słabość GPW?

Data: 2012-03-13 22:49:03
Autor: nazgul
słabość GPW?
czy to reakcja na weto do polityki klimatycznej
czy reakcja na spodziewany klaps za to weto?
;-)

Data: 2012-03-25 00:46:43
Autor: Karol Pemilski
słaboœć GPW?
Patrzac na wykresy - http://www.gpw.pieniadz.pl/ - wszystko idzie w
dobrą stronę! :)

Karol - http://www.pieniadz.pl

Data: 2012-03-25 06:26:10
Autor: Jan Werbinski
słaboœć GPW?
Karol Pemilski <bajzelbub@gazeta.pl> napisał(a):
Patrzac na wykresy - http://www.gpw.pieniadz.pl/ - wszystko idzie w
dobrą stronę! :)

Karol - http://www.pieniadz.pl

W końcu dzieje się to o czym pisałem w 2010

http://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/browse_thread/thread/5a31fc978a
a71e3f/950c055b6e1ac1b2

http://grupy-dyskusyjne.money.pl/ofe;sie;koncza,watek,930923.html

--
Jan Werbiński

Data: 2012-03-25 11:00:34
Autor: ichi
słabość GPW?
Jan Werbinski wrote:

[...]

OFE nie kupują akcji? Słaba GPW? Same plusy, bo my sami możemy taniej kupować. W razie dłuższej światowej hossy dorównamy do szeregu, kapitał się znajdzie...

--
ichi

Data: 2012-03-26 20:20:28
Autor: Jan Werbinski
słabość GPW?
ichi <abc@def.gh> napisał(a):
Jan Werbinski wrote:

> [...]
> OFE nie kupują akcji? Słaba GPW? Same plusy, bo my sami możemy taniej kupować. W razie dłuższej światowej hossy dorównamy do szeregu, kapitał s

Myślę tak jak Ty. Też lubię kupować na wyprzedaży. Ostatnio nie ma dnia, żebym czegoś nie kupił.

Data: 2012-03-25 11:08:03
Autor: totus
słaboœć GPW?
Jan Werbinski wrote:

[...]

Jaka jest struktura obrotu na gpw? Jaka część handlu na gpw robią ofe? Przyjmij nawet, że 100% instytucji polskich na gpw to ofe. Choć to nie jest prawda. Jak popatrzysz na te dane to Twoja teza kiepsko wygląda.

Data: 2012-03-26 20:42:43
Autor: Jan Werbinski
słaboœć GPW?
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
Jan Werbinski wrote:

> [...]
> Jan Werbiński
jest
prawda. Jak popatrzysz na te dane to Twoja teza kiepsko wygląda.

Obrót w dobrych czasach to miliard, a w gorszych pół.
Chodzi tutaj o to, że te 233 miliardy kiedy były gromadzone robiły dodatnią odchyłkę na rynku. To był stały dopływ znacznego kapitału. Żeby zrobić odchyłkę nie trzeba miliarda, ale wystarczy kilkadziesiąt milionów na tydzień.

ZUS przekazywał >200 mln tygodniowo do OFE. Teraz to się nie tylko nie będzie przekazywał, ale sprzedawał te aktywa. Będzie stały odpływ i odchyłka ujemna.

Jeszcze gorsze jest to, że ja i inni o tym wiemy i wstrzymujemy się z większymi zakupami licząc na idiotyczne decyzje polityków i dalsze wyprzedaże. Risk off.

Data: 2012-03-27 09:35:27
Autor: totus
słaboœć GPW?

Jan Werbinski wrote:

> [...]
prawda. Jak popatrzysz na te dane to Twoja teza kiepsko wygląda.

Obrót w dobrych czasach to miliard, a w gorszych pół.

Od niejakiego czasu obrót jest inaczej liczony nowy = stary /2

[...]

Z tych miliardów to ile szło na akcje, a ile na obligacje?

ZUS przekazywał >200 mln tygodniowo do OFE. Teraz to się nie tylko nie
będzie przekazywał, ale sprzedawał te aktywa. Będzie stały odpływ i
odchyłka ujemna.

