rzeczoznawcy - krotka lista - UOKiK

Data: 2009-09-02 11:58:16
Autor: Curious
rzeczoznawcy - krotka lista - UOKiK
Witam,
Czy ktos z grupowiczow zetknal sie z rzeczoznawca, ktory ma klopoty z dotrzymaniem terminu przygotowania operatu szacunkowego?
Bierzemy kredyt w banku, ktory reklamuje pewien uroczy blondynek o wzorcowo skandynawskiej urodzie i dostalismy bardzo krotka liste rzeczoznawcow tj. 3. Jak sie okazalo jeden z nich jest na urlopie, wiec lista przestala byc praktycznie lista.
Rzeczoznawca okazal sie byc osoba, ktora ma powazny problem z dotrzymaniem terminow, a dodatkowo jest niebywale plodny jesli chodzi najrozniejsze o wymowki...
Umowa przedwstepna podpisana, zadatek przelany, a czas nerwowo leci...
Tak sie zastanawiam jak UOKiK odnioslby sie do praktyki zmuszania klientow do korzystania z uslug doslownie kilku rzeczoznawcow kiedy t.zw. lista bankowa rzeczoznawcow jest naprawde szeroka.
Opinia kazdego uprawnionego rzeczoznawcy powinna byc dla banku wiazaca.
Oczywiscie mozna zrozumiec, ze bank chcialby zeby klient korzystal z uslug rzeczoznawcow, do ktorych ma zaufanie, ale niemniej jednak zasada konkurencji i prawa konsumenta wydaja sie byc lekko nadszarpniete.
Poza tym, jesli juz, bank powinien dobierac osoby bardziej solidne, terminowe nawet ze wzgledow wizerunkowych. Po co psuc sobie relacje z klientem z powodu nieterminowego Kazika (z całym szacunkiem dla wszystkich Kazimierzy).

Pozdrawiam.

Data: 2009-09-02 12:08:28
Autor: ąćęłńóśźż
rzeczoznawcy - krotka lista - UOKiK
Pójdź do dowolnego rzeczoznawcy majątkowego z uprawnieniami.
JaC

-- -- -

Bierzemy kredyt w banku i dostalismy bardzo krotka liste rzeczoznawcow tj. 3.
Opinia kazdego uprawnionego rzeczoznawcy powinna byc dla banku wiazaca.

Data: 2009-09-03 00:02:28
Autor: yapann
Użytkownik "Curious" <curious@mail.pl> napisał w wiadomości news:h7lfjo$883$1news2.ipartners.pl...
bank powinien dobierac osoby bardziej solidne,
terminowe nawet ze wzgledow wizerunkowych. Po co psuc sobie relacje z
klientem z powodu nieterminowego Kazika
a to nie tylkow 'moim' banku (polecony fachowiec nie potrafił w ciągu 3 rozmów jednoznacznie sprecyzować, co dokładnie trzeba mu dostarczyć (i nie korzystał zbyt imponująco z dóbr wymiany informacji elektronicznej)

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:h7lg5v$1a8$1news.wp.pl...
Pójdź do dowolnego rzeczoznawcy majątkowego z uprawnieniami.
racyja

zrobiłam tak samo bez wahania i jestem zadowolona (w banku z uznaniem ocenili dostarczony dokument - to chyba mogę rzeczoznawcę (Trójmiasto) spokojnie polecić).

Data: 2009-09-03 09:38:32
Autor: Curious
rzeczoznawcy - krotka lista - UOKiK
(i nie  korzystał zbyt imponująco z dóbr wymiany informacji elektronicznej)

O tym, że przyjechał spóźniony na pierwsze spotkanie (oględziny) nawet nie wspominam, od razu źle się zapowiadało.
Największe wrażenie zrobił jak wyciągnął analogową małpkę i w trakcie zmieniał kliszę... :)

Data: 2009-09-03 12:37:06
Autor: Grzesiacz

Użytkownik "Curious" <curious@mailing.pl> napisał w wiadomości news:h7nrpo$fel$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Nie krytykuj nie znając przyczyn :-)

Powodów do używania analogu mógł mieć kilka. Może woli analogowe aparaty, ale może też mieć wymóg robienia zdjęć na kliszy.
pzdr
Grzesiacz

Data: 2009-09-03 19:05:15
Autor: Curious
[...]

Nie czepiaj sie nie wiedzac tego co ja wiem. :)
Powiedzial, ze cyfrowke syn wzial na wakacje. :)

Ale co jest na rzeczy z analogowymi zdjeciami - chyba przy postepowaniu dowodowym sa bardziej wiarygodne.

rzeczoznawcy - krotka lista - UOKiK