saab... lub inne?

Data: 2014-04-28 11:38:22
Autor: Andrzej Lawa
saab... lub inne?
W dniu 28.04.2014 11:11, Bartek pisze:
cze¶æ,
wiem ¿e nas tu ma³o ju¿,
ale...

Ustaw kodowanie.

--
Åšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy

Data: 2014-04-28 13:45:46
Autor: Bartek
saab... lub inne?
U¿ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ljl7ie$v4m$1node1.news.atman.pl...
W dniu 28.04.2014 11:11, Bartek pisze:
cze¶æ,
wiem ¿e nas tu ma³o ju¿,
ale...

Ustaw kodowanie.

QWA! pseldo-program twierdzi ¿e jest ok.
zaraz po testujê.
sorry.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2014-04-28 13:59:37
Autor: Tengu
saab... lub inne?
On 2014-04-28 13:45, Bartek wrote:
[...]

O ile pamiêtam to w Outlooku niezale¿nie od kodowania posta nale¿y ustawiæ to co jest deklarowane w nag³ówku.

--
Tengu

Data: 2014-04-28 18:23:40
Autor: MichaelData®
saab... lub inne?
Andrzej Lawa wydumał(a) w news:ljl7ie$v4m$1node1.news.atman.pl :

Ustaw domyślne czytanie w ISO :]

--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-04-28 20:07:50
Autor: Grejon
saab... lub inne?
W dniu 2014-04-28 18:23, MichaelData® pisze:

Ustaw domyślne czytanie w ISO :]

Ty się dobrze czujesz? Ta opcja powoduje, że kodowanie zadeklarowane w poście jest olewane.

Ja nie rozumiem, że w czasach kiedy wygooglanie "konfiguracja OE" zajmie może pół minuty ludzie dalej wolą się o to pieprzone kodowanie pyszczyć.

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-04-28 20:18:57
Autor: Mirek Ptak
saab... lub inne?
Dnia 2014-04-28 20:07, *Grejon* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Ustaw domyślne czytanie w ISO :]

Ty się dobrze czujesz? Ta opcja powoduje, że kodowanie zadeklarowane w
poście jest olewane.

Dobrze pisze - w konfiguracji serwera ustaw domyślny zestaw znaków na ISO. Problem z outlookiem zniknie, a kodowanie zdeklarowane będzie wyświetlane prawidłowo.

Ja nie rozumiem, że w czasach kiedy wygooglanie "konfiguracja OE" zajmie
może pół minuty ludzie dalej wolą się o to pieprzone kodowanie pyszczyć.

Ano

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2014-04-28 18:24:56
Autor: masti
saab... lub inne?
Dnia pięknego Mon, 28 Apr 2014 20:18:57 +0200 osobnik zwany Mirek Ptak
napisał:

[...]

pod warunkiem, że opslook nie wyśle w CP-1250 albo innym porąbanym

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-28 22:36:56
Autor: MichaelData®
saab... lub inne?
Grejon wydumał(a) w news:ljm5dm$ljj$1usenet.news.interia.pl :
W dniu 2014-04-28 18:23, MichaelData® pisze:
Ustaw domyślne czytanie w ISO :]
Ty się dobrze czujesz? Ta opcja powoduje, że kodowanie zadeklarowane w poście jest olewane.

Bzdurzysz. Olewane jest brak deklaracji, którą to mozliwość _nieustawienia_ ma OE. Właśnie to, że ktos sobie ustawił czytanie domyślnie w UTF powoduje pyszczenie takich jak Ty i poprzednik. Pytam: z jakiej paki ktos sobie ustawia domyślne czytanie w UTF zamiast w ISO i później nadziera paszczę?

Ja nie rozumiem, że w czasach kiedy wygooglanie "konfiguracja OE" zajmie może pół minuty ludzie dalej wolą się o to pieprzone kodowanie pyszczyć.

SOA#1, znaczy mam domyślne czytanie w ISO i widzę całkiem poprawnie takie posty bez deklaracji. OE nie wyśle inaczej bez deklaracji niż w ISO. Jak ktoś zadeklaruje kodowanie, to mi się (uwaga trudne słowo) CZYTNIK przestawi. Rozumiesz? Czytnik nie "Pisznik" :> A teraz napieraj :)

--
Michael________â„¢