rzecz o wybaorach

Data: 2010-07-01 16:50:49
Autor: jacek

Data: 2010-07-02 01:53:01
Autor: Lorn

Data: 2010-07-01 17:04:45
Autor: jacek

Data: 2010-07-02 02:08:30
Autor: Lorn
rzecz o wybaorach
jacek pisze:
On 2 Lip, 01:53, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
jacek pisze:

po - to z odzieje
Co ukradli? :>

nawet nieważne:)

Bardzo ważne... Skoro złodzieje, to co ukradli? :>

ważne, co ukradną więcej.

Co ukradli do tej pory? :>

choć najważniejsze, że to prawda.

Prawdą jest, że konfabulujesz... Ty tak specjalnie czy po prostu jesteś ignorantem? :>

pozdrowienia,

Pozdrawiam.

jacek

Lorn.

Data: 2010-07-01 17:27:05
Autor: jacek
rzecz o wybaorach
On 2 Lip, 02:08, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
jacek pisze:

> nawet niewa ne:)

Bardzo wa ne... Skoro z odzieje, to co ukradli? :>

znam peowców, więc wiem.
znam też takich, którzy z pisu na po przeszli.
ci drudzy posadki grzeją.
wybacz, oni wszystko zrobią by mieć tylko więcej.

> wa ne, co ukradn wi cej.
Co ukradli do tej pory? :>

albo jesteś z nich, albo ślepy.
znasz ich członków?
JA ZNAM: to łapownicy, złodzieje, sprzedawczyki samych siebie.
poza tym, że szpitale i lasy ci sprywatyzują,
to chyba nic już więcej ukraść nie mogą.
i choć słowo ci daję, że też sam bym finansowo na tym skorzystał,
to jakoś mimo wszystko mnie mierzi. zawsze staram się
pisać prawdę.
mogę nawet ją opisać,
żebyś mógł powiedzieć:
zobaczcie, jak dał się wciągnąć w dyskusję.

Prawd jest, e konfabulujesz... Ty tak specjalnie czy po prostu jeste
ignorantem? :>

łojejku, a idź ty.

jeśli już jestem ignortantem, to tylko dlatego,
że ignorowałem już szereg ich propozycji.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2010-07-02 12:02:05
Autor: heÂŽsk
rzecz o wybaorach
On Thu, 1 Jul 2010 16:50:49 -0700 (PDT), jacek <jsen@poczta.onet.pl>
wrote:

po - to złodzieje
jarosław - nie jest ideałem

pozdrawiam,
jacek

chyba, ze pochodzi z olszytyna ;o)))

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 14:52:21
Autor: jacek
rzecz o wybaorach
On 2 Lip, 12:02, "he(R)sk" <'wc15_bigbred...@interia.pl> wrote:
On Thu, 1 Jul 2010 16:50:49 -0700 (PDT), jacek <j...@poczta.onet.pl>
wrote:

> po - to z odzieje
> jaros aw - nie jest idea em

> pozdrawiam,
> jacek

chyba, ze pochodzi z olszytyna ;o)))

może. ale z chłodnią olsztyn, to mam podpisaną
umowę na maliny. i choć nie wiem, ile dostarczę,
to przecież nie moja działka, skoro jest to plantacja córki.
dopiero będzie moja, gdy ją spłacę. i tak samo w tym
samym momencie, będzie to plantacja córki.

co do Jarosława, to jest bratem Lecha.
Lech zginął tak, jak zginąć powinien.
ani wskrzesić, ani przywołać go nie mogę,
żeby o tym zaświadczył.

jacek

Data: 2010-07-02 14:58:49
Autor: jacek
rzecz o wybaorach

dobrze, nawet gdybym mógł przywołać,
kto zaświadc zy, że przywołałem uczciwie

jacek

Data: 2010-07-02 15:04:58
Autor: jacek
rzecz o wybaorach

ponadto, zawsze Boga się prosi,
aby to On
coś powiedział, wyraził nawet niewyobrażalne

pozdrawiam,
jacek
(naprawdę, nie mamy prawie o czym rozmawiać)

rzecz o wybaorach