rzecz o prawdzie

Data: 2018-08-25 19:20:27
Autor: jsen
rzecz o prawdzie
Martynka,  powiedziałaś mi  podczas pobytu w domu, ze Polskę opuszczają zagraniczni inwestorzy,
bo tak przecież  w TVN podano.
mówiłem Ci, ze w TVN tylko podają nieprawdę, choćby mówili prawdę - jeśli chodzi o sprawy ważne.
poczytałem troszeczkę,  miałem już nawet Ci dokumentujące artykuły,  co i dlaczego, i jak wygląda prawda,
przedstawić.

nie przedstawiłem, ani później nie wysłałem, bo mi się już jakby znudziło udowadniać.
ale Ci teraz opowiem.

w TVN, nawet jeśli mówią prawdę, to w żywe oczy kłamią.
może zapytasz: a jak to do cholery jasnej możliwe!?

ano tak.

podali wam, ze Polskę zagraniczni inwestorzy opuszczają - i jest to prawda.
jednak nie podali wam, ze to Polacy przejęli te opuszczone przez hochsztaplerów interesy
i inwestycje w Polsce wzrosły, a nie zmniejszyły się, i dochód państwa przez to się zwiększył,
i ze wszelkie wskaźniki ekonomiczne poszły w gore.

może dla przykładu jaśniej.

jest coś takiego jak zadłużenie, jednak dla każdego kraju zawsze najlepiej jest,
jeśli jest to zadłużenie wewnętrzne, co znaczy, zadłużenie pochodzące od własnych obywateli.
może o tym później porozmawiamy, wiec  na ten czas może mało jasno.
aha, są tu tez sprawy o których nikt na świecie wam nie powie, a dla mnie są już prozaicznie proste.

pomijając wiec.

otóż krzycząc na lamach swych stacji i gazet, ze Polskę opuszczają zagraniczni inwestorzy,
oni mówili prawdę i nadawali takiemu obrotowi spraw sens tylko pejoratywny.
a ze często taki sens jest całkowicie uzasadniony, przez co w świecie i świadomości ludzkiej
zakorzeniony, to na tym bazują.

gdyby chcieli prawdę powiedzieć, krzyczeliby:  Polskę opuszczają hochsztaplerzy i dochód narodowy
wzrasta.

nieraz mówisz mi Agnieszkuś , ze Ty nie jesteś za, czy przeciw PO, PiS-owi, czy komuś tam.

otóż jesteś: jeśli sprzedawczyków, złodziei i zwykłych świń od starających się być w miarę uczciwymi
odróżnić nie możesz, mając przy tym ogólnodostępne ku temu dane, to jesteś.

tak, to jest forum prywatne i publiczne.
jednocze snie.

pozdrawiam,
Jacek

Data: 2018-08-26 03:00:37
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
rzecz o prawdzie
użytkownik js...@op.pl napisał:
Martynka,  powiedziałaś mi  podczas pobytu w domu, ze Polskę opuszczają zagraniczni inwestorzy,
bo tak przecież  w TVN podano.

Zacznijmy od podstaw:
https://img5.dmty.pl//uploads/201806/1528529974_keqon5_600.jpg

I pamiętamy jak TW Zeg zlitował się nad Rydzeuszem i dał mu kanał
na multipleksie, tefaueny jednak zwalczamy bo tylko ciągną forsę z PL.

W górę serca! Jebać TVN!
https://youtu.be/0tJEXbQ0Y6I

Data: 2018-08-26 03:02:54
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
rzecz o prawdzie
W górę serca! Jebać TVN!
https://youtu.be/0tJEXbQ0Y6I

Grzegorz Braun odprawia z kwitkiem TVN
https://youtu.be/EA2E4fmGiz8

Data: 2018-08-29 14:33:07
Autor: jsen
rzecz o prawdzie
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2018 12:02:54 UTC+2 użytkownik Relatywizator rzeczywistości Dąs napisał:
> W górę serca! Jebać TVN!
> https://youtu.be/0tJEXbQ0Y6I

Grzegorz Braun odprawia z kwitkiem TVN
https://youtu.be/EA2E4fmGiz8

brawo, bravissimo :)))

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-08-30 11:48:04
Autor: Pisiorowy Escobar
rzecz o prawdzie
jsen@op.pl napisał(-a):

> https://youtu.be/EA2E4fmGiz8

brawo, bravissimo :)))

braun rozgarnięty tak jak wy :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-26 13:42:01
Autor: Ciemny Lud
rzecz o prawdzie kundli zenek, u2, dąs
kundel "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:3f9adf00-6878-4385-9fcd-8d796176bf31googlegroups.com...
użytkownik js...@op.pl napisał:
Martynka,  powiedziałaś mi  podczas pobytu w domu, ze Polskę opuszczają zagraniczni inwestorzy,
bo tak przecież  w TVN podano.

W górę serca! Jebać TVN!

Masz jednak coś z tym łbem!

WON KUNDLU!

