s&p 500 -cet

Data: 2010-06-28 12:58:41
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
wybicie nadchodzi krokami

Data: 2010-06-29 11:12:30
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
jak tam jajca ?

buhahahaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2010-07-01 12:07:25
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
trzeba zamykać szorty, nie chce spadać zatem wzrośnie

ale zarobek jest przyzwoity w dolarze

już wyobrażam sobie zyski przy cenie dolara powyżej 4.0000

notabene czy gospodarka przeżyje taki stres?

z perspektywą wyprowadzki wielkich producentów z POlszy - pierwszy
krok robi FIAT

zaczyna sie exodus

Tusk dostanie kolejny medal qrwa mać

a POlaki zaczną przymierać głodem

Data: 2010-07-02 19:05:47
Autor: SlawcioD
s&p 500 -cet
Charlie delta pisze:
[...]

charli pisze po twojemu - pierdolisz.

fiat robi oprocz fiata pandy jeszcze ford ka oraz zacznie produkcje
nowej lancii ypsylon (czy jak sie to tam pisze) powiedz mi qrwa kiedy i
gdzie mieli by produkowac jeszcze pande 3 generacji?

a tak juz wogole to co ma tusk do prywatnego interesu? ma tam udzialy w
tym fiacie?

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-07-02 19:16:28
Autor: totus
s&p 500 -cet
SlawcioD wrote:

a tak juz wogole to co ma tusk do prywatnego interesu? ma tam udzialy w
tym fiacie?

Tusk to zwykły POmywak. Gdy prawdziwy Polak będzie prezydentem to nakaże Fiatowi ilu ma zatrudniać Polaków i ile im płacić. Produkować nic nie muszą. Gwarancje zatrudnienia na 100 lat, dziedziczenie zatrudnienia do trzeciego pokolenia i podwyżki co miesiąc o 10%. To się nam należy i jakby Tusk nie był agentem Anieli to by to wszystko było. Prezydent Kaczyński tego dopilnuje.

Data: 2010-07-02 23:28:54
Autor: SlawcioD
s&p 500 -cet
totus pisze:
SlawcioD wrote:

[...]

patrz;) kurde na to nie wpadlem... ;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-07-07 13:37:30
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
On 1 Lip, 21:07, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> wrote:
trzeba zamykać szorty, nie chce spadać zatem wzrośnie

ale zarobek jest przyzwoity w dolarze

zgodnie z planem panienki

rośnie

zatem pozwólmy dalej rosnąć zyskom

Data: 2010-07-09 12:18:54
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet

zgodnie z planem panienki

rośnie

zatem pozwólmy dalej rosnąć zyskom

na razie nie ma przesłanki do zamknięcia długiej pozycji s&p500 - cet

Data: 2010-07-09 19:27:00
Autor: ron
s&p 500 -cet
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):

> zgodnie z planem panienki
>
> ro=B6nie
>
> zatem pozw=F3lmy dalej rosn=B1=E6 zyskom

na razie nie ma przes=B3anki do zamkni=EAcia d=B3ugiej pozycji s&p500 - cet

Współczuje ci niepanienka,
ale pytanie było proste - rezygnujesz z urlpu w z wiazku z tym, czy nadal udajesz, że masz racje?

Data: 2010-07-09 16:43:43
Autor: ron
s&p 500 -cet
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a): I co niepanienka, nadal uważasz 4 za dolara?
Jak tam twoje jajca?
Wystarczy ci na depozyty do tych 4, czy odwołujesz urlop?
SP500 chyba ci sprzyjać nie bedzie.

Data: 2010-07-13 09:43:13
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
bez niespodzianek

forsa wpada zgodnie z planem do wora

buhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2010-07-21 14:08:15
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
diament zbudowany

panienki

czas na wybicie

i transfery depo na mój rachunek

buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2010-07-21 21:40:56
Autor: ron
s&p 500 -cet
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
diament zbudowany

panienki

czas na wybicie

i transfery depo na m=F3j rachunek

buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

Zapomniałes pedale podac jakie wybicie,
bo u ciebie owszem wszystko wiadomo, ale po fakcie.
Zasraniec jesteś, tego to juz dowiodłeś.

