rzydowskie piniondze PLN IRP i GBP

Data: 2010-11-12 20:40:15
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
rzydowskie piniondze PLN IRP i GBP
nakradliscie chamy tera
oddawajcie jak was bedom opierdalac do konca waszego jebanego jak moje rzycia wy CHUJE POLSKIE
KURWA NIENAWIDZE TEJ PIERDOLONEJ POLSKI WASZEJ NADAL I NIE WIEM CZEMU
wyszczujecie Rzydziory polskie jebane karzdego z tej waszej WSI zwanej POLSKA
kto jest mondrzejszy od was wy popierdolone gupie polskie CHUJE Z PiS o inteligencji KROWY PIERDOLONEJ SCHIZOFRENICZNEJ I MALPY KACZYNSKIEJ
TFU!
Pleva
Canada

rzydowskie piniondze PLN IRP i GBP