rzecz o normalnych, ludzkich sprawach

Data: 2011-01-17 13:01:57
Autor: jacek
rzecz o normalnych, ludzkich sprawach
kiedy tam na żołnie kwitł na krzyżu krzyż
czy kto¶ zapamięta czy zapomnie czyż
biel± się obłoki sprawę daj±c nam
czy jeste¶ bezbłędny
na każdej z tych bram

serdecznie,
jacek

Data: 2011-01-17 13:25:29
Autor: HaMMeR
On 17 Sty, 22:01, jacek <j...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

kiedy tam na wojnie, na Broni leżal Jan,
Bronia pamiętała.., zapomniał tylko Jan
że sw± broń odłożył, gdy Bronię chędożył
szukał bezskutecznie, ale wojne przeżył...

Data: 2011-01-17 15:17:44
Autor: jacek
rzecz o normalnych, ludzkich sprawach

Czy kto¶ zapamięta po¶ród tylu ¶więtych
gdzie żyli poeta i żołnierz wyklęty
jeden z mich na walkę do ¶mierci skazany
drugi potępiony i niezrozumiany

Czy się niezmierzone bramy da przenikn±ć
tak aby z zapisów w księdze długów znikn±ć
i by dopełniła się dziejowa praca
czy znów muszę tutaj walczyć i powracać

Kiedy tam na bitwie szczękał miecz o miecz
I z drużyn± wojów gnałem wrogów precz
Kiedy na obczyĽnie pióro poszło w ruch
Gdy poetom głosił pociechę mój duch

Pytałem się bogów ile jeszcze dni
Słów na wiatr rzuconych i przelanej krwi
Odpowiedzi± była ciemno¶ć mrok i cień
Nim j± przenikn±łem znów mnie budził dzień

piękny wiersz. ale nie pisz
więcej wierszy. po kiego masz być pierwszy

pozdrawiam,
jacek

Data: 2011-01-18 01:05:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
rzecz o normalnych, ludzkich sprawach
wtorek, 18 stycznia 2011 00:17. carbon entity 'jacek' <jsen@poczta.onet.pl>

Czy ktoś zapamięta pośród tylu świętych
gdzie żyli poeta i żołnierz wyklęty
jeden z mich na walkę do śmierci skazany
drugi potępiony i niezrozumiany

Czy się niezmierzone bramy da przeniknąć
tak aby z zapisów w księdze długów zniknąć
i by dopełniła się dziejowa praca
czy znów muszę tutaj walczyć i powracać

Kiedy tam na bitwie szczękał miecz o miecz
I z drużyną wojów gnałem wrogów precz
Kiedy na obczyźnie pióro poszło w ruch
Gdy poetom głosił pociechę mój duch

Pytałem się bogów ile jeszcze dni
SĹ‚Ăłw na wiatr rzuconych i przelanej krwi
Odpowiedzią była ciemność mrok i cień
Nim ją przeniknąłem znów mnie budził dzień

piękny wiersz. ale nie pisz
więcej wierszy. po kiego masz być pierwszy

pozdrawiam,
jacek

Kiedy słowo mocy w moim sercu rośnie
czemu pytasz Jacku i patrzysz zazdrośnie?
Miecz mój w ogniu walki myśl u Pana stóp chociaż się dokoła gęsto ściele trup
Miłość ciepła w łożu i kochanki śmiech
ku niebiosom wznoszą chór dziękczynnych ech

Mężnie się na ciosy wystawia ma pierś
przyjaciołom miłość wrogom niosę śmierć
miecza zimne ostrze atramentu czerń
kolą serca podłych jak zatruty cierń
klejnot w rękojeści słów czarownych blask
dla tych dusz balsamem co kochajÄ… nas  --

Data: 2011-01-17 16:29:24
Autor: jacek
rzecz o normalnych, ludzkich sprawach

Kiedy słowo mocy w moim sercu ro¶nie
czemu pytasz Jacku i patrzysz zazdro¶nie?

sorki, no:), przecież pisałem w domy¶le,
znaczy pisz, człowieku kochany.
naprawdę nigdy, nie ten poziom,
abym mógł być o to, że piszesz fajnie.

ojejku. jakby na słowa słowa przetłumaczaj±c
to była i jest zachęta, aby¶ pisał.
naprawdę przeczytaj, wówczas chyba jasne.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2011-01-17 17:37:20
Autor: jacek
On 18 Sty, 02:06, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
wtorek, 18 stycznia 2011 01:29. carbon entity 'jacek' <j...@poczta.onet.pl>

> [...]

> ojejku. jakby na słowa słowa przetłumaczaj±c
> to była i jest zachęta, aby¶ pisał.
> naprawdę przeczytaj, wówczas chyba jasne.

W niepoetyckich czasach można pisać poezję tylko o sprawach oczywistych.
O tym, co niezmienne w naturze człowieka, o miło¶ci i ¶mierci, o walce
żywiołów.

o ¶mierci, je¶li o ciało, to racja. natomiast je¶li o miło¶ci,
to u ludzi bardzo zmienne. oczywiste też, że u Boga jest ona
prawdziwa.