Data: 2010-07-22 00:11:30
Autor: Delfino Delphis
s&p 500 -cet
Charlie delta wrote:

diament zbudowany

Jaki tam diament. Odwrócony RGR ;D

Data: 2010-07-23 12:12:12
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
On 28 Cze, 21:58, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
wybicie nadchodzi krokami

nie ma przesłanek do zamykania long

Data: 2010-07-24 18:54:43
Autor: ron
s&p 500 -cet
wrote:
> wybicie nadchodzi krokami

nie ma przes=B3anek do zamykania long

Pedałek, ty juz nawet w tematach spekuły nie wiesz co mówisz.
28 czerwca mowiles ,,wybicie nadchodzi krokami,,, od tego czasu spadło
z 60p. po drodze zmieniłes zdanie kilka razy, cały czas bedąc zadowolonym
ze swojej prognozy ale zmieniajac zdanie na temat kierunku i teraz ponownie
, oczywiscie po fakcie, potwierdzasz pierwszą wypowiedz. Kabaret, to delikatna ocena twojej opini, jesteś baran, głupek i szczekacz bez żadnych
kwalifikacji do oceny sytuacji. Żadnych, baranie, bo w innych tematach to
też całkowita kompromitacja. Jeszcze jedno pedale - jakbyś czuł się
urazony i chciał się ze mną spotkać w sądzie za nazwanie ciebie pedałem,
to zgłoś się do administratora a ja zapewniam, że nie będe miał nic
przeciwko, aby podano moje dane prokuraturze. I szykuj się na całkowitą
kompromitacje, bo nie omieszkam podac twych danych do ogolnej wiadomości.

Data: 2010-07-26 09:17:52
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
czy 1.150 jest możliwe ?

bradzo szybko, tam będzie starcie gigantów

a teraz panienki wracam na ENH

Data: 2010-07-26 18:27:03
Autor: Delfino Delphis
s&p 500 -cet
Charlie delta wrote:

wybicie nadchodzi krokami

No panowie. Wieszczony przeze mnie odwrócony RGR na S&P500 powoli się spełnia. Minimalny zasięg to poziom poprzedniego maksimum z kwietnia. Sto punktów do zarobienia. Tam dopiero będzie walka przed uformowaniem podwójnego szczytu. Co wy na to?

Data: 2010-07-26 20:24:14
Autor: Zbyszek
s&p 500 -cet
Dnia 26-07-2010 o 18:27:03 Delfino Delphis <DelfinoD@wytnijto.op.pl>  napisał(a):

Charlie delta wrote:

[...]

no powodzenia. Nie gram na zagranicznych kontraktach, za biedny jestem.
ale licze na to ze u nas tez to zaowocuje. Letnia hossa w akcji.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-07-26 22:53:14
Autor: Delfino Delphis
s&p 500 -cet
Zbyszek wrote:

no powodzenia. Nie gram na zagranicznych kontraktach, za biedny jestem.
ale licze na to ze u nas tez to zaowocuje. Letnia hossa w akcji.

No ja też nie gram, tzn. gra na GPW to w dużej mierze gra na S&P500 i tam zaczynam analizę.

