rzecznik Al Kaidy ma żydowskie korzenie?

Data: 2012-01-24 11:04:29
Autor: mkarwan
rzecznik Al Kaidy ma żydowskie korzenie?
z http://pl.wikipedia.org/wiki/Adam_Yahiye_Gadahn
Pochodzi z rodziny o korzeniach żydowskich (ze strony ojca).
Jest najstarszym z czworga dzieci rzeźnika i muzyka folkowego Phila Pearlmana, który zmienił swoje nazwisko na Gadahn (na cześć biblijnego Gedeona).
W szkole Adama zafascynowała muzyka deathmetalowa - w 1993 występował publicznie, używając pseudonimu Aphasia, ale nie odniósł większych sukcesów. W 1995 przeniósł się do Santa Ana w Kalifornii, gdzie mieszkał z dziadkami i pracował w sklepie komputerowym.

Trochę więcej informacji jest w wiki angielskojęzycznym
 http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Yahiye_Gadahn
Gadahn was born Adam Pearlman, the son of musician Phil Pearlman.
Gadahn's Jewish paternal grandfather, Carl Pearlman, was a prominent urologist; and on the Board of Directors of the Anti-Defamation League.
According to Gadahn, he was a "zealous supporter" of Israel.[7][8]
Gadahn's paternal grandmother, Agnes Branch, a Christian, was an editor for The Christian Family Chronicles ( genealogical publication for people with the surname "Christian").[9] Gadahn's father, originally Phil Pearlman, grew up in Orange County, California.
He was involved in the counterculture movement at the University of California at Irvine, and before Adam's birth became a Christian.
Gadahn described his father as having been "raised agnostic or atheist, but he became a believer in One God when he picked up a Bible left on the  beach."
His father's religious perspective was flexible and based upon his own spiritual needs and as a new convert to Islam, Gadahn portrayed his father in manner sympathetic to his religion of conversion.[2] Phil and his wife Jennifer changed their name to Gadahn, after the Biblical warrior Gideon
[7] http://www.foxnews.com/story/0,2933,219861,00.html
[8] http://latimesblogs.latimes.com/lanow/2009/06/american-al-qaeda-adam-gadahn-talks-about-jewish-southern-california-roots-in-new-video.html
[9] http://familytreemaker.genealogy.com/users/r/i/c/Randal-Richardson-/FILE/0005page.html

Więcej informacji na jego temat
http://www.youtube.com/watch?v=p8GZdhoCLok
http://www.haaretz.com/jewish-world/news/american-al-qaida-member-acknowledges-his-jewish-roots-1.277913
http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/526932.html
http://www.poszukiwanimagazyn.pl/adam-gadahn-zatrzymany.html
http://www.youtube.com/watch?v=jTE6gTWQ_nY

Data: 2012-01-24 14:27:46
Autor: Grzegorz Z.
rzecznik Al Kaidy ma żydowskie korzenie?
Myślę urwan że pora byście się i wy do swoich żydowskich korzeni otwarcie
przyznali.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-24 17:54:51
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:oq7s2peorgjs.1k6zve4w0q74w$.dlg40tude.net...
Myślę urwan że pora byście się i wy do swoich żydowskich korzeni otwarcie
przyznali.

Robisz siebie idiotę jak zwykle.
Brak ci argumentów, denerwujesz się łatwo więc jak idiota zniekształcasz mój nick i zwracasz się per wy.
Twój idiotyzm określa twój stan psychiczny, jesteś w ciągłym stresie, nie potrafisz zapanować nad swoimi emocjami.
Więc popełniasz oczywiste błędy robiąc z siebie idiotę.
Jeśli sądzisz, że mnie zdenerwujesz zniekształceniami nicka i zwracaniem się per wy to się mylisz.
Mnie to lata.
Dajesz mi za to argumenty do wysyłania cię do psychiatry skoro zwracasz się do kogoś kogo nie ma w psp.
Tobie naprawdę jest potrzebny psychiatra bo żyjesz w permanentnym stresie co widać po twoich listach.

Data: 2012-01-24 18:57:26
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

Brak ci argumentów, denerwujesz się łatwo więc jak idiota zniekształcasz mój nick

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2017ae2d70a2f1a3

Dajesz mi za to argumenty do wysyłania cię do psychiatry skoro zwracasz się do kogoś kogo nie ma w psp.

Zdecydujcie się urwan.

Albo wiecie kogo mam na myśli zwracając się do was per "urwan" albo nie.
Nie możecie zjeść ciastka i zarazem mieć ciastko. --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-24 22:48:47
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:qq05m81mw0kq$.ya6vmfge96pf.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:

Brak ci argumentów, denerwujesz się łatwo więc jak idiota zniekształcasz mój
nick

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2017ae2d70a2f1a3

ty tez jesteś tchórzem.

[...]

Wybierz się do psychiatry bo piszesz do kogoś kogo nie ma w psp.
Znowu robisz z siebie idiotę, sam z siebie.

Data: 2012-01-24 23:37:25
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

Wybierz się do psychiatry bo piszesz do kogoś kogo nie ma w psp.

Raz piszecie że piszę do kogoś kogo nie ma na psp, innym razem że
przekręcam złośliwe wasz nick.

Zdecydujcie się w końcu na któryś z tych wariantów, urwan.

Znowu robisz z siebie idiotę, sam z siebie.

To się nazywa pleonazm.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-25 09:47:58
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:u3aowhu0qpc0$.1w26vw585wmns$.dlg40tude.net...
[...]

Czyli, ze piszesz do kogoś kogo nie ma w psp.
To oczywiste, ale jak widać nie dla ciebie.
Dlatego m.in. powienienś wybrąc sie psychiatry.
Wyzbąć się komuszych i esbeckich nawyków, komuchy i esbecy zwracali się się per wy.

Data: 2012-02-03 21:17:26
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Powiedzcie w takim razie urwan kto to wg was jest "kupecki" ? --
"Too stupid to understand science? Try religion."

rzecznik Al Kaidy ma żydowskie korzenie?