rzecz o mistrzostwach

Data: 2018-08-11 07:31:01
Autor: Ciemny Lud
rzecz o mistrzostwach
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości
dzis na lekkoatletycznych ME startowal Marcin Lewndowski.
tym dzis sie zajmijmy.

Idż z tym na pl.sport i tam się tym zajmuj. Marnie z wami ;-)))

CL

Data: 2018-08-13 17:58:53
Autor: jsen
rzecz o mistrzostwach
W dniu sobota, 11 sierpnia 2018 07:31:12 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
> [...]
> tym dzis sie zajmijmy.

Idż z tym na pl.sport i tam się tym zajmuj. Marnie z wami ;-)))

a Ty CL nie celuj tak we mnie:)

widzisz, gdyby nie te drugie miejsce Lewandowskiego na 1500 m, a pierwsze,
Polska znow zwyciezylaby w klasyfikacji medalowej ME.
oczywiscie, srebrne medale sa czesto wazniejsze niz zlote,
dla stawania sie z... czlowieka czlowiekiem, powiedzmy, ale nie zawsze.

mniejsza z tym.
znam sie troche na sporcie, tak amatorsko, i powiedzialem Marysi:
ciekawe, czy Lewandowski zdobedzie zloty, czy srebrny medal
(wiadomo, ze w zaleznosci od popelnienia lub nie popelnienia bledu).
takze w wielu dyscyplinach, pomijajac oczywiste, umiem wywnioskowac
rzeczy proste.
ale tez nie o to.

jakby tu powiedziec... niekiedy jak sie widzi, jak majac tyle danych,
trenerzy popelniaja tak proste bledy, to az plakac sie chce.
nie wiem, moze im robcie testy na inteligencje, czy co?

ojej, nie mowie tu tak dokladnie o biegach, bo Polska szkola jest w tym wzgledzie bez watpienia najlepsza na swiecie; przy takich uwarunkowaniach geograficznych jakie mamy i bez podpierania sie najemnikami jestesmy po prostu potega i to chyba wszystkim wiadomo.
zreszta pozasportowa tez, co jest jasne jak slonce.

trenerom biegaczy od krotkich do srednich dystansow tylko slowa uznania,
z zaznaczeniem tego, co musialem zaznaczyc. jacek

Data: 2018-08-14 07:23:46
Autor: Ciemny Lud
rzecz o mistrzostwach
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:6f9871f4-b9b4-4dc1-8416-ce655a44298agooglegroups.com...
W dniu sobota, 11 sierpnia 2018 07:31:12 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
Idż z tym na pl.sport i tam się tym zajmuj. Marnie z wami ;-)))

CL

a Ty CL nie celuj tak we mnie:)

Masz problem z egotyzmem?

trenerom biegaczy od krotkich do srednich dystansow tylko slowa uznania,
z zaznaczeniem tego, co musialem zaznaczyc.

No tak, jeżeli ktos komus coś ewentualnie nikt nikomu nic to po co komu na co?

CL

Data: 2018-08-16 15:55:34
Autor: jsen
rzecz o mistrzostwach
W dniu wtorek, 14 sierpnia 2018 07:53:54 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
> [...]
W dniu sobota, 11 sierpnia 2018 07:31:12 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
> Idż z tym na pl.sport i tam się tym zajmuj. Marnie z wami ;-)))

Masz problem z egotyzmem?

nie wiem, bo nie wiem co to znaczy:)

>trenerom biegaczy od krotkich do srednich dystansow tylko slowa uznania,
>z zaznaczeniem tego, co musialem zaznaczyc.

No tak, jeżeli ktos komus coś ewentualnie nikt nikomu nic to po co komu na co?

po to, zeby nie pytali ci, co wiedza, o czym pisze.

Data: 2018-08-17 08:25:45
Autor: Ciemny Lud
rzecz o mistrzostwach
napisał:
> Idż z tym na pl.sport i tam się tym zajmuj. Marnie z wami ;-)))
>
> CL

> a Ty CL nie celuj tak we mnie:)

Masz problem z egotyzmem?

nie wiem, bo nie wiem co to znaczy:)

Google twoim przyjacielem jest ;-)))

> [...]

co?

po to, zeby nie pytali ci, co wiedza, o czym pisze.