Data: 2010-07-26 20:26:09
Autor: Zbyszek
s&p 500 -cet
pS. USDPLN, 5m, jeszcze ciutek :)

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-08-02 09:02:02
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
zgodnie z palnem - czytajcie panienki - wybiciem z formacji diamentu
nie ma przesłanek do zamknięcia długich pozycji

ostatnie dni to filmowa uczta na ENH i potężny przyrost depo w USD

kilku biedaków pisało tu o spadkach, pozostawię głupotę głupcom i
pokemonom,  fuck tych ostatnich

Data: 2010-08-02 21:33:51
Autor: Delfino Delphis
s&p 500 -cet
Charlie delta wrote:

zgodnie z palnem

Nie rozśmieszaj. Ostatni twój plan to był long na USDPLN. Niczego innego od tamtej pory nie proponowałeś. To ja jestem od niedawna ekspertem nieomylnym. Jeszcze przypomnicie sobie o moim prawie 5000 na WiG20 ;)

Data: 2010-08-03 14:07:31
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
czas na korektę

Data: 2010-08-10 09:38:16
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
On 3 Sie, 23:07, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> wrote:
czas na korektę

zgodnie z planem

teraz wystarczy przekrocznie rubikonu (200) ........

Data: 2010-08-11 08:31:19
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
On 10 Sie, 18:38, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
On 3 Sie, 23:07, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> wrote:

> czas na korektę

zgodnie z planem

teraz wystarczy przekrocznie rubikonu (200) ........

rubikon średniej 200 stał się historią

właściwie nie widzę podstaw do zamknięcia krótkiej pozycji

Data: 2010-08-13 08:37:12
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
wrote:

> zgodnie z planem

> teraz wystarczy przekrocznie rubikonu (200) ........

rubikon średniej 200 stał się historią

właściwie nie widzę podstaw do zamknięcia krótkiej pozycji

dziaisj można będzie zamknąć krótkie pozycje

dlaczego ?

a dlaczego nie buhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2010-08-13 09:39:01
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
wrote:

> [...]

dziaisj można będzie zamknąć krótkie pozycje

dlaczego ?

a dlaczego nie buhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mam długą buhaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2010-08-16 11:32:06
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
bz

utrzymuję long

Data: 2010-08-17 10:29:57
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
On 16 Sie, 20:32, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
bz

utrzymuję long

zgodnie z planem rośnie, nie widzę podstaw do zamkniecia LONG

buhaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2010-08-17 19:49:52
Autor: Zbyszek
s&p 500 -cet
Dnia 17-08-2010 o 19:29:57 Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com>  napisał(a):

On 16 Sie, 20:32, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>

zgodnie z planem rośnie, nie widzę podstaw do zamkniecia LONG

buhaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

haha bu tez sie ciesze. Przekroczenie 1120 moze dac nowy impuls.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-08-18 12:27:34
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
zamknąłem LONG

dlaczego ?

nudzi mnie oczekiwanie

poczekam na wybicie bez pozycji

Data: 2010-08-19 08:33:31
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
On 18 Sie, 21:27, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
zamknąłem LONG

dlaczego ?

nudzi mnie oczekiwanie

poczekam na wybicie bez pozycji

pozycja SHORT wskazana

Data: 2010-08-19 14:21:07
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
wrote:

> zamknąłem LONG

> dlaczego ?

> nudzi mnie oczekiwanie

> poczekam na wybicie bez pozycji

pozycja SHORT wskazana

linia trendu rozpoczętego 6 marca 2009 zbliża się

przebicie oznacza wodospad Angel Falls

buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

byłem tam;)

http://pl.tixik.com/c/south-america-6/wodospady_1035/

Data: 2010-08-20 12:29:07
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
wrote:

> pozycja SHORT wskazana

linia trendu rozpoczętego 6 marca 2009 zbliża się

> [...]

SHORT closed

open LONG

buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2010-08-20 13:57:10
Autor: Endriu
s&p 500 -cet
open LONG

Charli - niezdecydowana dziewico giełdowa - uśmiałbym się po pachy
jakbyś jutro znowu musiał otwierać shorta .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-13 18:06:17
Autor: Endriu
s&p 500 -cet
dlaczego ?
a dlaczego nie buhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Chłop ze wsi wyjdzie, ale wieś z chłopa nigdy ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-13 09:35:55
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
On 13 Sie, 18:06, "Endriu" <nmp1WYTNI...@interia.pl> wrote:
>dlaczego ?
>a dlaczego nie buhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Chłop ze wsi wyjdzie, ale wieś z chłopa nigdy ......

