sMALL bajki

Data: 2010-09-02 10:22:11
Autor: kocyk
sMALL bajki
Hugon Von Szpak wrote:
Witam,

poszukuje czegoś BARDZO lekkiego do latania po mieście :
1. Aktualnie Aprilia Falco (1L V2) - za ciężki, zakup to była pomyłka - zawsze marzyłem o litrowym V2, osiągi znacznie przekarczajace to czego potrzebuje na codzień.
2. Poprzednio KTM 660 SMC (~140 kg, brak rozrusznika, fabryczne supermoto, ~50KM) - żałuje że sprzedałem bo to była esencja motocykla - żadnych zbędnych części.
3. Nowy sprzet powinien ważyć przede wszystkim bardzo mało, maxi skutery odpadają ze względu na wagę i gabaryty. Najchętniej 250cc w dwusuwie z biegami.
4. Nowoczesne lekkie rzędowe 4 za bardzo mnie nie rajcują, gdyby KTM zrobił RC4 to ustawiłbym się w kolejkę pod salonem. SZR 660 to za stara i zbyt niedopracowana konstrukcja jak na mnie.

Rozważałem takie wynalazki jak MadAss 125 , Aprilia RS.
MoĹĽe czeka mnie powrĂłt do supermoto?

Sam sobie odpowiedziales, IMO. Niczym mi sie lepiej po miescie nie lata, niz 450 na malych kolkach. Ale i wymagajace to jest, i nie za bardzo bezpieczne, bo sie otwiera klapka, w glowie. Nic innego takiej frajdy i mozliwosci nie oferuje, przynajmniej ja nie znam niczego takiego.
K.

Data: 2010-09-02 01:51:58
Autor: WIR
sMALL bajki
On 2 Wrz, 10:22, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:
Sam sobie odpowiedziales, IMO. Niczym mi sie lepiej po miescie nie lata,
niz 450 na malych kolkach.

400 na małych kołach też bangla (takie małe, wrednie żółte z 'S' w
nazwie) :)
Dodatkowo jest trochę łagodniejsze od pomarańczowej 450 co pomaga
spokojniej w korku się przebijać.

Ale i wymagajace to jest, i nie za bardzo
bezpieczne, bo sie otwiera klapka, w glowie.

ale też ratuje dupę jak się już klapka za bardzo otworzy - w zeszły
pi±tek przód mi odjechał na kałuży i wystarczyło konkretne kopnięcie z
buta w ziemię, żeby wyprostować prawie położony sprzęt - przy czym¶
cięższym pewnie bym kwiczał w kałuży pod krawężnikiem.

WIR

sMALL bajki