No właśnie, a ja w tym momencie twierdzę, że wątpie ponieważ nic nie zostało dowiedzione.

CL

Data: 2018-08-18 15:12:21
Autor: jsen
rzecz o mistrzostwach
W dniu piątek, 17 sierpnia 2018 08:28:57 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
> [...]
W dniu wtorek, 14 sierpnia 2018 07:53:54 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:

powiedzmy:)
nie, to nie to; ja i tak od lat wiem, ze jestem,
jak na standardy ludzkie, nie tyle dobra, co bardzo dobra istota.
oczywiscie mam tez mnostwo wad, np. kiedy pije, to pije do konca;
stad tez padajace niekiedy niecenzuralne lub zbyt ostre slowa,
co latwo przeciez nawet w i-necie zauwazyc.

> [...]

>po to, zeby nie pytali ci, co wiedza, o czym pisze.

No właśnie, a ja w tym momencie twierdzę, że wątpie ponieważ nic nie zostało dowiedzione.

to, co pisalem o sporcie, juz jakis czas temu zostalo dowiedzione.

moze przypomne, bo dobry przyczynek do rozmowy o Dobroci.
pisalemm juz o tym, moze z 10 lat wczesniej, na poezji czy psychologii bodajze,
ze przyjda czasy, kiedy Polska odnosic bedzie jeszcze wieksze sukcesy
i to nie tylko w sportach bialych - to bylo wowczas, kiedy trwala
lub konczyla sie kariera Adama Malysza - i wowczas wygladalo to na herezje sportowa.
a ja po prostu mialem we snie widzenie, ktore juz opisywalem w i-necie i w zeszycie tez mam dosc dokladnie opisane. widzialem bialy, bielusienki zamek-korone zbudowany ze zrywajacych sie do lotu ptakow,
z ktorego emanowala tak intensywna dobroc, ze az ja czulem calym soba.
i bylo to dla mnie, choc juz nie pamietam, czy natychmiast, czy po wybudzeniu sie,
oczywiste, ze jest to, pozaziemskie powiedzmy, wyobrazenie Adama i naszych skoczkow, jesli o sprawy ziemskie chodzi.
jakiez wiec bylo moje zaskoczenie, kiedy niemal natychmiast ukazal sie drugi widok; zamek-korona zbudowana ze wznioslych, w tym mitycznych, zwierzat.
jakkolwiek nigdy nie przypuszczalbym, ze moze byc dobroc ponad dobroc z pierwszej polowy widzenia, to jednak bylo to faktem.
calosc polaczylem na jawie i wyszlo mi, ze sportowcy polscy beda odnosic jeszcze wieksze sukcesy, niz te bedace udzialem Adama Malysza i naszej ekipy w sporcie bialym, a tez w samych skokach narciarskich przyjda jeszcze lepsze czasy.

wspomnialem kiedys pozniej o tym Marysi, a ta jak nie skoczy, ze jakis androny tu opowiadam, ze jaki tam Kamil Stoch, bo nigdy nie bedzie juz naszego skocz tak znamienitego,
jak Adam Malysz. ze glupoty mowie, bo jest to niemozliwe.
chyba nawet nie zachnalem sie za bardzo, chyba nawet wcale, a wierz, ze potrafie.
tlumaczej jej, ze tak bedzie (a byla to rozmaowa na koncu kariery sportowej adama malysza i poczatku, choc juz z sukcesami, kamila stocha), ze nie da sie powiedziec,
ktory z nich jest lepszy i ktory wiekszy sukces odniosl.
i mowie, ze przeciez nawet nie o to chodzi, ale sukcesy druzynowe beda o wiele wieksze,
niz dotychczas; chyba sie obrazila, bo poza dezaprobata i "znow ci cos odbilo" nie mozna znalezc bylo zadnej nici zrozumienia ani porozumienia nawet.

i uwierz mi, ze o dziesiatkach spraw najistotniejszych jej mowilem, ale jakos
nigdy tego nie pamietala, ale zaskakiwala mnie po jakims czasie: "a wiesz,
ze ksiadz na mszy to i to mowil?".
ja, oczywiscie jej na to: nic dziwnego, skoro juz wczesniej ci o tym mowilem;
dziwne tylko, ze ty akurat tego nie pamietasz.

