rzecz o prawie na przykładzie Pani Zdanowskiej

Data: 2018-10-21 16:13:40
Autor: jsen
rzecz o prawie na przykładzie Pani Zdanowskiej

"Hanna Zdanowska uzyskała około 70% głosów".

i to jest odpowiedź na pytanie, czy prawo jest ponad wszystkim.
otóż nie, co każdy w miarę rozumny i uczciwy człowiek przyznać musi.

pisze i mówię o tym od lat, że nie jest tak, że złe prawo jest wyznacznikiem
i nie jest prawdą, że "ciężkie prawo, ale prawo".

i chociaż dużo bliższa jest mi większość idei PIS niż PO, to jednak są granice,
zresztą jak we wszystkim.

bo nie może być tak, że tam, gdzie wiemy, że prawo zostało źle ustanowione,
możemy je pomijać, a tam, gdzie wiemy dokładnie to samo, ale jest to nam
na rękę, możemy złe prawo egzekwować.

i to jest odpowiedź na pytanie, czy Pani Zdanowska ma prawo Łodzian reprezentować. pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-10-21 17:59:30
Autor: Zenek Kapelinder
rzecz o prawie na przykładzie Pani Zdanowskiej
Ale akurat to prawo nie jest najgorzej ustanowione. To co sie stalo z pania Zdanowska jest pochodna zniesienia kary pozbawienia praw obywatelskich. Byla taka kara w PRL. Po z niesieniu w kodeksie wyborczym nie mozna bylo zakazac osobnom skazanym prawomocnymi wyrokami bycia kandydatami na funkcje uzyskiwane w wyborach. Dlatego w ustawie ktora jest wyzej niz kodeks umieszczono zapis o niekaralnosci dla osob wybranych w wyborach. W ustawie zapisano ze powolywany ma byc niekarany i nie zrobiono zadnego wyjatku. Do powolania pani Zdanowskiej potrzebny bedzie komplet dokumentow. Jesli w spisie dokumentow figuruje zaswiadczenie o niekaralnosci i go nie bedzie to zostanie poproszona o uzupelnienie. Jesli dostarczy wypis z rejestru skazanych w ktorych wystepuje jako osoba skazana to nie bedzie mogla zostac powolana na stanowisko. Mozna uwazac ze durne to prawo ale takie jest. Ustawodawca zapewne zalozyl ze osoby skazane beda mialy na tyle honoru ze nie beda kandydowaly. Ale sie pomylil bo nie wzial pod uwage ze bedzie PO. Przepis o pracownikach samorzadowych jest na tyle precyzyjny ze nie da sie go inaczej interpretowac niz zostal zapisany.
 USTAWA
z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych

Art.6 pkt 2. Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie wyboru lub powołania może być osoba, która spełnia wymagania określone w ust. 1 oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Data: 2018-10-21 20:34:44
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 02:59:31 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Zenku, dzięki za wyjaśnienie zawiłości prawnych.
Jednakże to jakby bez znaczenia; znaczy fajnie, że prawną sytuację przedstawiłeś,
ale chodzi o prawdziwość choćby sumienia.

Pani Zdanowska została skazana na karę grzywny, i wierz mi, że na tą karę
skazany może być nawet całkowicie niewinny człowiek,
bo zazwyczaj nie che mu się chodzić po sądach,
więc ją dla świętego spokoju przyjmuje.

oczywiście kara w wysokości 20 tys. zł, jaka wymierzona została
Pani Zdanowskiej, też bardzo zastanawia, bo zazwyczaj jest to kara
kilkuset złotowa.

pomijając ten aspekt, kara grzywny najczęściej nie jest tożsama
z winą obwinionego, a jedynie z jego niedopatrzeniem.

co by nie mówić kara grzywny wymierzona Pani Zdanowskiej nie upoważnia PIS-u
czy kogokolwiek, aby uczciwie pozbawić ją stanowiska, bo takie egzekwowanie prawa jest błędem prawa.

