rzecz o beatyfikacji

Data: 2011-01-24 17:47:31
Autor: jacek
rzecz o beatyfikacji

czy powinno być rozwrzeszczenie w telewizji?

nie, choć przecież o to nie pytaliście.
zresztą podobnie, jak o to co wyżej napisałem.
ale będzie; ten świat już taki jest, że każdy temat,
nawet rodzaj nie ważny, jest nagłośniony ponad uszy;
pełne gęb zachwalających (jeśli trzeba karzących), zamiast ciszy
uroczystości ziemskiej, skoro nie wiemy czy i kiedy boska nbyła.

prawdę mówiąc, nie chcę nic mówić, ale mam nadzieję,
że weźmie się w niebie pod uwagę to, że był to Dobry
papież.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2011-01-24 18:17:53
Autor: jacek
rzecz o beatyfikacji

jeśli mógłbym, Panie Boże, prosić Cię o cokolwiek w tym stanie,
to jeśli mógłbyś nie dlatego że możesz, ale jeśliby istniała
jakakolwiek możliwość, która nie naruszałaby Twych zasad,
abyś kiedyś publicznie przedstawił na ziemi osoby,
które są w niebie Chrystusowym, zwłaszcza w tym życiu nieznane,
żeby też u nas, na Ziemu, też choć troszkę było uczciwie.

możesz na przykład w snach; przecież masz całe tysiąclecia.

jacek

(pamiętasz, Boże, było czy jest w Italii tylko i aż dwóch
sprawiedliwych
sędziów; niestety nie zapisałem nazwisk, ale ufam, że tak jest)

rzecz o beatyfikacji