powracajac jakby do meritum. jesli zajecie drugiego miejsca Lewandowskiego w biegu zdenerwowalo mnie bardzo,
nawet sam nie wiedzialem dlaczego, bo przeciez srebrny medal dla mnie najczesciej istotniejszy,
niz zloty, to cos w tym musialo byc. jakos po prostu czulem, ze powinien zajac pierwsze miejsce, bo nie zawsze jest tak,
ze srebrny uczy wiecej zyciowo niz zloty.
po prostu nigdy nie zachowuje sie tak, ze przeciez, o czym juz pisalem,
"ciekawe, czy Lewandowski zdobedzie srebrny, czy zloty" zdenerwuje mnie na tyle,
ze psy na trenerach zaraz po biegu wieszalem. i tylko dlatego, patrzac pozniej na zakonczenie klasyfikacji medalowej, bylo to i jest uprawnione, pomijacac nawet to, ze polscy trenerzy w biegach sa i tak najlepsi na swiecie.

aha, zeby ktokolwiek sobie nie pomyslal, ze nasze zwyciestwo na tych mistrzostwach
Europy, bylo potrzebne dla widzenie prawdziwosci - ta prawdziwosc dla swiata
juz wczesniej zostala udowodniona.
aha, i zeby ktokolwiek nie pomyslal, ze moge wplywac zawsze na sportowa rywalizacje; jesli nie mam pytan do Boga wazniejszych niz zycie, wszystko idzie swoim porzadkiem. choc nawet, gdy mam, tez moze isc wszystko swoim naturalnym porzadkiem.

ojej, istnieje po prostu mozliwosc, ze ktos moze znac przyszle wydarzenia,
i tak mnie niezauwazalnie kierowac, ze tylko wowczas zadam odpowiednie,
korespondujace z moim jestestwem pytanie, na ktore otrzymam potwierdzjaca odpowiedz.

pozdrawiam serdecznie i jak najbardziej uczciwie,
jacek

Data: 2018-08-19 08:54:04
Autor: Ciemny Lud
rzecz o mistrzostwach
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:67d8af02-0846-46b4-8a3f-1ee3a72ff767googlegroups.com...
No właśnie, a ja w tym momencie twierdzę, że wątpie ponieważ nic nie zostało
dowiedzione.

CL

to, co pisalem o sporcie, juz jakis czas temu zostalo dowiedzione.

/ciach/

ojej, istnieje po prostu mozliwosc, ze ktos moze znac przyszle wydarzenia,

Ty?

i tak mnie niezauwazalnie kierowac, ze tylko wowczas zadam odpowiednie,
korespondujace z moim jestestwem pytanie, na ktore otrzymam potwierdzjaca odpowiedz.

oczywiscie.

CL

Data: 2018-08-20 16:13:11
Autor: jsen
rzecz o mistrzostwach
W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 09:05:27 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
> [...]
> dowiedzione.
>
> CL

>to, co pisalem o sporcie, juz jakis czas temu zostalo dowiedzione.

nie wycinaj rzeczy waznych i udokumentowanych, bo wowczas coz ci pozostanie?

>ojej, istnieje po prostu mozliwosc, ze ktos moze znac przyszle wydarzenia,

Ty?

czasem, ale nie dzięki sobie. czasem tez na drodze dedukcji ja czy ty mogę.
tym bardziej na tej drodze Duch Święty może.

>i tak mnie niezauwazalnie kierowac, ze tylko wowczas zadam odpowiednie,
>korespondujace z moim jestestwem pytanie, na ktore otrzymam potwierdzjaca >odpowiedz.

oczywiscie.

jednak i tak swiat nie jest matrixem, bo nawet jesli mial byc, tak juz nie jest.
oczywiscie od dawna wiem, ze istnieja swieczki, wydarzenia pewne albo niemal pewne.
Bog, widac to tak ustalil. i tak bylo do tej pory. tym nie mniej jednak, czy to komus przypadnie do gustu, czy tez nie, bedzie juz inaczej. jedynym wyznacznikiem jest to, ze Dobroc zwyciezy.

oczywiscie Milosc tez, ale tylko jako Dobroci kwintesencja.

i naprawdę w tym wszystkim nie ma żadnych sprzeczności; Bóg może wszystko. jacek

Data: 2018-08-21 07:48:21
Autor: Ciemny Lud
rzecz o mistrzostwach
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:d72473e7-89b3-4be5-a0f4-c4ba4f404ebagooglegroups.com...
[...]