Sagi nordyckie i wgl±d w ludzi kultywuj±cych ofiary dla Aesirów i
szamanizm nauczyły mnie, że siły natury należy postrzegać jako duchowe, że
rytm morza jest biciem serca.

nie znam się na tym, o czym piszesz,
ale mogę potwierdzić, że duchowo¶ć może przywołać
siły Natury. morza jest tyle na naszej planecie,
że doprawdy dziwne byłoby, aby nie miało wpływu na nas
i ziemię. Niebo jest też dookoła, więc jakby wszystko
w przestrzeni się ł±czy.
Bóg zazwyczaj nie miesza się w te sprawy;
dał wolno¶ć istnienia żywiołom i ludziom.
już tak jako¶ urz±dził nam ten ¶wiat,
że możemy być pełni dobrej woli.

pozdrawiam,
jacek

Niełatwo Arję przekonać do tego, że sprawa
jest na tyle poważna by podniósł miecz, ale je¶li już go wzniesie, to nie
odkłada, dopóki nie zakończy powziętego dzieła. Dzisiaj jest tyle zamętu,
taka trudno¶ć wyboru, dlaczego walczyć. Kryształ może powiedzieć, czy sprawa
zakończy się dobrze, czy Ľle, ale nic na temat, czy zwycięzcy będ± naprawdę
bohaterami i czy ich serce jest szlachetne. Te rzeczy s± zbyt złożone dla
królestwa minerałów, choć znaj± one matematykę, filozofię i teologię
(ponieważ Atlantydzi stoswali je w swojej technologii jako siatki służ±ce do
zapamiętania ich wiedzy), ale maj± w sobie tylko duszę mineraln±, uwięzion±
w wieczno¶ci struktury krystalograficznej i w zasadzie nie podlegaj±c±
odrodzeniom.

lepsze niż ten wstęp, jest wstęp od tolkiena. tam, mniej więcej
uczciwie, mówiło się o pie¶ni9ach. chociaż przecież Anioły
znaj± się z tymi, którzy s± Anioły.

tak czy siak, nie ma sensu służyć Bogu,
któremu czy chcemy czy nie, i tak służymy.

oczywi¶cie jest to bardzo fajne,
jacek

Data: 2011-01-18 09:04:46
Autor: Janek Wlodak
rzecz o normalnych, ludzkich sprawach

"jacek" <jsen@poczta.onet.pl>

W jakim psychiatryku macie zajęcia z informatyki?

Data: 2011-01-18 01:52:27
Autor: jacek
rzecz o normalnych, ludzkich sprawach
On 18 Sty, 09:04, "Janek Wlodak" <wlodakja...@netia.pl> wrote:
"jacek" <j...@poczta.onet.pl>

W jakim psychiatryku macie zajęcia z informatyki?

w kazdym chyba maj±. s± po prostu bieglejsi
ale nie przejmuj się za bardzo:)

Data: 2011-01-18 02:15:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
rzecz o normalnych, ludzkich sprawach
wtorek, 18 stycznia 2011 01:29. carbon entity 'jacek' <jsen@poczta.onet.pl>

Kiedy słowo mocy w moim sercu rośnie
czemu pytasz Jacku i patrzysz zazdrośnie?

sorki, no:), przecież pisałem w domyśle,
znaczy pisz, człowieku kochany.
naprawdÄ™ nigdy, nie ten poziom,
abym mógł być o to, że piszesz fajnie.

ojejku. jakby na słowa słowa przetłumaczając
to była i jest zachęta, abyś pisał.
naprawdÄ™ przeczytaj, wĂłwczas chyba jasne.

pozdrawiam,
jacek

W niepoetyckich czasach można pisać poezję tylko o sprawach oczywistych. O tym, co niezmienne w naturze człowieka, o miłości i śmierci, o walce żywiołów. Sagi nordyckie i wgląd w ludzi kultywujących ofiary dla Aesirów i szamanizm nauczyły mnie, że siły natury należy postrzegać jako duchowe, że rytm morza jest biciem serca. Niełatwo Arję przekonać do tego, że sprawa jest na tyle poważna by podniósł miecz, ale jeśli już go wzniesie, to nie odkłada, dopóki nie zakończy powziętego dzieła. Dzisiaj jest tyle zamętu, taka trudność wyboru, dla czego walczyć. Kryształ może powiedzieć, czy sprawa zakończy się dobrze, czy źle, ale nic na temat, czy zwycięzcy będą naprawdę bohaterami i czy ich serce jest szlachetne. Te rzeczy są zbyt złożone dla królestwa minerałów, choć znają one matematykę, filozofię i teologię (ponieważ Atlantydzi stoswali je w swojej technologii jako siatki służące do zapamiętania ich wiedzy), ale mają w sobie tylko duszę mineralną, uwięzioną w wieczności struktury krystalograficznej i w zasadzie nie podlegającą odrodzeniom. --

Data: 2011-01-17 23:00:50
Autor: matusm
rzecz o normalnych, ludzkich sprawach

Użytkownik "jacek" <jsen@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:e8e08e21-083c-478b-bc91-8cf339aa21fbw2g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Co Cię z php wygonili???
Ale pisz nie bede musial zagladac  na tamta strone ,,,chociaz ciagle,,,,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2011-01-17 14:59:41
Autor: jacek
On 17 Sty, 23:00, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "jacek" <j...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶cinews:e8e08e21-083c-478b-bc91-8cf339aa21fbw2g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

wygonili? nie. ale chciałem odejsć już tak bardzo,
że szukałem pretekstu, by odej¶ć, spokojnie.

mam trochę różne zainteresowania,
więc trudno do czegokolwiek mi się dostosować.
jestem, podobnien jak ty, tak mało dostosowany,
że zawsze będę dziwił się, dlaczego żyjemy.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2011-01-17 23:27:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
rzecz o normalnych, ludzkich sprawach
poniedziałek, 17 stycznia 2011 22:01. carbon entity 'jacek' <jsen@poczta.onet.pl>

kiedy tam na żołnie kwitł na krzyżu krzyż
czy ktoś zapamięta czy zapomnie czyż
bielą się obłoki sprawę dając nam
czy jesteś bezbłędny
na kaĹĽdej z tych bram

serdecznie,
jacek

Czy ktoś zapamięta pośród tylu świętych
gdzie żyli poeta i żołnierz wyklęty
jeden z nich na walkę do śmierci skazany