szczerze mówiąc: to po prostu jakieś idioctwo, żeby za jakieś tam poświadczenie, nie mające nic wspólnego z przestępstwem w ludzkim słowa tego rozumieniu, gnębić kogoś kto nawet jest naszym przeciwnikiem.

jacek

Data: 2018-10-22 09:30:14
Autor: Zenek Kapelinder
rzecz o prawie na przykładzie Pani Zdanowskiej
To nie sprawa sumienia tylko procedury. Ustawa zostala stworzona kiedy rzadzilo PO. Zeby objac stanowisko trzeba miec dokument wydany przez KRK z pieczatka " nie figuruje". Pani Zdanowska wygrala wybory w Lodzi. Nikt tego nie kwestionuje. Ale nie moze zostac prezydentem ze wzgledu na brak jednego dokumentu. Do kandydowania dokument nie byl potrzebny do sprawowania urzedu jest niezbedny. Zapis w ustawie nie zostawia zadnej furtki. Ten co by ja powolal bez wymaganego kompletu dokumentow popelni przestepstwo.

Data: 2018-10-22 10:24:04
Autor: Bruno Brunowski
rzecz o prawie na przykładzie Pani Zdanowskiej
To będzie w Łodzi wyborcza dogrywa i tyle. W sumie to była szczwana zagrywka z tymi żądaniami rezygnacji z kandydowania. Jakby sie udało, to zawsze jeden wpier...l mniej. Ale się nie udało i będzie wpier...l podwójny.

--
Bruno

Data: 2018-10-22 11:22:49
Autor: Zenek Kapelinder
rzecz o prawie na przykładzie Pani Zdanowskiej
Nie bedzie wyborczej dogrywki. Szybciej nowe wybory. Ale to dopiero za jakis rok.

Data: 2018-10-22 11:58:34
Autor: Bruno Brunowski
rzecz o prawie na przykładzie Pani Zdanowskiej
Czyli dogrywka. I kolejny wpier...l.
Ale kto bogatemu zabroni, w końcu wygrali wybory.

--
Bruno

Data: 2018-10-22 22:54:23
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Nie bedzie wyborczej dogrywki. Szybciej nowe wybory. Ale to dopiero za jakis rok.

rusek, o tym czy zdanowska będzie rozstrzygnie sąd

a sąd nie jest ruski i tu masz problem!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-22 22:00:35
Autor: Pajdak

ekonomista "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:3d865093-1840-4acd-b815-1b7740491747googlegroups.com...
[...]

Zenuś, a przez te ostatnie lata to kim ona była? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 16:29:45
Autor: Zenek Kapelinder
rzecz o prawie na przykładzie Pani Zdanowskiej
Masz racje ze byla. Teraz jest nadal, dostala 70%. Ale na rzadzenie ma niewielka szanse. Bedzie prezydentem honorowym, chociaz honorowym w tym wypadku to zle okreslenie. ty sie pizdziak znasz na wszystkim. Premier nominacje na prezydentow chyba rozdaje. To pani Zdanowska bedac w glebokiej opozycji nie powinna od niego przyjac nominacji. Wypadalo by zeby powiedziala ze ma sie pierdolic z nominacja bo nie przyjmie od pisowskiego urzednika.

Data: 2018-10-23 11:11:12
Autor: Pisiorowy Escobar
rzecz o prawie na przykładzie Pani Zdanowskiej
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Wypadalo by zeby powiedziala ze ma sie pierdolic z nominacja bo nie przyjmie od pisowskiego urzednika.

cóż za wspaniały przykład biegunki powyborczej
stoperanik weź sobie ruski

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-22 09:54:17
Autor: Lord Donald
W dniu 22.10.2018 o 05:34, jsen@op.pl pisze:
[...]