I co, pomógł?

Bog, widac to tak ustalil. i tak bylo do tej pory. tym nie mniej jednak,
czy to komus przypadnie do gustu, czy tez nie, bedzie juz inaczej. jedynym
wyznacznikiem jest to, ze Dobroc zwyciezy.

Rydzyk dostanie kolejne miliony od PiS?

oczywiscie Milosc tez, ale tylko jako Dobroci kwintesencja.

Chcesz być kochany bezinteresownie - kup sobie psa.

i naprawdę w tym wszystkim nie ma żadnych sprzeczności;

Ty nie widzisz, a to nie to samo.

Bóg może wszystko.

Nie mów! Rydzyk nie dostanie należnych mu od PiS milionów?

CL

Data: 2018-08-22 19:09:40
Autor: jsen
rzecz o mistrzostwach
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 08:23:57 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
> [...]

czasem, ale nie dzięki sobie. czasem tez na drodze dedukcji ja czy ty mogę.
tym bardziej na tej drodze Duch Święty może.

On zawsze mi pomaga.
tobie tez moze, jesli tylko uwierzysz, czy chocby sprobujesz.

> [...]
> czy to komus przypadnie do gustu, czy tez nie, bedzie juz inaczej. jedynym
> wyznacznikiem jest to, ze Dobroc zwyciezy.

a co to mnie obchodzi?

>oczywiscie Milosc tez, ale tylko jako Dobroci kwintesencja.

Chcesz być kochany bezinteresownie - kup sobie psa.

ty rozum; lepiej na tym wyjdziesz:)

>i naprawdę w tym wszystkim nie ma żadnych sprzeczności;

Ty nie widzisz, a to nie to samo.

skoro Ty widzisz, to je opowiedz:)

>Bóg może wszystko.

Nie mów! Rydzyk nie dostanie należnych mu od PiS milionów?

a co to Boga obchodzi:)
jeszcze by to bylo, aby Bog z wami o kazdy grosz sie wyklocal:)
chcecie miec takiego patriona, to prosze sie zwrocic do Starotestamentowego Jahwe.

Data: 2018-08-22 19:30:48
Autor: jsen
rzecz o mistrzostwach

> Nie mów! Rydzyk nie dostanie należnych mu od PiS milionów?

dobrze Ciemny Ludzie, jeśli chcesz, to ci powiem może tak.

Boga nigdy nie prosi się o pieniądze; oczywiście mogę pisać,
ze w Caritasie, zdarza się, na kurwy lub jeszcze gorsze rzeczy księża
je przeznaczają, ze Owsiak to zwykła szuja jest, ze Tusk sprzedawczyk narodu.
to wszystko prawda.
jednak tylko mogę o tym pisać, a Duch Święty upowszechnić.

aż i tylko tyle; tak to wygląda mniej więcej.

jacek

Data: 2018-08-22 19:40:40
Autor: jsen
rzecz o mistrzostwach

znaczy, napisalem "nigdy", bo jest tak ogolnie.
jednkze jesli ktos jest w stanie glodujacym, to prosic oczywiscie moze,
i pewnie Bog w jakis sposob postara sie doli ulzyc, choc trzeba wiedziec, ze nie jest powinnoscia boska mieszanie sie w sprawy
finansowe, ani zadne w materii fizycznej, choc cudy sie przeciez zdarzaja.

jacek

Data: 2018-08-23 07:25:59
Autor: Ciemny Lud
rzecz o mistrzostwach
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:aecc3d22-bc2b-4aa6-a86b-c449e7be601fgooglegroups.com...

> Nie mów! Rydzyk nie dostanie należnych mu od PiS milionów?

dobrze Ciemny Ludzie, jeśli chcesz, to ci powiem może tak.

Boga nigdy nie prosi się o pieniądze;

Ale każdej niedzieli lata klecha z tacą i prosi o pieniądze... dla Boga czy dla siebie?

oczywiście mogę pisać,ze w Caritasie,

Caritas jest be? ;-))

zdarza się, na kurwy lub jeszcze gorsze rzeczy księża
je przeznaczają,

Ale co to cie obchodz oczywiscie!

ze Owsiak to zwykła szuja jest,

"nie dawaj fałszywego świadectwa..." obłudny katoliku

Data: 2018-08-25 15:22:42
Autor: jsen
rzecz o mistrzostwach
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 07:30:22 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:

dobrze Ciemny Ludzie, jeśli chcesz, to ci powiem może tak.

