są pożytki z koronawirusa

Data: 2020-11-07 09:29:36
Autor: japanizer
są pożytki z koronawirusa
Są pewne pożytki z koronawirusa - nie będzie w tym roku marszu faszystów:

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,26489589,sad-podtrzymal-stanowisko-warszawy-w-sprawie-marszu-niepodleglosci.html

  Marsz Niepodległości zakazany. Sąd podtrzymał stanowisko Warszawy

  Tegoroczny Marsz Niepodległości legalnie odbyć się nie może. Podtrzymując decyzję władz   Warszawy, sąd powołał się na negatywne opinie inspekcji sanitarnej.

Data: 2020-11-07 18:55:13
Autor: Marek Ziemba
są pożytki z koronawirusa
Am 07.11.20 um 18:29 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Pojda demonstrowac! Mam nadzieje, ze reszta (tzn. rozumna) zostanie w domach. Naziole sie pozarazaja i wyladuja w szpitalu narodowym. ;-)

Data: 2020-11-07 19:11:26
Autor: A. Filip
są pożytki z koronawirusa - demonstracje Strajku Kobiet
Marek Ziemba <mkarwan@gazeta.pl> pisze:
[...]

Organizatorzy marszu przegrali odwołanie od decyzji Trzaskowskiego (PO)
w pierwszej.   Już zapowiedzieli odwołanie do drugiej instancji a
wcześniej zapowiedzieli że "jakby co"  to będzie demonstracja równie
spontaniczna jak te w których "zamordysta-internacjonalista" Trzaskowski
(PO)  ostatnio uczestniczył.

https://www.tvp.info/50483410/rafal-trzaskowski-aborcja-eugeniczna-trzeci-dzien-demonstracji-przeciw-orzeczeniu-tk-wieszwiecej
24.10.2020, 17:24
Sobota w Warszawie była trzecim z kolei dniem protestów po orzeczeniu
Trybunału Konstytucyjnego, który stwierdził niezgodność
dopuszczalności aborcji eugenicznej z ustawą zasadniczą. Po raz
kolejny na miejscu był prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski, [...]

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-07 10:48:41
Autor: japanizer
są pożytki z koronawirusa - demonstracje Strajku Kobiet będą tak nielegalne W PO-WARSZAWIE jak Marsz Niepodległości

To jak Andrzejku, idziecie na marsz faszystów? https://img.wiocha.pl/images/9/e/9e50b1d3298d1bfdbb1aad35bc28f475.jpg

Czy może zostajecie w domu?

https://img.wiocha.pl/images/b/1/b16c36d11838b80829b9097ce4698de3.jpg

Data: 2020-11-07 12:21:33
Autor: Bruno Brunowski
są pożytki z koronawirusa - demonstracje Strajku Kobiet będą tak nielegalne W PO-WARSZAWIE jak Marsz Niepodległości
Zamordysta? Nie, legalista. Sanepid, czyli organ rządowy, wydał opinię negatywna. Prezydent Trzaskowki nie mógł postąpić inaczej.

Tak, że wszelkie płacze zgłaszać do Mateusza ;)

--
Bruno

Data: 2020-11-07 14:52:58
Autor: mordolkejek.zygzakowaty
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Zamordysta? Nie, legalista. Sanepid, czyli organ rządowy, wydał opinię negatywna. Prezydent Trzaskowki nie mógł postąpić inaczej.

Tak, że wszelkie płacze zgłaszać do Mateusza ;)

Czyli mamy symetrię, dla każdego coś miłego.

Kaczka na cmentarzu, inni nie mogli. Trzaskoski/Budka etc. na strajku, inni nie mogą tuptać.

Jakaś mądra głowa układa te scenariusze? Na ile pis/peło polaryzują
luda na dwa wrogie obozy?

Data: 2020-11-08 00:01:59
Autor: u2
W dniu 07.11.2020 o 23:52, mordolkejek.zygzakowaty@gmail.com pisze:
Trzaskoski/Budka etc. na strajku, inni nie mogą tuptać.

ale ale marsz niepodległości to manifestacja a nie demonstracja, dlatego czasku szczelił w dychę prowokując zamieszki, ciekawe jak narodowcy z tego się wykaraskają ? znowu żydo-merdia będą miały pożywkę do raportowania o polnische faschsisten und nazisten ?:)))))))))))

Data: 2020-11-07 22:30:41
Autor: u2
są pożytki z koronawirusa - demonstracje Strajku Kobiet będą tak nielegalne W PO-WARSZAWIE jak Marsz Niepodległości
Prezydent Trzaskowki nie mógł postąpić inaczej.

a co z Rabiejem, a by nie homofob z Prezydenta Trzaskowskiego ?