Ale to nie ma znaczenia czy ci chce się chodzić czy nie po sądach bo cię
stać na grzywnę. Jak zwykły kowalski chce pracować w miejscach gdzie
niekaralność jest wymagana bo Nogalski chce aby w takich miejscach mieć
do czynienia z ludźmi uczciwymi, to kowalski musi się zesrać aby swojej
niewinności dowieźć nawet jeżeli musiał by wydać majątek na prawników a
grzywna by wynosiła jedynie przysłowiową złotówkę. Tutaj tej pani wina
jest oczywista, a czy wielka czy mała to ocena subiektywna, bynajmniej
nie ma wątpliwości że zdolność przestępstw tego rodzaju jak
poświadczanie nieprawdy są jednak bezpośrednim zagrożeniem na zajmowanym
stanowisku. Urzędnik, który nie widzi przestępstwa w fałszowaniu
dokumentów raczej na takim stanowisku nie powinien siedzieć, raczej
przejechanie zakonnicy w ciąży na pasach po pijanemu w tym przypadku
jest mniejszym przestępstwem. Tak że mimo jakiegoś widzi misie PO,
niestety ta pani z PO raczej nie ma szan aby dopełnić procedury, po
prostu PO znając problem celowo chce zadymy, a komu to przysłuży to się
okaże. Raczej PiS strzeliło by se w stopę w oczach Polaków pozwalając na
uchylenie prawa dla przestępcy tylko dlatego aby przypodobać się garstce
POsrańców z Łodzi.

Data: 2018-10-22 02:16:25
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 09:54:19 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> tego rozumieniu, gnębić kogoś kto nawet jest naszym przeciwnikiem.

kochany czlowieku, co ty opowiadasz?
bylem raz w urzedzie skarbowym w takiej sprawie, za czasow PO, co tu akurat bez znaczenia.
kasjerowi nie zgadzala sie transakcja na 50 koron szwedzkich,
po prostu komus przeplacil i ich nie mial na stanie o ile pamietam.
moze na tym mozna bylo zarobic co najwyzej ze 2 zlote, przy obrotach wiadomo ze nieporownych.
kontrol bankowa byla napuszczona, znaczy nie napuszczona ogolnie,
ale miala sie odbyc tak, zeby cos tam znalezc bylo mozna,
na "zlecenie" kantoru obok w ktorym panie kawke sobie popijaly.
bo on wykzywal obroty chyba z 10 razy mniejsze, niz my, czy z 3-4 razy mniejsze
od prawidlowych.
i choc nie bylem wlascicielem prawnie, bo byla i jest nim moja zona,
to podczas wizyty w US chciano to zakwalifikowac jako zbrodnie niebywala.
ze niby my dzialamy swiadomie na niekorzysc panstwa polskiego.
i co dziwniejsze wiadomo, ze za kasa siedzi kasjer, ktory za dokonywane
przez siebie transakcje odpowiada, to kara miala dotyczyc nas, ktorzy malo kiedy tam bywamy. ot, calkiem uczciwe, porzadne, sprawiedliwe prawo.

reasumujac. zgodzilem sie na kare grzywny i kierownik marek tez sie zgodzil,
bo powiedzialem mu i urzedowi: jesli chcecie zarzucic przestepstwo, to zona
bedzie karana i nie bedzie mogla prowwadzic dzialalnosci kantorowej,
wiec pojdziemy do sadu a nie bedziemy przepisywac kantory na mnie, bo to jakas
poaranoja co najmniej. moglbym ci dodac dodatlowe smczki o tej niebywalej sprawie, i opisze je, jesli taka wole wyrazisz.

totez mow sobie o prawie co tylko ci sie podoba, ale gdzie go nie ma,
choc jest ustanowione, tam go nie ma.

[...]

mylisz sie. czestokroc nie jest przestepstwem przejechanie zakonnicy w ciazy,
czy kogokolwiek, bo nie jestesmy Bogiem, ktory wszystko przewdzi.
urzednik ma dzialac dla dobra spoleczenstwa, ktorego zyski konsumuje, a nie byc
slepo posluszny prawu, ktore ktos tam z urzedu napisal.

[...]

brzydko mowisz; to uczciwi ludzie, ktorzy naturalne i prawdziwe prawo rozumieja.

jacek

Data: 2018-10-23 01:17:56
Autor: Lord Donald
W dniu 22.10.2018 o 11:16, jsen@op.pl pisze:
[...]