>Boga nigdy nie prosi się o pieniądze;

Ale każdej niedzieli lata klecha z tacą i prosi o pieniądze... dla Boga czy dla siebie?

prosi dla siebie, czy tez swej instytucji, bo zarowno zycie, jak i utrzymywanie
instytucji, w tym dobra publicznego, kosztuje - tak jest urzadzony swiat
i, poki co, nie da sie z tym nic zrobic.
znam nawet ksiedza, nota bene z tytulem doktora, ktory mowil, ze prosi tak: "Ty Panie Jezu postaraj sie o pieniadze, a ja Ci kosciol nowy wybuduje".
oczywiscie powiedzialem, ze to troche nie tak, bo niby co wiecej moglem powiedziec?
osobiscie, jesli juz jestem na mszy, ofiare przeznaczam zawsze nie na pozytek
Kosciola, a na pozytek ludu bozego, bo rozrozniam oba pojecia.

> [...]

>aż i tylko tyle; tak to wygląda mniej więcej.

"nie dawaj fałszywego świadectwa..." obłudny katoliku

jestem chrzescijaninem, a nie katolikiem. kiedy wspomnialem o Caritasie,
to "klaskales w dlonie i zacierales rece", jak powiedzialem o Owsiaku i Tusku,
to jestem obludny? powiedzialem, w tym o Duchu Swietym, tylko prawde i nic wiecej.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-08-26 10:41:53
Autor: Ciemny Lud
mańka rzecz o mistrzostwach
[...]

Czyli Bóg nie ma z tym nic wspólnego, prawda?

"nie dawaj fałszywego świadectwa..." obłudny katoliku

jestem chrzescijaninem, a nie katolikiem.

Czyli kim? Prawosławnym komunistą?

kiedy wspomnialem o Caritasie,
to "klaskales w dlonie i zacierales rece",

Caritas to nie moja bajka. Myla ci się osoby.

jak powiedzialem o Owsiaku i Tusku,

Napisałeś:

"Owsiak to zwykła szuja jest"
"Tusk sprzedawczyk narodu"

to jestem obludny?

Gorzej, jesteś obłudną kanalią obrażającą  ludzi którym nie jesteś godzien
stóp całować.

powiedzialem, w tym o Duchu Swietym,

Przestań mi maniek pieprzyć te swoje "religijne" ambaje.

tylko prawde i nic wiecej.

Ja o tobie też.

EOT

CL

Data: 2018-08-29 18:18:30
Autor: jsen
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2018 10:53:27 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
> [...]

> kosztuje - tak jest urzadzony swiat
>i, poki co, nie da sie z tym nic zrobic.

Czyli Bóg nie ma z tym nic wspólnego, prawda?

A ma? Ludzie maja wolną wolę; zniewalają jedynie jedni drugich.
Bo sam siebie tak naprawdę zniewolić nie możesz, choc róznie rózni opowiadać ci o tym mogą.

> "nie dawaj fałszywego świadectwa..." obłudny katoliku

>jestem chrzescijaninem, a nie katolikiem.

Czyli kim? Prawosławnym komunistą?

chrzescijaninem, czyli osobą wyznajacą poglądy Pana Jezusa i Dobrego Boga Ojca.

>kiedy wspomnialem o Caritasie,
>to "klaskales w dlonie i zacierales rece",

Caritas to nie moja bajka. Myla ci się osoby.

>jak powiedzialem o Owsiaku i Tusku,

Napisałeś:

"Owsiak to zwykła szuja jest"
"Tusk sprzedawczyk narodu"

>to jestem obludny?

Gorzej, jesteś obłudną kanalią obrażającą  ludzi którym nie jesteś godzien
stóp całować.

Nie Ci oceniać.

>powiedzialem, w tym o Duchu Swietym,

Przestań mi maniek pieprzyć te swoje "religijne" ambaje.

>tylko prawde i nic wiecej.

Ja o tobie też.

