(s) Spodnie motocyklowe JOFAMA-HALVARSSON STR LIZZARD (K-J/Wawy)

Data: 2012-03-03 11:57:19
Autor: falco
(s) Spodnie motocyklowe JOFAMA-HALVARSSON STR LIZZARD (K-J/Wawy)
Siema,

raz na jakiś czas można, więc polecam rewelacyjne spodnie na zaczynający się sezon... ;)

http://tnij.org/po84

Treść:
Witam,
oferuję rewelacyjne spodnie motocyklowe znanej szwedzkiej firmy z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem - JOFAMA-HALVARSSON model STR LIZZARD. Krój uniwersalny (damsko-męski), kolor czarny, rozmiar M.
To jest szedzka rozmiarówka, czyli duża. Mam 181cm wzrostu, 81 kg ciała i są dla mnie idealne, w L się "topiłem". Dzięki świetnej regulacji jeździłem zarówno bez membrany oraz z membraną i w kalesonach.

Spodnie 1 sezonowe, wyglądają jak nowe (bardzo dbam o motocykl i ciuchy), tylko raz prane w specjalnym impregnacie (pranie w proszku niszczy oddychalność!!). Zamki sprawne, żadnych przetarć czy uszkodzeń, jedynie praktycznie niewidoczna malutka dziurka od gwoździa na który usiadłem na ławce, nie było żadnych ślizgów a kierownik jest niepalący... ;)

Kapitalne na upały i ciepłe dni dzięki rewelacyjnej wentylacji a także odpinanym nogawkom!! Po założeniu kaleson latałem także w niższych temperaturach.

Posiadają wypinaną 100 % wodoszczelną i oddychającą membranę DRYWAY+®, co umożliwia doskonałą wentylację podczas jazdy!!
Dodatkowo 2 duże wywietrzniki na udach, bardzo wysoko rozpinane nogawki co ułatwia zakładanie butów oraz zmianę szerokości na mocny rzep.

Regulacja w pasie, długi zamek do spinania z kurtką, elementy odblaskowe,
bardzo praktyczne, zamykane i wodoszczelne 2 kieszenie z przodu oraz 3 na udach (2 duże + 1 mała na telefon).
Dla bezpieczeństwa posiadają wzmocnienia z odpornej na przecieranie nowatorskiej tkaniny Hi-ART.
Na biodrach i kolanach miejsce na ochraniacze z atestem CE i bezstopniową regulacją położenia. Kieszenie na kolanach są długie, co umożliwia włożenie dodatkowych ochraniaczy na piszczele!!

Spodnie fabrycznie nie mają ochraniaczy, które bez problemu można dokupić.

Szczerze polecam, używam innych ciuchów marki Halvarsson i jestem bardzo zadowolony.
Cena nowych w sklepie, to ponad 600zł u mnie otrzymasz spodnie w niemal idealnym stanie za ok. połowę!!

Kto mnie zna, wie jak dbam o motocykl i ciuchy.

Zawsze staram się wszystko dokładnie opisać ale najlepiej obejrzeć na żywo, mogę je dodatkowo wyprać, ale skończył mi się impregnat a zwykły proszek niszczy oddychalność. W każdym razie nie śmierdzą, bo w błocie się nie taplałem... ;)

Jesteś zainteresowany/a? Zapraszam na pryw aby nie śmiecić.
mfalco(małpka)wp.pl
5zero5dwa8siedem6trzy6

Poniżej zdjęcia, mogę zrobić dodatkowe i wysłać na @.
http://tnij.org/po86

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2012-03-16 08:26:37
Autor: falco
(s) Spodnie motocyklowe JOFAMA-HALVARSSON STR LIZZARD (K-J/Wawy)
Odświeżam temat, bo dostałem nową porcję impregnatu 2 w 1, więc mogę spodnie wyprać i zaimpregnować... ;)

Zainteresowanych zapr! na pryw, aby nie śmiecić.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2012-04-22 17:03:21
Autor: falco
(s) Spodnie motocyklowe JOFAMA-HALVARSSON STR LIZZARD (K-J/Wawy)
Nieaktualne.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

(s) Spodnie motocyklowe JOFAMA-HALVARSSON STR LIZZARD (K-J/Wawy)