rzecz o prawie na przykładzie Pani Zdanowskiej

Data: 2018-10-22 07:49:36
Autor: Pajdak
rzecz o prawie na przykładzie Pani Zdanowskiej
pajac <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:ac63cba9-acc6-4c46-b8a3-d1648cce0ac4googlegroups.com...

"Hanna Zdanowska uzyskała około 70% głosów".

i to jest odpowiedź na pytanie, czy prawo jest ponad wszystkim.
otóż nie, co każdy w miarę rozumny i uczciwy człowiek przyznać musi.

Tu też:

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mariusz-kaminski-ulaskawiony-przez-andrzeja-dude/6v1dhr

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 01:10:58
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 07:59:00 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
[...]

chyba zarty wasc sobie ze sprawiedliwosci stroisz.

Data: 2018-10-22 11:16:26
Autor: Pajdak
napisał:
[...]

Kali ukraść? Dobrze...

Kalemu ukraść? Żle! Źle! Żle! Nie ma sprawiedliwości! Nie ma!

https://www.wykop.pl/link/4361289/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 10:03:07
Autor: Lord Donald
W dniu 22.10.2018 o 07:49, Pajdak pisze:
[...]

Jest srajdak ponad wszystkim, oczywiście nasze prawo u nas w Polsce. Jak wasze niemieckie u was w Niemczech. Wiem że oczekujesz zadymy, puczu i pomarańczowej rewolucji, ale nie licz na to, prawo się nie zmieni dla jednej pani z Łodzi z poparciem garstki POsrańców, nikt dla niej prawa w Polsce nie nagnie. Po prostu Łodzianie w krótce będą musieli wybierać ponownie. Nawet nie zmieni to że wy srajdaki będziecie ze złości srali pod siewie w waszych zadymiarkich żulowskich kodach.

Data: 2018-10-22 11:12:15
Autor: Pajdak
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 22.10.2018 o 07:49, Pajdak pisze:
Tu też:

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mariusz-kaminski-ulaskawiony-przez-andrzeja-dude/6v1dhr
Pajdak

Jest srajdak

STARY dziadu!

ponad wszystkim, oczywiście nasze prawo u nas w Polsce.

Nasze? Ty nie jestes Polakiem, Jesteś SOWIETEM.

Jak wasze niemieckie u was w Niemczech.

Durny psycholu! Nie mam nic wspólnego z Niemcami.
Masz coś z łbem? Ty się dziadek lecz.

Wiem że oczekujesz zadymy, puczu i pomarańczowej rewolucji,

Październikowej! Lenin POwrócici? ;-)))

ale nie licz na to, prawo się nie zmieni dla jednej pani z Łodzi

70% to niezły kop w dupe, co? ;-))))

z poparciem garstki POsrańców,

70% to  żadne POparcie ;-)))

nikt dla niej prawa w > Polsce nie nagnie.

Tak jak tu:

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mariusz-kaminski-ulaskawiony-przez-andrzeja-dude/6v1dhr

Po prostu Łodzianie w krótce będą musieli wybierać ponownie.

I jak sądzisz, kogo wybiorą? ;-))))

Nawet nie zmieni to że wy srajdaki

Srajdaków to ty psycholu szukaj w swoim domu pieprzniety w mózg psycholu.

będziecie ze złości srali

Wulgaryzmy? Brak argumentów? ;-))))

pod siewie

Jak często robisz kupę w kalesony? ;-)))

w waszych zadymiarkich żulowskich kodach.

Nie napinaj się tak bo żyłka ci peknie!  ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 02:45:50
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 11:26:29 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

> Jest srajdak

STARY dziadu!

> [...]

Jak często robisz kupę w kalesony? ;-)))

>w waszych zadymiarkich żulowskich kodach.

Nie napinaj się tak bo żyłka ci peknie!  ;-)))

pajdAK, JESTES ZWYKLLYM CHAMEM, I TO KAZDY WIE.
Caps Lock sie sam nacisnal, co tez kazdy wie.
przestan obrazac ludzi, bo nawet w piekle ciebie nie pochwala,
znaczy pochwala, ale inaczej niz myslisz.

nie, nie jest to przestroga, ale prawda wiekuista.

jacek

Data: 2018-10-22 22:15:42
Autor: Pajdak
napisał:
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

> Jest srajdak

STARY dziadu!

> [...]

-- Pajdak

pajdAK, JESTES ZWYKLLYM CHAMEM, I TO KAZDY WIE.
Caps Lock sie sam nacisnal, co tez kazdy wie.

Łapki ci z nerwów latają? ;-))

przestan obrazac ludzi,

POgadaj o tym z lordem, jakoś jego chamstwo nie rani twoich chrzescijańskich
uszu? Mam ci odswiezyć pamięc? Zapomniałes co wypisywałeś na mnie?
Uderz się w piersi i rzuć w siebie kamieniem.

bo nawet w piekle ciebie nie pochwala,

Piekla nie ma ;-)))

znaczy pochwala, ale inaczej niz myslisz.

Nie mów, dadzą marychę i zapałki? ;-)))

nie, nie jest to przestroga,

Maniek, nie pitol  ;-)))

ale prawda wiekuista.

Ziemia jest płaska, co? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 12:55:45
Autor: z
W dniu 2018-10-22 o 07:49, Pajdak pisze:
"Hanna Zdanowska uzyskała około 70% głosów".

Ale przy tylko 50% frekwencji to trzeba jeszcze dzielić na pół

Głupie?

Ja się tylko dostosowuję do POpapranego myślenia o matematyce :-)

Data: 2018-10-22 04:01:40
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 12:55:47 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Głupie?

Ja się tylko dostosowuję do POpapranego myślenia o matematyce :-)

ojejku, no tak. ale upraszam Cie bardzo,
abys sie do prostakow nie dostoswywal:)

serdecznie,
jacek

Data: 2018-10-22 22:19:52
Autor: Pajdak
napisał:
> [...]

Głupie?

Ja się tylko dostosowuję do POpapranego myślenia o matematyce :-)

ojejku, no tak. ale upraszam Cie bardzo,

Te, wsparcie z-matematyka. Prostaka to ty widzisz w swoim lustrze!

70/2 = 35

36/2 = ? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 22:22:07
Autor: Pajdak
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2018-10-22 o 07:49, Pajdak pisze:
"Hanna Zdanowska uzyskała około 70% głosów".

Ale przy tylko 50% frekwencji to trzeba jeszcze dzielić na pół

Wychodzi 35% ;-))

Głupie?

PiS około 36% czyli jakies 18% czyli 2 razy mniej niż łodzianka ;-)))

SZACH I MAT! ;-))))

Ja się tylko dostosowuję do POpapranego myślenia o matematyce :-)

No i jak? Sam sobie wykopałeś dołek "matematyku" ;-)))

--
Pajdak

rzecz o prawie na przykładzie Pani Zdanowskiej