Widzisz. Nie wiem jak to jest w twoim przypadku, może na ciebie
napuścili, a może ty nie dopilnowałeś. Prawo w takich przypadkach jest
po to abyś pilnował interesu a nie miał to w dupie, bo pracownik winny.
Sam widzisz nie pilnowałeś się i tu dupa, ostatecznie nakombinowałeś się
aby sprawę odkręcić. Co do tej pani, to nie tak, że dopiero ją wybierają
a przeszłość była dla niej mało łaskawa., potknęła się jedynie. Była
prezydentem miasta znała prawo i miała je w dupie, zapewne z rozmachu co
można sądzić po zadłużeniu miasta, uznała że przy tak dużych
przewałkach, skoda czasu aby zachować ostrożność przy takich pierdołach.
Kradła miliony a poległa jak Al Capone, to chyba największy ból jaki
teraz czuje.

Data: 2018-10-23 11:10:30
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Kradła miliony a poległa jak Al Capone, to chyba największy ból jaki

komu rusek ukradła?
michę ryżu dostajesz za trollowanie ale nie za kłamstwa
robisz nadgodziny ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-22 13:05:59
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

rusek, a co z suwerenem? :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-22 07:49:36
Autor: Pajdak
pajac <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:ac63cba9-acc6-4c46-b8a3-d1648cce0ac4googlegroups.com...

"Hanna Zdanowska uzyskała około 70% głosów".

i to jest odpowiedź na pytanie, czy prawo jest ponad wszystkim.
otóż nie, co każdy w miarę rozumny i uczciwy człowiek przyznać musi.

Tu też:

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mariusz-kaminski-ulaskawiony-przez-andrzeja-dude/6v1dhr

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 01:10:58
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 07:59:00 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
[...]

chyba zarty wasc sobie ze sprawiedliwosci stroisz.

Data: 2018-10-22 11:16:26
Autor: Pajdak
napisał:
[...]

Kali ukraść? Dobrze...

Kalemu ukraść? Żle! Źle! Żle! Nie ma sprawiedliwości! Nie ma!

https://www.wykop.pl/link/4361289/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 10:03:07
Autor: Lord Donald
W dniu 22.10.2018 o 07:49, Pajdak pisze:
[...]

Jest srajdak ponad wszystkim, oczywiście nasze prawo u nas w Polsce. Jak wasze niemieckie u was w Niemczech. Wiem że oczekujesz zadymy, puczu i pomarańczowej rewolucji, ale nie licz na to, prawo się nie zmieni dla jednej pani z Łodzi z poparciem garstki POsrańców, nikt dla niej prawa w Polsce nie nagnie. Po prostu Łodzianie w krótce będą musieli wybierać ponownie. Nawet nie zmieni to że wy srajdaki będziecie ze złości srali pod siewie w waszych zadymiarkich żulowskich kodach.

Data: 2018-10-22 11:12:15
Autor: Pajdak
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 22.10.2018 o 07:49, Pajdak pisze:
Tu też:

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mariusz-kaminski-ulaskawiony-przez-andrzeja-dude/6v1dhr
Pajdak

Jest srajdak

STARY dziadu!

ponad wszystkim, oczywiście nasze prawo u nas w Polsce.

Nasze? Ty nie jestes Polakiem, Jesteś SOWIETEM.

Jak wasze niemieckie u was w Niemczech.

Durny psycholu! Nie mam nic wspólnego z Niemcami.
Masz coś z łbem? Ty się dziadek lecz.

Wiem że oczekujesz zadymy, puczu i pomarańczowej rewolucji,

Październikowej! Lenin POwrócici? ;-)))

ale nie licz na to, prawo się nie zmieni dla jednej pani z Łodzi

70% to niezły kop w dupe, co? ;-))))

z poparciem garstki POsrańców,

70% to  żadne POparcie ;-)))

nikt dla niej prawa w > Polsce nie nagnie.