Data: 2020-11-07 14:27:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 7 listopada 2020 22:30:44 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> Prezydent Trzaskowki nie mógł postąpić inaczej.

a co z Rabiejem, a by nie homofob z Prezydenta Trzaskowskiego ?

Wyleciał z roboty za brak kompetencji. Wiem, dla pisiorów niepojęte.

--
Bruno

Data: 2020-11-07 14:55:20
Autor: mordolkejek.zygzakowaty
W dniu sobota, 7 listopada 2020 23:27:20 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Wyleciał z roboty za brak kompetencji. Wiem, dla pisiorów niepojęte.

Pod względem piaroskim 2in1. Nie som tak dobrzy jak pisy, ale widać tam światełko w tunelu:)
1. wywalili ciotkę
2. udają podwyższanie standardów

Data: 2020-11-07 23:59:17
Autor: u2
W dniu 07.11.2020 o 23:55, mordolkejek.zygzakowaty@gmail.com pisze:
[...]

a to wredne homofoby, sądzą że ciemny l*d nabierze się na ich piaroską ustawkę:))))))))))))))

Data: 2020-11-08 00:44:04
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Zamordysta? Nie, legalista. Sanepid, czyli organ rządowy, wydał opinię
negatywna. Prezydent Trzaskowki nie mógł postąpić inaczej.
Tak, że wszelkie płacze zgłaszać do Mateusza ;)

Trzaskowski zakazał?  Będzie Marsz Niepodległości "spontaniczny" jak
demonstracje pro-aborcyjne w czasach zabójczej pandemii (patrz Tusk
przed wyborami) w których Trzaskowski brał udział.

Polityka z wyższej półki poznaje się po tym jak bardzo nie wygląda na
Kalego z podwójną moralnością/standardami.  Jeśli ten zakaz ma coś
znaczyć to Trzaskowski staje się *bezwstydnym* Kalim.  Jeśli ten zakaz
bardzo mało znaczy (w praktyce) to można nim sobie obsraną dupę podetrzeć.

A PiS ten zakaz nawet pasuje bo Trzaskowski (PO) wychodzi nim na *syna
który pandemii używa wykrętu by zakazać tych demonstracji które mu nie
pasują, a te które mu pasują mają nie wymagać zgody i mają mieć prawo
mieć głęboko w dupie jakąś tam PiS-pandemie.
Zaś Trzaskowski jak rasowy biurokrata "trzymając się przepisów" zepchnął
problem/odpowiedzialność na policję i będzie po fakcie bezczelnie leciał
po linii że skoro "spontaniczny" Marsz Niepodległości przeszedł to
"spontanicznych" manifestacji pro-aborcyjnych rozganiać nie wolno.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-07 16:45:41
Autor: Bruno Brunowski
są pożytki z koronawirusa - demonstracje Strajku Kobiet będą tak nielegalne W PO-WARSZAWIE jak Marsz Niepodległości
Andrzejku to kwestia semantyki i uwarunkowań prawnych. W przypadku zgłoszenia imprezy masowej Prezydent Miasta ma prawo nie wyrazić zgody, odwołania do Sądu. W przypadku zgłoszenia zgromadzenia, ma prawo przyjąć zgłoszenie. I tyle. Organizatorzy Marszu Niepodległości wybrali, zapewne w celu wywołania medialnej zadymy, pierwszą drogę i odbili się od rządowego Sanepidu..

 Wtopili na poparciu wyroku tak zwanego TK i próbują się odbić od dna, a PiS razem z nimi. A tu im rządowy Sanepid nabruździł.
Prawo jest po stronie Trzaskowskiego, a wszystkie żale do Mateusza.

Podsumowując, piękne samoobs... z twojej strony.

--
Bruno

Data: 2020-11-08 08:17:55
Autor: Runt
Marsz Niepodległości+
W dniu 2020-11-08 o 00:44, pajac A. Filip pisze:
[...]

o czym ty chłopino bełkoczesz?
co wspólnego z twoimi "narodowymi" świrami ma Tusk?

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-11-08 08:17:40
Autor: Runt
filipek - demonstracje Narodowców będą legalne !
W dniu 2020-11-07 o 19:11, A. Filip pisze:

[...]

Chciał to uczestniczył, nie ty będziesz decydować co mu wolno a co nie. za malutki jesteś chłopski filozofie.
Twój guru skrył sie na ul. Mickiewicza w chałupie otoczonej wiernymi pałkarzami.

Data: 2020-11-07 19:17:02
Autor: u2
są pożytki z koronawirusa
W dniu 07.11.2020 o 18:55, Marek Ziemba pisze:
Pojda demonstrowac!

lol

Data: 2020-11-07 20:41:39
Autor: _Master_

[...]