Drogi CL, ani o mnie, ani o Owsiaku, ani o Tusku nie napisałeś nawet słowa
prawdy.
Tym bardziej o Bogu, którego przecież nie uznajesz, przecież nie z woli Boga.

jacek

Data: 2018-08-30 09:43:22
Autor: Pajdak
napisał:
Czyli Bóg nie ma z tym nic wspólnego, prawda?

A ma? Ludzie maja wolną wolę; zniewalają jedynie jedni drugich.

Nie mów! Kto kogo zniewala by dawał kasę na tacę?

Bo sam siebie tak naprawdę zniewolić nie możesz,
choc róznie rózni opowiadać ci o tym mogą.

Jesteś niewolnikiem swego ciała i umysłu.

Czyli kim? Prawosławnym komunistą?

chrzescijaninem,

Swiadek Jehowy? Chyba tak.

czyli osobą wyznajacą poglądy Pana Jezusa i Dobrego Boga Ojca.

 Nie wstydź się, odpowiedz.

"Owsiak to zwykła szuja jest"
"Tusk sprzedawczyk narodu"

>to jestem obludny?

Gorzej, jesteś obłudną kanalią obrażającą  ludzi którym nie jesteś godzien
stóp całować.

Nie Ci oceniać.

DLACZEGO OBRAŻASZ INNYCH?

Drogi CL,

Tylko bez czyłości proszę.

ani o mnie, ani o Owsiaku, ani o Tusku nie napisałeś
nawet słowa prawdy.

TY NAPISAŁEŚ:

 "Owsiak to zwykła szuja jest"
 "Tusk sprzedawczyk narodu"

Jesteś KANALIĄ! Dociera?

Tym bardziej o Bogu,

O twoim bogu/Bogu? Kto to jest? Nie wstydż się.

którego przecież nie uznajesz,

Skąd taki wniosek?

przecież nie z woli Boga.

Ty z woli swojego boga/Boga piszesz:

 "Owsiak to zwykła szuja jest"
 "Tusk sprzedawczyk narodu"

Jesteś obłudną kanalią a nie chrzescijaninem.

EOT

CL

Data: 2018-09-01 16:14:51
Autor: jsen
napisał:

>A ma? Ludzie maja wolną wolę; zniewalają jedynie jedni drugich.

Nie mów! Kto kogo zniewala by dawał kasę na tacę?

 Dajesz dobrowolnie, przecież nie musisz.

>Bo sam siebie tak naprawdę zniewolić nie możesz,
> choc róznie rózni opowiadać ci o tym mogą.

Jesteś niewolnikiem swego ciała i umysłu.

masło maślane; w takim ujęciu to nawet Bóg jest niewolnikiem samego siebie.

>chrzescijaninem,

Swiadek Jehowy? Chyba tak.

> [...]

> "Tusk sprzedawczyk narodu"

> Gorzej, jesteś obłudną kanalią obrażającą  ludzi którym nie jesteś godzien

DLACZEGO OBRAŻASZ INNYCH?

znaczy, jeśli złodzieja nazwę złodziejem, to go obrażam?
ty natomiast nazywając mnie "obłudną kanalią" masz niby do tego prawo?
więc, jeśli już mowa o obłudzie, to słowo to jak ulał pasuje do ciebie.
zresztą do Tuska i Owsiaka też.

co do całowania stóp tym Panom, skoro ja nie godzien, to ty zapewne jesteś godzien:)
tylko, jeśli już, to wybierz Jurka Owsiaka, bo o ile Donald Tusk całym sobą działał tylko na szkodę narodu polskiego, to WOŚ podczas zbiórki pozytywne cechy u ludzi utrwala.

>Drogi CL,

Tylko bez czyłości proszę.

Dobrze napisałeś: "bez czyłosci", bo na pewno czułość to nie była.

> ani o mnie, ani o Owsiaku, ani o Tusku nie napisałeś
> nawet słowa prawdy.

TY NAPISAŁEŚ:

 "Owsiak to zwykła szuja jest"
 "Tusk sprzedawczyk narodu"

bo to prawda.
na dodatek są obłudnikami, skoro tak ci to słowo przypadło do gustu:)

Jesteś KANALIĄ! Dociera?

