rzecz o postępowaniu

Data: 2012-09-15 16:11:02
Autor: jacek
rzecz o postępowaniu

"Piątkowy wyrok (...) pisze w oficjalnym oświadczeniu przesłanym do
mediów twórca portalu AntyKomor.pl
Robert Frycz. Jednocześnie dodaje on, że "blog AntyKomor.pl dalej
będzie działał - na przekór władzy i
wymiarowi sprawiedliwości" i tłumaczy, że Lech Kaczyński również był
obrażany, a "ilość obelg, które przyjął
na siebie, jest przytłaczająca".

Wyrok sądu w Piotrkowie Trybunalskim, który wymierzył twórcy serwisu
Antykomor.pl karę roku i 3 miesięcy ograniczenia wolności z
obowiązkiem wykonywania 40 godzin prac społecznych miesięcznie wywołał
lawinę komentarzy w internecie. Sąd uznał Roberta Frycza za winnego
znieważenia prezydenta Bronisława Komorowskiego. (...) Wyrok jest
nieprawomocny.

(...)

"Postanowiłem zatem założyć bloga AntyKomor.pl, aby udowodnić, że w
mojej subiektywnej opinii, Bronisław
Komorowski nie nadaje się na pełnione stanowisko, a także by wyrazić
swój sprzeciw wobec osób i środowisk
szydzących z tragicznie zmarłego Prezydenta Lecha Kaczyńskiego. (...)

Frycz pisze też, że nigdy nie spodziewał się, że sprawy przybiorą taki
obrót, a sam ma zamiar odwoływać się
od wyroku, który jego zdaniem jest niesprawiedliwy. "Zostałem
potraktowany jak terrorysta, niezwykle groźny
przestępca, zagrażający bezpieczeństwu państwa.(...)"

"Jak już wielokrotnie wspominałem blog AntyKomor.pl dalej będzie
działał - na przekór władzy i wymiarowi
sprawiedliwości (...)" - kończy swoje oświadczenie Robert Frycz.

Na stronie AntyKomor.pl gromadzone były materiały o prezydencie
Bronisławie Komorowskim, a także m.in. gry
polegające na strzelaniu do jego wizerunku i ośmieszające fotomontaże.
W maju ubiegłego roku do mieszkania autora strony weszli
funkcjonariusze ABW, którzy zabezpieczyli jego laptop i inne nośniki
danych. (...)

*   *   *

Panie Robercie, Lech Kaczyński był i zawsze będzie prezydentem,
natomiast Bronisław Komorowski to tylko marionetka
(naprawdę uczciwa i obiktywna opinia).
natomiast jeśli chodzi o gry polegające na strzelaniu
do wizerunku Pana Komorowskiego, czy fotomontaże urągające
poczuciu jego godności, to inna sprawa. ośmieszać można
zachowania, stereotypy, czy pokrętne cechy ludzkie,
ale nigdy dane osoby, bo jest to przykre nie tylko dla niej,
ale także choćby dla mnie, choć, przykro powiedzieć,
nie darzę Pana Komorowskiego zbytnią sympatią,
co jednak może być winą nie tyle samej osoby,
co sytuacji w której się znalazł.

reasumując, naprawdę nie należy ośmieszać osób,
nawet tych zwykłych, nic w tym świecie nie znaczących.
jeśli o znaczące, to proszę wspomnieć Pana Jezusa.
i choćby był Pan osobą niewierzącą, to myślę, że ten przykład
jasno Panu tę sprawę unaacznia.

jacek

Data: 2012-09-16 09:52:09
Autor: Bogdan Idzikowski
rzecz o postępowaniu

Użytkownik "jacek" <jsen@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:a10f2bcd-a6f4-456b-8046-778603b4ba21c19g2000vbb.googlegroups.com...

[...]

Dziwi mnie najbardziej, że prezydenta wszechczasów pozytywnie oceniało 30% społeczeństwa.
Natomiast Bronisław Komorowski "to tylko marionetka" pozytywnie jest oceniany przez 70% społeczeństwa.
Jakoś w momencie wyboru, Komorowski nie meldował Tuskowi: "panie prezesie, zadanie wykonane".
W świetle tych słów można zadać pytanie: który prezydent był czy jest marionetką?

rzecz o postępowaniu