Tak jak tu:

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mariusz-kaminski-ulaskawiony-przez-andrzeja-dude/6v1dhr

Po prostu Łodzianie w krótce będą musieli wybierać ponownie.

I jak sądzisz, kogo wybiorą? ;-))))

Nawet nie zmieni to że wy srajdaki

Srajdaków to ty psycholu szukaj w swoim domu pieprzniety w mózg psycholu.

będziecie ze złości srali

Wulgaryzmy? Brak argumentów? ;-))))

pod siewie

Jak często robisz kupę w kalesony? ;-)))

w waszych zadymiarkich żulowskich kodach.

Nie napinaj się tak bo żyłka ci peknie!  ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 02:45:50
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 11:26:29 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

> Jest srajdak

STARY dziadu!

> [...]

Jak często robisz kupę w kalesony? ;-)))

>w waszych zadymiarkich żulowskich kodach.

Nie napinaj się tak bo żyłka ci peknie!  ;-)))

pajdAK, JESTES ZWYKLLYM CHAMEM, I TO KAZDY WIE.
Caps Lock sie sam nacisnal, co tez kazdy wie.
przestan obrazac ludzi, bo nawet w piekle ciebie nie pochwala,
znaczy pochwala, ale inaczej niz myslisz.

nie, nie jest to przestroga, ale prawda wiekuista.

jacek

Data: 2018-10-22 22:15:42
Autor: Pajdak
napisał:
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

> Jest srajdak

STARY dziadu!

> [...]

-- Pajdak

pajdAK, JESTES ZWYKLLYM CHAMEM, I TO KAZDY WIE.
Caps Lock sie sam nacisnal, co tez kazdy wie.

Łapki ci z nerwów latają? ;-))

przestan obrazac ludzi,

POgadaj o tym z lordem, jakoś jego chamstwo nie rani twoich chrzescijańskich
uszu? Mam ci odswiezyć pamięc? Zapomniałes co wypisywałeś na mnie?
Uderz się w piersi i rzuć w siebie kamieniem.

bo nawet w piekle ciebie nie pochwala,

Piekla nie ma ;-)))

znaczy pochwala, ale inaczej niz myslisz.

Nie mów, dadzą marychę i zapałki? ;-)))

nie, nie jest to przestroga,

Maniek, nie pitol  ;-)))

ale prawda wiekuista.

Ziemia jest płaska, co? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 12:55:45
Autor: z
W dniu 2018-10-22 o 07:49, Pajdak pisze:
"Hanna Zdanowska uzyskała około 70% głosów".

Ale przy tylko 50% frekwencji to trzeba jeszcze dzielić na pół

Głupie?

Ja się tylko dostosowuję do POpapranego myślenia o matematyce :-)

Data: 2018-10-22 04:01:40
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 12:55:47 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Głupie?

Ja się tylko dostosowuję do POpapranego myślenia o matematyce :-)

ojejku, no tak. ale upraszam Cie bardzo,
abys sie do prostakow nie dostoswywal:)

serdecznie,
jacek

Data: 2018-10-22 22:19:52
Autor: Pajdak
napisał:
> [...]

Głupie?

Ja się tylko dostosowuję do POpapranego myślenia o matematyce :-)

ojejku, no tak. ale upraszam Cie bardzo,

Te, wsparcie z-matematyka. Prostaka to ty widzisz w swoim lustrze!

70/2 = 35

36/2 = ? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 22:22:07
Autor: Pajdak
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2018-10-22 o 07:49, Pajdak pisze:
"Hanna Zdanowska uzyskała około 70% głosów".

Ale przy tylko 50% frekwencji to trzeba jeszcze dzielić na pół

Wychodzi 35% ;-))

Głupie?

PiS około 36% czyli jakies 18% czyli 2 razy mniej niż łodzianka ;-)))

SZACH I MAT! ;-))))

Ja się tylko dostosowuję do POpapranego myślenia o matematyce :-)

No i jak? Sam sobie wykopałeś dołek "matematyku" ;-)))

--
Pajdak

rzecz o prawie na przykładzie Pani Zdanowskiej