słuchawki dla gracza

Data: 2012-11-09 12:36:58
Autor: Chris
słuchawki dla gracza
dcim24 nabazgrał(a):

Witam,
Poproszę o poradę w następującej kwestii. Szykuję prezent mikołajowy. Chcę kupić synowi słuchawki o następujących cechach:
przewodowe
z mikrofonem
podłączane do karty dźwiękowej lub aktywnych głośników.
Budżet 200-300 zł.

http://allegro.pl/promocja-steelseries-siberia-v2-czarne-zlote-i2752803066.html
Ewentualnie +100zł z kiartą 7.1 nna USB

Data: 2012-11-10 15:26:26
Autor: dcim24
słuchawki dla gracza
Słyszałeś, jak działają?, interesują mnie sprzęt i praktyczne doświadczenia z nim.

Data: 2012-11-12 08:55:56
Autor: Chris
słuchawki dla gracza
dcim24 nabazgrał(a):

http://allegro.pl/promocja-steelseries-siberia-v2-czarne-zlote-i275280306
6.html Ewentualnie +100zł z kiartą 7.1 nna USB
Słyszałeś, jak działają?, interesują mnie sprzęt i praktyczne doświadczenia z nim.

Mam takie w domu dla tego polecam a długo szukałem czegoś co by mi odpowiadało. Grają napradę dobrze do tego są lekki na głowie i nie męczy się głowa praz uszy co w innych mnie własnie wqr.... o
Audiofilem nie jestem jak by co więc pewnmie inni polecą lepsze ale skoro nie słychać różnicy to po co przepłacać ??

słuchawki dla gracza