są żydzi i są "żydzi"

Data: 2010-10-11 17:50:57
Autor: apr...
są żydzi i są "żydzi"
http://www.bibula.com/?p=27196
..."- Kiedy dowiedziałem się w 1997 r., że moi bracia będą odbierać majątki, byłem szczęśliwy, bo oczywiście nie czytałem dokładnie tej ustawy. Kiedy zaś zorientowałem się w 1999 r., kiedy to doszło do sprzedaży pierwszego majątku, o którym się dowiedziałem – mowa o synagodze żydowskiej w Siedlcach – złapałem się za głowę. Jak oni mogą? Moi bracia, Żydzi, będą to odbierać i to kto? Dowiedziałem się, że to Żydzi amerykańscy, że to przewodniczący Światowego Kongresu Żydów Edgar Bronfman. Wtedy zobaczyłem, że ta restytucja to zwykły szwindel. To ja już wtedy widziałem w tym handel-handele – nic więcej! I to handel-handele na grobach moich dziadków! Zbuntowałem się. Poszedłem do rabina Michaela Schudricha, amerykańskiego zresztą rabina zainstalowanego przez tamtych możnych władców żydowskich Bronfmana i innych. Mówię mu: “Rabe Michael, u nas, u Żydów, my możemy odbierać majątki, możemy sprzedawać, handlować, a gdzie pieniądze? Pieniądze do kieszeni? Dzielić się z Bronfmanem, bo żeście wzięli 800 tys. dolarów pożyczki na prowadzenie restytucji? Co to jest? To jest szwindel i złodziejstwo. A to wszystko na grobach i kościach moich dziadków zamordowanych przez hitlerowców w Polsce”. Schudrich mi odpowiedział: “Och, Szenicer, ty się nie wtrącaj, bo jak ty się będziesz wtrącał, to ty długo nie będziesz z nami; to ty długo nie będziesz z nami pracował…” – zaczął mnie straszyć. Ale ponieważ jestem Polakiem żydowskiego pochodzenia, Polakiem, bo w tym duchu wychowali mnie rodzice, to pomyślałem sobie, że taki amerykański rabin to dla mnie jest szmondak. Kim byli jego rodzice? Kto z jego bliskich zginął w tym kraju, w Polsce? Wtedy zainteresowałem się niuansami tej ustawy o zwrocie mienia, wyciągnąłem z Sejmu stenogramy dyskusji posłów nad tą ustawą i zrozumiałem, jakie były intencje żydowskie przy wprowadzaniu prawodawstwa restytucji mienia pożydowskiego. Zresztą wówczas wielu prawicowych posłów mówiło wyraźnie, że ta ustawa spowoduje zniknięcie z krajobrazu Polski zabytkowych obiektów pożydowskich. A efekt moich działań był po prostu taki, że w 2002 r. zostałem zwolniony z funkcji dyrektora cmentarza żydowskiego…"

Data: 2010-10-11 20:04:45
Autor: Panslavista
są żydzi i są "żydzi"

" apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:i8viq1$s8i$1inews.gazeta.pl...
[...]
o którym się dowiedziałem &#8211; mowa o synagodze żydowskiej w Siedlcach &#8211;
[...]
to zwykły szwindel. To ja już wtedy widziałem w tym handel-handele &#8211; nic
[...]
Mówię mu: &#8220;Rabe Michael, u nas, u Żydów, my możemy odbierać majątki, możemy
[...]
grobach i kościach moich dziadków zamordowanych przez hitlerowców w Polsce&#8221;.
Schudrich mi odpowiedział: &#8220;Och, Szenicer, ty się nie wtrącaj, bo jak ty się
będziesz wtrącał, to ty długo nie będziesz z nami; to ty długo nie będziesz z
nami pracował&#8230;&#8221; &#8211; zaczął mnie straszyć. Ale ponieważ jestem Polakiem
[...]
zwolniony z funkcji dyrektora cmentarza żydowskiego&#8230;"

I dobrze - na końcu wystarczy rozłupać kamień w Jedwabnym z fałszywym zapisem o współgospodarzach.

są żydzi i są "żydzi"