rządy ludu czyli demokracja ?

Data: 2010-06-16 15:23:06
Autor: apr...
rządy ludu czyli demokracja ?
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
niech inteligent z POPiSLD wytłumaczy mi dlaczego historycznie uciemiężony chłop pańszczyźniany oddawał swemu panu dziesięcine (czyli 10% podatek liniowy), a ja swojemu panu oddaje 40%
pensji na
 zus, 19% na dochodowy, 22% na vat, dorzucam mu jeszcze akcyzę na paliwko, alkohol i papieroski,podatek od darowizny, nieruchomości, oszczędności, emerytury i wykupie do tego 2 znaczki skarbowe, a dodatkowo mogę też okazać
się
 szczęśliwcem ,który po podwyżce pensji w pracy automatycznie awansuje w prestiżowej progresywnej skali podatkowej? Dziękuję, pozdrawiam!
~arm   dzisiaj, 15:45

zapomniałem dodać, że to cytat,
http://tiny.pl/ht8g2

Data: 2010-06-16 15:26:44