są pierwsze efekty reformy TVPiS

Data: 2017-08-17 06:28:12
Autor: japanizer
są pierwsze efekty reformy TVPiS
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/tvp-finanse-2016,86,0,2355542.html

  TVP na coraz większym minusie. Przychody w dół, koszty w górę

  O 8,2 proc. wzrosły koszty działalności Telewizji Polskiej w 2016 roku,   podczas gdy przychody zmalały o 6,8 proc. - wynika ze sprawozdania finansowego   spółki. W efekcie ubiegły rok TVP zakończyła ze stratą prawie 177 mln zł.

  Widać to zresztą po wyniku finansowym spółki, która na koniec 2016 roku   wykazała 176,75 mln zł straty. To o 140 mln więcej niż rok wcześniej. A   jeszcze w 2014 roku TVP była na niewielkim plusie.

W takim tempie przepierdzielą ten kredyt z budżetu na 800 mln zł w 4 i pół roku. A zdaje się mieli go jeszcze spłacić.

Ale chociaż Kurwski kolejną podwyżkę dostał.

Pan zapłaci, Pani zapłaci...

Data: 2017-08-17 07:51:25
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
 A   jeszcze w 2014 roku TVP była na niewielkim plusie.

Tak było, ale wcześniej wyprzedali co tylko mogli:) Wyprzedali majątek bodaj w 2013r żeby była kasa na TVP regionalne szczecin, łódź, olsztyn, kraków itd.

Tzn. żeby można było upchać max. swojaków ile tylko się da.

Na stronie Michalkiewicza było o tym, jak kolejne rządy zmieniały
różne instytucje w celu upychania swojaków. Jedni zmieniali nfz, drudzy przekształcali ministerstwa, trzeci reformowali TVP.

Data: 2017-08-17 08:26:16
Autor: japanizer
On Thursday, August 17, 2017 at 11:51:26 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
>  A >   jeszcze w 2014 roku TVP była na niewielkim plusie.

Tak było, ale wcześniej wyprzedali co tylko mogli:)

Tzn. co dokładnie "wyprzedali"? Stare kamery VHS?

Tzn. żeby można było upchać max. swojaków ile tylko się da.

Pisiory nawet minimalne wymagania znieśli, a jak trzeba było Miśkiewicza wcisnąć do kilku firm zbrojeniowych naraz, to potrafili ministrów nocą budzić żeby statuty pozmieniać.

Data: 2017-08-17 08:34:07
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
W dniu czwartek, 17 sierpnia 2017 17:26:17 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Tzn. co dokładnie "wyprzedali"? Stare kamery VHS?

Jak na piździaka przystało, łżesz okrutnie i rżniesz głupa:)

TVP wyprzedaje nieruchomości za ponad ćwierć miliarda
https://finanse.wp.pl/tvp-wyprzedaje-nieruchomosci-za-ponad-cwierc-miliarda-6114204905949313a

Pisiory nawet minimalne wymagania znieśli, a jak trzeba było Miśkiewicza wcisnąć do kilku firm zbrojeniowych naraz, to potrafili ministrów nocą budzić żeby statuty pozmieniać.

Misiewicza już nie ma, a rodzina Geremkoska w MSZ owszem:)

Data: 2017-08-17 08:56:33
Autor: japanizer
On Friday, August 18, 2017 at 12:34:08 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:

Jak na piździaka przystało, łżesz okrutnie i rżniesz głupa:)

TVP wyprzedaje nieruchomości za ponad ćwierć miliarda
https://finanse.wp.pl/tvp-wyprzedaje-nieruchomosci-za-ponad-cwierc-miliarda-6114204905949313a

  Przed półtora roku prezes TVP Juliusz Braun twierdził, że biurowiec   pamiętający jeszcze czasy sprzed I wojny światowej, może być wart nawet   powyżej 100 mln zł. Jacek Rakowiecki twierdzi, że dziś jego wycena to grubo   powyżej tej sumy.

  - Nie spieszy się nam ze sprzedażą żadnej z wystawionych nieruchomości. Choć   sytuacja finansowa TVP jest jaka jest, to mamy możliwość przeczekania słabej   koniunktury na rynku i poszukania nabywcy, który da nam dobrą cenę.

Ale sprzedali coś, wystawili na sprzedaż, czekają nadal? Widzisz różnicę?

> [...]

Misiewicza już nie ma, a rodzina Geremkoska w MSZ owszem:)

Mieśkiewicza nie ma, a pozmieniane statuty i brak wymagań co do wykształcenia i doświadczenia pozostały. W sam raz żeby córkę leśnika zatrudnić.

Data: 2017-08-17 11:23:29
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
są pierwsze efekty reformy TVPiS
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Ale sprzedali coś, wystawili na sprzedaż, czekają nadal? Widzisz różnicę?

No przeca pisałem że wyprzedali majątek coby za uzyskaną kasę
obsadzić więcej swojaków.

 zapadła zgoda na 3,4 mln zł. Wystartowało dwóch chętnych, przy czym Idea Inwest dała nieco więcej i przetarg wygrała. http://szczecin.naszemiasto.pl/artykul/gmach-tvp-w-szczecinie-zostal-sprzedany,3517585,art,t,id,tm.html

Data: 2017-08-17 11:28:41
Autor: japanizer
On Friday, August 18, 2017 at 3:23:30 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Ale sprzedali coś, wystawili na sprzedaż, czekają nadal? Widzisz różnicę?

