rzepin/s³ubice - warszawa w³ochy

Data: 2009-04-04 17:40:43
Autor: icek2
rzepin/s³ubice - warszawa w³ochy
Witam,

mam tak± trase,
z wesela kolegi na komunie do kuzynowstwa :)

jechanie 3go maja - niedziela

pytania:
navi pokazuje 480km
czy realne jest wyjechac z rzepina/s³ubic o 5:00 i byc na warszawa w³ochy o 10:30?

ca³y odcinek A2 od nowego tomysla do strykowa to widze ze jakies 300km
tutaj mysle gnac 150/160

czy na A2 s± fotoradary czasem?

czy realne jest pokonanie takiej trasy w 5,5h ?
wyjechac wczesniej bêdzie trochê ciezko, pozniej to nie ma sensu

--
pozdros
icek

Data: 2009-04-04 19:46:23
Autor: szwagier
> [...]

czy realne jest wyjechac z rzepina/s³ubic o 5:00 i byc na warszawa w³ochy o 10:30?
> czy realne jest pokonanie takiej trasy w 5,5h ?

IMHO bedzie ciezko.
Miedzy Sochaczewem a Bloniem roboty drogowe, caly czas zwezenie i duzo czasu sie traci. W srode z Blonia (pod Warszawa) do Strykowa jechalem 1,5h, w weekend wprawdzie nie nalezy spodziewac sie zbyt wielu tirow ale na pewno zorganizuja jakas akcje "bezpieczny weekend".
Z tego co pamietam (ostatni raz robilem trase do Swiebodzina jakis rok temu) to od Nowego Tomysla tez nie bardzo jest jak przyspieszyc.
A przeciez na takim dystansie trzeba sie ze dwa razy zatrzymac na 10 minut zeby troche odpoczac.

Ale to bedzie "weekendowy poranek" wiec moze nie bedzie tak zle jak mi sie wydaje?

ca³y odcinek A2 od nowego tomysla do strykowa to widze ze jakies 300km
tutaj mysle gnac 150/160

czy na A2 s± fotoradary czasem?

NA A2 nie ma stacjonarnych fotoradarow ale czasami policja czatuje w okolicach punktow poboru oplat. No i wideoradary.
A czy nie przyjdzie policji do glowy postawic przenosny fotoradar to juz wymaga szklanej kuli ;)

szwagier

Data: 2009-04-04 20:33:13
Autor: Michal Jankowski
icek2 <icek2@poczta.onet.pl> writes:

z wesela kolegi na komunie do kuzynowstwa :)
czy realne jest wyjechac z rzepina/s³ubic o 5:00 i byc na warszawa
w³ochy o 10:30?

czy realne jest pokonanie takiej trasy w 5,5h ?

Poci±giem 4:40, ale niestety nie na tê godzinê...

  MJ

Data: 2009-04-04 22:05:09
Autor: icek2
Michal Jankowski pisze:
[...]

poci±g obada³em
jeszcze 2-3 mce temu by³o po³±czenie, teraz skasowane :(

czyli 5,5h to cienko?
5h bez przerwy raczej dam rade spokojnie,

martwi mnie w³asnie to od strykowa do wawa w³ochy - nie znam tego fragmentu

--
pozdros
icek

Data: 2009-04-04 23:00:54
Autor: Michal Jankowski
rzepin/s³ubice - warszawa w³ochy
icek2 <icek2@poczta.onet.pl> writes:

martwi mnie w³asnie to od strykowa do wawa w³ochy - nie znam tego fragmentu

3 maja przed poludniem nie powinno byc problemu - ale tak czy owak
to nie jest austostrada...

Skoro musisz na konkretna godzine, to ja bym jednak doliczyl zapas.

  MJ

Data: 2009-04-05 09:41:50
Autor: Piotr Wasil
rzepin/s³ubice - wa rszawa w³ochy
icek2 <icek2@poczta.onet.pl> napisa³(a):

martwi mnie w³asnie to od strykowa do wawa w³ochy - nie znam tego fragmentu

Jedz przez Rawe, bedzie szybciej.
Kiedys w niedziele przejechalem z Berlina w 6,5h (w tym 0,5h przerwy).
Na autostradzie caly czas 165kph na tempomacie i bez zadnych szalenstw
na zwyklej drodze. IMHO czas realny.

--
-- Moje podró¿e -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2009-04-05 09:42:57
Autor: J.F.
On Sat, 04 Apr 2009 17:40:43 +0200,  icek2 wrote:
mam tak± trase,
z wesela kolegi na komunie do kuzynowstwa :)

Po nieprzespanej nocy dluga trasa .. Dobry pomysl na samobojstwo :-)

wyjechac wczesniej bêdzie trochê ciezko

Roznie sie na weselach ludzie rozchodza .. nie wszyscy czekaja do 5
rano :-)

J.

Data: 2009-04-05 12:25:32
Autor: icek2
J.F. pisze:
On Sat, 04 Apr 2009 17:40:43 +0200,  icek2 wrote:
mam tak± trase,
z wesela kolegi na komunie do kuzynowstwa :)

Po nieprzespanej nocy dluga trasa .. Dobry pomysl na samobojstwo :-)
czekam do oczepin, 12:15 leze i spie
0 alk na imprezie

wyjechac wczesniej bêdzie trochê ciezko

Roznie sie na weselach ludzie rozchodza .. nie wszyscy czekaja do 5
rano :-)
ja do 5tej nie bede :)
pobudka 4:30, kawa, kawa na droge i ogien

nie powiem, mnie to tez troche przeraza :(

--
pozdros
icek

rzepin/s³ubice - warszawa w³ochy