Już ci pisałem: nie Wrzeszcz, wszak w Gdańsku przedwojennym nie jesteś:)
(tym razem Wrzeszcz piszę z dużej Litery, abyś łatwiej aluzję przyswoił:)

>Tym bardziej o Bogu,

O twoim bogu/Bogu? Kto to jest? Nie wstydż się.

> [...]

Nic mi o tym nie wiadomo, aby Bóg zabronił mi pisać o czymkolwiek, co uznam za stosowne.

Jesteś obłudną kanalią a nie chrzescijaninem.

powiedz to Bogu; a nuż tobie, a nie Sobie zawierzy:)

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-09-02 09:08:47
Autor: Pajdak
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:9410b3a4-6a79-4ad5-967b-fb1aecaa535dgooglegroups.com...
>chrzescijaninem,

Swiadek Jehowy? Chyba tak.

ODPOWIEDZ NA TO PYTANIE.

DLACZEGO OBRAŻASZ INNYCH?

znaczy, jeśli złodzieja nazwę złodziejem, to go obrażam?

Piszesz:

  "Owsiak to zwykła szuja jest"
 "Tusk sprzedawczyk narodu"

ty natomiast nazywając mnie "obłudną kanalią" masz niby do tego prawo?

Oczywiscie. Dałeś do tego prawo pisząc:

"Owsiak to zwykła szuja jest"
 "Tusk sprzedawczyk narodu"

POdajesz się za chrześcijanina a jestes zwykła PiS-owską kanalią maniek!

Spadaj

CL

Data: 2018-09-02 13:32:17
Autor: jsen
W dniu niedziela, 2 września 2018 09:09:53 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:

> Swiadek Jehowy? Chyba tak.

ODPOWIEDZ NA TO PYTANIE.

> [...]

  "Owsiak to zwykła szuja jest"
 "Tusk sprzedawczyk narodu"

>ty natomiast nazywając mnie "obłudną kanalią" masz niby do tego prawo?

Napisałem prawdę - to są tylko zwykłe fakty. I choćbyś nie wiem jak zaprzeczał, to bez problemu da się to udowodnić,
nawet w sądzie.
Natomiast ty cały czas pisząc kalumnie i bezpodstawnie mnie obrażając
sam dajesz o sobie świadectwo, kim jesteś.

POdajesz się za chrześcijanina a jestes zwykła PiS-owską kanalią maniek!

Nigdy w PIS-ie nie byłem, a że o PO i Tusku mam zdanie, jakie mam, to sami na to sobie zasłużyli - swoim postępowaniem.
I nie zamierzam cicho siedzieć i nic nie mówić, bo jakiś tam Pajdak znów
zacznie rzucać wyzwiskami.
Zresztą to normalne dla ludzi twego pokroju; gdy argumentów brak, zawsze
uciekacie się do oszczerstw i wyzwisk. Przecież to takie trendy, takie peowskie.
Szczęściem już za bardzo szantażować ludzi jak nie macie, bo usłużność policji,
sądów i prokuratury rozleciała się wam jak domek z kart..

Spadaj

Zmień tryb rozkazujący, na oznajmujący:)

Spadam! Wraz z całym PO spadam!
I końca nie widać!
A wybory tuż, tuż...

jacek

Data: 2018-09-03 09:24:09
Autor: Mordy Zdradzieckie - (c) J.Kaczyński - PiS
swiadkowie Jehowy i oszczerstwa
[...]

U D O W O D N I J !!!

Zresztą to normalne dla ludzi twego pokroju; gdy argumentów brak, zawsze
uciekacie się do oszczerstw i wyzwisk.

To niby ja napisałem:

 "Owsiak to zwykła szuja jest"
 "Tusk sprzedawczyk narodu"

Co to niby jest? Chrześcijańskie słowa miłości bliźniego obłudny świadku
Jehowy!?

CL

Data: 2018-09-03 12:16:40
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 3 września 2018 09:45:34 UTC+2 użytkownik Mordy Zdradzieckie - (c) J.Kaczyński - PiS napisał:
> [...]
>
> "Owsiak to zwykła szuja jest"
>  "Tusk sprzedawczyk narodu"

>Napisałem prawdę - to są tylko zwykłe fakty.