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

tak jestem ze wsi

Data: 2010-08-13 18:45:50
Autor: Endriu
s&p 500 -cet
tak jestem ze wsi

Nie to że mam coś przeciwko ludizom nazwijmy to "ze wsi", ale swoją drogą to mógł byś trochę popracować nad retotyką....

Retoryka
http://pl.wikipedia.org/wiki/Retoryka

"[...]Retoryka - krasomówstwo, sztuka wymowy, umiejętność dobrego i rzetelnego przekonywania słuchaczy, [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-13 09:52:18
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
On 13 Sie, 18:45, "Endriu" <nmp1WYTNI...@interia.pl> wrote:
> [...]

"[...]Retoryka - krasomówstwo, sztuka wymowy, umiejętność dobrego i
rzetelnego przekonywania słuchaczy, [...]".

nie mam czasu

piszę i szyję wykręcam, tv mam za lewym barkiem, wymagany obrót tzw..
skręt lewy o 90 - 120 stopni

stąd czasami ogladajac tv opuszczam litery, robie błędy niewybaczalne,
wybaczcie panienki buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

wasze zdrowie

Data: 2010-08-13 19:06:53
Autor: Endriu
s&p 500 -cet
[...]

To ja ci kolego Charlie zadedykuję felieton Stanisłąwa Michalkiewicza którym to raziłem do tej pory lewacką część tegoż forum (doprowadzając ją czasami do wybuchów agresji i obelg - patrz Viper i XXL).

Czekiści wespół z "Bezbożnikiem"
http://wirtualnapolonia.com/2010/08/13/stanislaw-michalkiewicz-czekisci-wespol-z-bezboznikiem/

"[...] "Nikt nie jest zadowolony ze swojej fortuny, każdy - ze swego rozumu" - zauważył książę Franciszek de La Rochefoucauld. Można do tego dodać, że stopień tego zadowolenia jest tym wyższy, im mniejsza jest zdolność do samokrytycyzmu. Krótko mówiąc - im większy dureń, tym bardziej z siebie zadowolony. [...]".

Jakoś ten wstęp tak bardzo mi spasował do tego twojego "buhahahha" oraz "Waszego zdrowia" zagorzały katoliku Charlie - gorący zwolenniku Jarosława Kaczyńskiego .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-13 10:13:36
Autor: Charlie delta
s&p 500 -cet
On 13 Sie, 19:06, "Endriu" <nmp1WYTNI...@interia.pl> wrote:
> [...]

"Waszego zdrowia" zagorzały katoliku Charlie - gorący zwolenniku Jarosława

odpowiem słowami których użyłby Michalkiewicz

WSIoków nie ma ale są

to WSIoki ta ruska zbydlęcona banda której nie ma zorganizowały noc
pogardy i nienawiści do krzyża

Data: 2010-08-13 19:25:25
Autor: Endriu
s&p 500 -cet
odpowiem słowami których użyłby Michalkiewicz
WSIoków nie ma ale są
to WSIoki ta ruska zbydlęcona banda której nie ma zorganizowały noc
pogardy i nienawiści do krzyża

A mnie się wydaje że mniej do krzyża, a bardziej do twojego nieżyjącego idola i jego zakłamanej ekipy ...

Oświadczenie Wojciecha Jasińskiego - Ministra Skarbu Państwa.
http://tiny.pl/h7ngm

"[...] Oświadczam, że w żadnej rozmowie z Markiem Jurkiem - Marszałkiem Sejmu nie powiedziałem "Sumienie to sobie zostaw w konfesjonale, w kościele"[...]".

Już zapomniełes kolego Charli dlaczego Marek Jurek odeszedł z PiS-u - gorący katoliku, grupowy obrońco krzyża ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

s&p 500 -cet