CL

Data: 2018-08-26 23:08:42
Autor: u2
rzecz o prawdzie
W dniu 26.08.2018 o 12:00, Relatywizator rzeczywistości Dąs pisze:
W górę serca! Jebać TVN!

ta sursum corda, ale dlaczego tefałen ma mieć przyjemność z jebania ?:)))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-29 14:23:06
Autor: jsen
rzecz o prawdzie
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2018 12:00:38 UTC+2 użytkownik Relatywizator rzeczywistości Dąs napisał:
użytkownik js...@op.pl napisał:
> Martynka,  powiedziałaś mi  podczas pobytu w domu, ze Polskę opuszczają zagraniczni inwestorzy,
> [...]

Niby tego się można było po TVN spodziewać, ale że aż tak rzną Polskę osobiście, to bym nie przypuszczał.
Myślałem, ze wspierając obcy kapitał w okradaniu Polski, chociaż pozory zachowują; widać nie myślałem:) pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-08-30 00:11:47
Autor: u2
rzecz o prawdzie
W dniu 29.08.2018 o 23:23, jsen@op.pl pisze:
Niby tego się można było po TVN spodziewać, ale że aż tak rzną Polskę osobiście, to bym nie przypuszczał.
Myślałem, ze wspierając obcy kapitał w okradaniu Polski, chociaż pozory zachowują; widać nie myślałem:)

no co ty, TVN to niedochodowy byznes, nie płacą podatków, widać że biedaki i cienko przędą:)

Data: 2018-08-29 20:03:24
Autor: jsen
rzecz o prawdzie
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 00:12:04 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

no co ty, TVN to niedochodowy byznes, nie płacą podatków, widać że biedaki i cienko przędą:)

no dobrze, zacznijmy, jak mówiłeś, od podstaw, i zakończmy nimi, jednak najpierw kilka słów wprowadzenia.

myślałem, że może TVN się zmienił, i zaczął starać się prawdę mówić, skoro widzi już chyba zapotrzebowanie społeczeństwa. kilka razy, chyba z pięć, sprawdziłem wiadomości przez nich podawane,
które, choć dla mnie dość podejrzane, to mogły nosić znamiona prawdziwości.

niestety zawsze wychodziło na to, że tej prawdy tam nie ma, wiec
już nie ma sensu, abym cokolwiek u nich sprawdzał.

i naprawde pomijam przypadki, w których wyłuskują złe zachowania policji,
kiedy w czasach peowskich byly "pałki i gaz", czy też zarobki prezesowskie,
ktore są za wielkie, choć dużo większe były w czasach tamtych, kiedy okradanie narodu
szło pełną parą.

Choć trzeba przyznać, że GW szła jeszcze dalej: podają fakty, bywa prawdziwe,
jednak wnioski jakie z tego w artykułach wysnuwają są całkowicie sprzeczne z logiką;
widać Polaków całkiem za DURNIÓW MIELI, bo przecież wiadomo, że ich czytelnicy, te potęgi intelektu, doskonale wiedzieli, iż to tylko papka dla głupich Polaków.

wcześniej, przed zaczęciem tego wątku, dziwiłem się TVN-owi, dlaczego nie przestroi
swego podejścia do spraw, skoro już większość narodu wie, o co chodzi.

a sprawa jest po prostu dziecinnie prosta: TVN został "wynajęty" do szkodzenia Polsce, bezlitosnego ograbiania narodu na rzecz zamożniejszych sąsiadów i wszelkich
innych ustrojstw, aby tylko nasz kraj osłabić jak najbardziej.
wiec jak ta stacja może przestawić się na nadawanie prawdy, skoro zyski czerpie ze zubażania Polski.

jacek

Data: 2018-08-30 11:47:09
Autor: Pisiorowy Escobar
rzecz o prawdzie
jsen@op.pl napisał(-a):

[...]

kolejny ruski troll dał głos
czytasz russia today? :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-26 11:18:32
Autor: u2
rzecz o prawdzie
W dniu 26.08.2018 o 04:20, jsen@op.pl pisze:
tak, to jest forum prywatne i publiczne.

no nie, prywatne sprawy wal na priwa:)

Data: 2018-08-29 13:22:08
Autor: jsen
rzecz o prawdzie
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2018 11:18:32 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 26.08.2018 o 04:20, jsen@op.pl pisze:
> tak, to jest forum prywatne i publiczne.

no nie, prywatne sprawy wal na priwa:)

dotyczą naszego kraju, jak zapewne zauważyłeś:)

pozdrawiam

Data: 2018-08-30 00:10:39
Autor: u2
rzecz o prawdzie
W dniu 29.08.2018 o 22:22, jsen@op.pl pisze:
dotyczą naszego kraju

jakiego naszego ?:)

Data: 2018-08-29 19:07:25
Autor: jsen
rzecz o prawdzie
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 00:10:39 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 29.08.2018 o 22:22, jsen@op.pl pisze:
> dotyczą naszego kraju

jakiego naszego ?:)

:)

tego, który zamieszkują ludzie czujący się Polakami, a Słowianami, Mazurami, Jaćwingami, czy Ślązakami w troszeczkę dalszej kolejności, a w jeszcze dalszej, to już sam wiesz.

pozdrawiam,
jacek