s.p. PREZYDENT RP LECH KACZYŃSKI

Data: 2010-12-21 15:26:04
Autor: mastodont
s.p. PREZYDENT RP LECH KACZYŃSKI
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:ieq6u3$gpn$2news.onet.pl...
s.p. Lech Kaczynski
PRAWDZIWY MĄŻ STANU
NAJLEPSZY Prezydent Rzeczpospolitej Polski
NAJLEPIEJ wyksztalcony.
NAJSZLACHETNIEJSZY
Po prostu:
ZNAKOMITY
Spoczywaj w Pokoju ze wszystkimi Ofiarami
Katastrofy Smolenskiej.

Idiota. Obydwoje. I nie chodzi mi o brata.

Data: 2010-12-21 17:13:18
Autor: raff

"mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> wrote in message news:ieqde3$8mf$1news.onet.pl...
[...]

Obaj. Chyba ze chodzi ci o faceta i kobiete. Ciulu.

R.

Data: 2010-12-21 17:51:05
Autor: mastodont
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ieqjn0$po$1news.onet.pl...
[...]

Chodzi o dzieci jakim jest jeden z drugim, chujku.
m.

s.p. PREZYDENT RP LECH KACZYŃSKI