O Tusku juz ci udowodnilem i powtarzac mi sie nie chce.
Jak PLL LOT wykanczali, jak KGHM probowali, ale im czasu zabraklo,
jak likwidowano polski przemysl stoczniowy, zeby niemiecki mogl funkcjonowac,
jak szereg innych polskich przedsiebiorstw szlo pod mlotek,
aby ich zachodni konkurenci, zwlaszcza niemieccy, mogli sie rozwijac,
jak Komorowski dymisjonowal generalow, ktorzy sprzeciwiali sie okradaniu panstwa
przez Pro Civili, jak szantazowano na jego zlecenie Wojciecha Sumlinskiego,
ktory o malo nie popelnil samobojstwa i tylko dzieki wierze przezyl,
i ktory wygral wszystkie, kilkanascie czy kilkadziesiat procesow wytoczonych mu przez oszczercow i publicznie, calkowicie bezkarnie nazywa Komorowskiego
zwyklym przestepca, a ten nic na to poradzic nie moze.
Poczytaj jak dolowano polska zbrojeniowke i niszczono tych, ktorzy oponowali,
jak celnicy mieli zakaz sprawdzania na granicy niektorych transportow, a wszelkie niesubordynacje konczyly sie zwolnieniami, natomiast tzw. mrowkom
srube coraz bardziej dokrecano, ile panstwo tracilo na budowie autostrad,
natomiast mali polscy podwykonawcy popelniali samobojstwa, bo wielkie koncerny
im wyplacic pieniedzy za wykonana usluge nie chcialy, jak wyludzano 30 mld
rocznie podatku VAT, do czego bez przyzwolenia z gory w zaden sposob dojsc
nie moglo, w jak dziwnych okolicznosciach gineli swiadkowie, w tym koronni, majacy kluczowe znaczenie przy sprawach dotyczacych malwersacji, tudziez innych
przekretow, jak pod nadzorem PO wyludzano kamienice, i calkiem nie tylko warszawskie, a ludzi wyrzucano na bruk, a zdarzylo sie, ze kobiete nawet zywcem spalono, jak probowano wykonczyc polskie media publiczne poprzez nagonke na placenie abonamentu, jak z premedytacja, i w mysl "zalecen" konstytucji, zadluzano panstwo Polskie.

O Owsiaku wolalbym nie pisac, bo WOS ma szczytne cele, a ze przywodca jest, jaki jest, to tez wiekszosci ludzi wiadomo. Oczywiscie jesli sie uprzesz napisze, jednak tylko wowczas gdy obiecasz, ze odniesiesz sie merytorycznie
do tematu, zamiast powtarzac jak katarynka moja ocene tej osoby, okraszajac to nastepnym stekiem wyzwisk ku mnie skierowanym.

>Zresztą to normalne dla ludzi twego pokroju; gdy argumentów brak, zawsze
> uciekacie się do oszczerstw i wyzwisk.

To niby ja napisałem:

 "Owsiak to zwykła szuja jest"
 "Tusk sprzedawczyk narodu"

Podaj choc jeden fakt z mego zycia, ktory uprawnia ciebie do pisania swinstw o mnie,
bo takim faktem nie jest to, ze nie zgadzasz sie ze mna co do oceny tych osob.

Co to niby jest? Chrześcijańskie słowa miłości bliźniego obłudny świadku
Jehowy!?

CL

No wlasnie, jak nie "obłudna kanalia a nie chrzescijanin", to chociaz "obludny katolik",
jak nie "obludny katolik", to chociaz "zakłamany chrześcijanin", a jak nie to,
to choc "obłudny świadek Jehowy".

PS.
To jest moja ocena tych osob publicznych; skad ci przyszlo do glowy,
ze nie mam prawa jej wyrazac, a ty np. o Rydzyku opinie wyrazac juz mozesz?
I czy czasami takie podejscie do sprawy nie jest obluda?

Data: 2018-08-23 07:21:58
Autor: Ciemny Lud
rzecz o mistrzostwach
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:96fb9c6b-f31c-4651-acb3-f661fc955e42googlegroups.com...
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 08:23:57 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
Rydzyk dostanie kolejne miliony od PiS?

a co to mnie obchodzi?

Jasne. Złodziejstwo w biały dzień, "sługa boży" pławi się w milionach a ciebie to nic nie obchodzi. Prawdziwy katolik z ciebie.

CL

rzecz o mistrzostwach