No przeca pisałem że wyprzedali majątek coby za uzyskaną kasę
obsadzić więcej swojaków.

Coś przeoczyłem.

W linku jaki wlepiłeś, było że chcą sprzedać, ale w zasadzie im się nie śpieszy. Jakiś link masz który faktycznie potwierdzi, że sprzedali?

[...]

O kurna, zebrali całe 3,4 mln złotych. Trzy miliony czterysta tysięcy! Szok, jak się wyprzedali!

To już wiemy, skąd strata prawie 200 milionów i "kredyt" z naszych kieszeni na 800 milionów złotych, na wieczne nieoddanie.

Data: 2017-08-17 11:42:11
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
są pierwsze efekty reformy TVPiS
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

O kurna, zebrali całe 3,4 mln złotych. Trzy miliony czterysta tysięcy! Szok, jak się wyprzedali!

Resztę musisz sam poszukać.

Telewizja Polska po prawie ośmiu latach starań pozbyła się swojej dawnej, poznańskiej siedziby. Za 10 milionów złotych sprzedano budynek przy skrzyżowaniu Alei Niepodległości i ulicy Solnej.

Przeca Braun gadał o restrukturyzacji, no to opchnęli i byli jeden rok
na plusie, bodaj 2014 czy 2015, a tak poza tym ryli po dnie:) Dzisiaj tez ryją.

Gdyby Kurskiemu dać 20 budynków i je spienięrzyć, tez by był na plusie,

Data: 2017-08-17 13:27:14
Autor: japanizer
On Friday, August 18, 2017 at 3:42:13 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
 > O kurna, zebrali całe 3,4 mln złotych. Trzy miliony czterysta tysięcy! Szok, jak się wyprzedali!

Resztę musisz sam poszukać.

Buahhaah, wspaniała argumentacja.

"Peło wyprzedali TVP na setki milionów, ale tak naprawdę tylko na 3,4 miliona. Dlatego kurwska TVPiS ma setki milionów zł strat, rosną jej koszty, a reklam nikt nie chce kupować i są tak tanie, że licealiści kupują sobie życzenia urodzinowe po głównym wydaniu wiadomości".

Wiecznie nachlany jesteś, czy lekko upośledzony na umyśle?

Data: 2017-08-17 13:28:58
Autor: japanizer
> [...]

Telewizja Polska po prawie ośmiu latach starań pozbyła się swojej dawnej, poznańskiej siedziby. Za 10 milionów złotych sprzedano budynek przy skrzyżowaniu Alei Niepodległości i ulicy Solnej.

To "nius" z roku 2011. Przypominam, że ta wyprzedaż za peło miała się rzekomo odbyć w roku 2014.

Data: 2017-08-17 18:28:58
Autor: Lord Donate

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:4e12c879-9c3f-4806-88d1-53873deaade1googlegroups.com...
> [...]

Misiewicza już nie ma, a rodzina Geremkoska w MSZ owszem:)

Czyli kto?  K O N K R E T N I E !

CL

Data: 2017-08-17 16:59:51
Autor: Budzik
[...]

To by miało sens gdyby obecnie nie rosły koszty... A rosna. To raz.
Dwa - jak sadzisz, czy na przychody z reklam dobrze wpływa spadająca ogladalnosc?

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2017-08-17 18:37:54
Autor: Lord Donate

napisał w wiadomości
[...]

Masz jakieś przykładowe nazwiska tych swojaków? Może zaczniemy od Richarda Czarneckiego (taki napasiony z PiS).

CL

Data: 2017-08-17 11:27:48
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
[...]

O własnej inwencji pajdaku. Nie pamiętasz tych kwików z 2016r
jak były czystki w radiu i telewizji, jak GWno z niusłikiem przeżywali?

http://jastrzabpost.pl/newsy/dziennikarze-zwolnieni-z-telewizji-polskiej-59-nazwisk_291813.html

Kraśki, Lisy, Tadle, przeca to stare  PRYloskie klany:)

Kolanko mówił o nich:)

Data: 2017-08-17 18:27:08
Autor: Lord Donate
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:98a507c0-90de-4cf8-a417-5c8cff1df5acgooglegroups.com...
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/tvp-finanse-2016,86,0,2355542.html

  TVP na coraz większym minusie. Przychody w dół, koszty w górę

Tak to jest kiedy miernota dorwie sie do koryt. Misja dziejowa k..wa ich mać!

Sklerotykom z PiS przypominam

http://www.newsweek.pl/polska/cugier-kotka-- moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski,59049,1,1.html - obecnie szef TVPiS-PRL.

CL

Data: 2017-08-17 23:42:47
Autor: Presidente de San Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

  TVP na coraz większym minusie. Przychody w dół, koszty w górę

Pierwsze dzisiejsze dupcenie zenusia :DDDDDDDDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]