ZUS tylko przekazuje pieniądze do OFE, a OFE kupuje i sprzedaje. Myślę, ze z rozpędu tak Ci się napisało. Znasz bilans przekazów na rynek akcji robiony przez OFE? Jest ujemny czy dodatni? Wiesz to czy tylko myślisz, że wiesz? Dane są ogólnie dostępne.

Jeszcze gorsze jest to, że ja i inni o tym wiemy i wstrzymujemy się z
większymi zakupami licząc na idiotyczne decyzje polityków i dalsze
wyprzedaże.

Ja się nie wstrzymuję. A przepływów z OFE na rynek akcji nie biorę wcale pod uwagę. Wniosek mam taki. Ja nie jestem Inny. Jak Ty rozpoznajesz Innych i ilu ich jest? Słyszałem, że w Europie Inni są zieloni. W Ameryce Północnej podobno byli czerwoni i prawie wszystkich wystrzelano. Hitler mówił, że Inni są obrzezani i tez większość zabił. Pewnie ci co zostali tak mieszają.

Data: 2012-03-27 09:50:36
Autor: Jan Werbinski
słaboœć GPW?
Jan Werbinski wrote:

> [...]

> na tydzień.

Z tych miliardów to ile szło na akcje, a ile na obligacje?

Nie wiem. Chętnie się dowiem.

> [...]

rozpędu tak Ci się napisało. Znasz bilans przekazów na rynek akcji robiony przez OFE? Jest ujemny czy dodatni? Wiesz to czy tylko myślisz, że wiesz? Dane są ogólnie dostępne.

Kiedyś o tym czytałem, ale obecnego bilansu nie znam. Po prostu mi się wydaje, że tak jest. Jeżeli jest inaczej, to chętnie poczytam linki które podasz.

> [...]
Inni
są obrzezani i tez większość zabił. Pewnie ci co zostali tak mieszają.

To co mówię o innych, to moja spekulacja co do tego jak myślą inni. Inni w kontekście mojej wypowiedzi, to wszyscy przedstawiciele mojego gatunku oprócz mnie. To przecież proste. Wg tej definicji Ty też jesteś inny, bo nie jesteś mną.

Data: 2012-03-27 12:09:26
Autor: totus
słaboœć GPW?

Jan Werbinski wrote:

> [...]

kontekście mojej wypowiedzi, to wszyscy przedstawiciele mojego gatunku
oprócz mnie. To przecież proste. Wg tej definicji Ty też jesteś inny, bo

Ja nie mam wiedzy na ten temat. W związku z tym nie prezentuje swojej kategorycznej opinii. Ty przedstawiłeś jakąś rzeczywistość bardzo zdecydowanie. Tak napisałeś jakbyś znał dokładne przyczyny i tłumaczył nimi ogólnie obserwowane skutki. Teraz piszesz, że to tylko przypuszczenia. No to wiem na czym stoimy. Jesteś tak samo głupi w tej sprawie jak ja. Różnimy się tym, że ja się z tym nie afiszuję.

Data: 2012-03-27 11:07:17
Autor: Jan Werbinski
słaboœć GPW?
Jan Werbinski wrote:

> [...]
wiem na czym stoimy. Jesteś tak samo głupi w tej sprawie jak ja. Różnimy

Twoje twierdzenie, że moje opinie są kategoryczne jest błędne. To tylko Twoja interpretacja lub odczucie, a nie rzeczywistość. To, że mam taki a nie inny styl pisania nie oznacza, że zawsze znam dokładne przyczyny. Wprost przeciwnie. Piszę i dyskutuję, żeby sprawdzić i wzbogacić swoją wiedzę. Pisząc celowo wystawiam się na próbę i krytykę. Pozwala mi to skorygować błąd jeżeli się mylę, utwierdzić w przekonaniu jeżeli mam rację i powiększyć swoją wiedzę jeżeli trafię na wartościowego rozmówcę. Zarzut mojego afiszowania się jest po prostu Twoją interpretacją. To tylko Twoje zdanie nic więcej.

--

słabość GPW?