Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   saab... lub inne?

saab... lub inne?

Data: 2014-04-28 11:57:25
Autor: BartekK
saab... lub inne?
W dniu 2014-04-28 11:11, Bartek pisze:
czy kto¶ ma jakie¶ do¶wiadczenia z saabem 9-3 lub 900?
tak sobie my¶lê od jakiego¶ czasu nad zakupem takowego w wersji cabrio.

Nie jest to ³atwe mo¿e, ale kto wie.

Nie s±dzê by kto¶ siedzia³ w temacie konkretnie cabrio, ale je¶li tak to
mile widziae wszelakie informacje.

Mo¿e ³atwiej bêdzie w temacie silników - oczywi¶cie mnie widzia³ by siê 2.0
turbo, ale mo¿e jakie¶ inne sugestie?
2.5 chyba s³abo osi±galny, wiêc albo 2.0t, albo 1.8T ew. 2.3...
chodzi o wady, zalety, potencja³, koszty..

A mo¿e co¶ innego cabrio?

Musimy zrezygnowaæ z MX5 ze wzglêdu na to ¿e brakuje nam dodatkowego miejsca
w samochodzie:-)
zdaje sobie sprawê ¿e raczej takich wra¿eñ nie zapewni nam inne auto, ale
rozwa¿amy inne cabrio, które zapewni troche rado¶ci z jazdy i posiadania. No
i bêdzie bra³o na pok³ad 4 osoby.
To szukaj saaba aero z z28net i napędem na 4 koła (z tym że to chyba tylko 9-3 II wychodziła w tej wersji), ewentualnie wersji zwykłej jako dawca do przeszczepu do innej wersji kabrio. Seryjnie to miało 202kW ale jako że jest bliźniacze do Vectry OPC/Vauxhaul VXR z tym silnikiem - to da się zrobić więcej, zwłaszcza momentu w Nm, a przy napędzie na 4 ma to sens (w przeciwieństwie do vectry)

--
| Bartłomiej Kuźniewski
| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Data: 2014-04-29 10:44:56
Autor: Lewis
saab... lub inne?
W dniu 2014-04-28 11:57, BartekK pisze:
W dniu 2014-04-28 11:11, Bartek pisze:
czy kto¶ ma jakie¶ do¶wiadczenia z saabem 9-3 lub 900?
tak sobie my¶lê od jakiego¶ czasu nad zakupem takowego w wersji cabrio.

Nie jest to ³atwe mo¿e, ale kto wie.

Nie s±dzê by kto¶ siedzia³ w temacie konkretnie cabrio, ale je¶li tak to
mile widziae wszelakie informacje.

Mo¿e ³atwiej bêdzie w temacie silników - oczywi¶cie mnie widzia³ by
siê 2.0
turbo, ale mo¿e jakie¶ inne sugestie?
2.5 chyba s³abo osi±galny, wiêc albo 2.0t, albo 1.8T ew. 2.3...
chodzi o wady, zalety, potencja³, koszty..

A mo¿e co¶ innego cabrio?

Musimy zrezygnowaæ z MX5 ze wzglêdu na to ¿e brakuje nam dodatkowego
miejsca
w samochodzie:-)
zdaje sobie sprawê ¿e raczej takich wra¿eñ nie zapewni nam inne auto, ale
rozwa¿amy inne cabrio, które zapewni troche rado¶ci z jazdy i
posiadania. No
i bêdzie bra³o na pok³ad 4 osoby.
To szukaj saaba aero z z28net i napędem na 4 koła (z tym że to chyba
tylko 9-3 II wychodziła w tej wersji), ewentualnie wersji zwykłej jako
dawca do przeszczepu do innej wersji kabrio. Seryjnie to miało 202kW ale
jako że jest bliźniacze do Vectry OPC/Vauxhaul VXR z tym silnikiem - to
da się zrobić więcej, zwłaszcza momentu w Nm, a przy napędzie na 4 ma to
sens (w przeciwieństwie do vectry)


Widząc że kolega pisze o modelu 900 i 9-3 to chyba o tę pierwszą 9-3 mu chodzi...
Za turboX trzeba zapłacić naprawdę grubo a jego serwis kosztuje jeszcze więcej :)
2.5 sobie odpuść to oplowska wolnossąca vka totalnie bez fantazji.
1.8t nie było w 9-3OG i 900NG.
Cabrio jest cholernie niestabilne, trzeba mu dołożyć z 3 rozpórki i usztywnienia żeby przestało się wyginać :P
Silniki serii B2X4 ogólnie cieszą się większą bezawaryjnością i jednocześnie mają Trionic 5 jako układ sterujący - starszy, prostszy, tańszy, z takiego silnika spokojnie uzyskasz spoooro więcej niż deklaruje fabryka :)

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2014-05-03 01:31:08
Autor: Bartek
saab... lub inne?
U¿ytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ljnoqc$m87$1node1.news.atman.pl...
Widz±c ¿e kolega pisze o modelu 900 i 9-3 to chyba o tê pierwsz± 9-3 mu chodzi...
Za turboX trzeba zap³aciæ naprawdê grubo a jego serwis kosztuje jeszcze wiêcej :)
2.5 sobie odpu¶æ to oplowska wolnoss±ca vka totalnie bez fantazji.
1.8t nie by³o w 9-3OG i 900NG.
Cabrio jest cholernie niestabilne, trzeba mu do³o¿yæ z 3 rozpórki i usztywnienia ¿eby przesta³o siê wyginaæ :P

Hmm, serio piszesz? a¿ tak kiepsko?
czy mogê do ciebie napisaæ na prv, lub ty napisz, jakie masz do¶wiadczenia z silnikami, tym modelem i co wiesz? zawsze to mi zaoszczêdzi troche szukania i czytania.

Nie widzê zabardzo alternatywy za jak± mogê siê rozgl±daæ w podobnej kwocie i w podobnych wmiare ciesz±cych konfiguracjach....


--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2014-05-04 11:06:36
Autor: Lewis
saab... lub inne?
W dniu 2014-05-03 01:31, Bartek pisze:
U�ytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisa� w wiadomo�ci
news:ljnoqc$m87$1node1.news.atman.pl...
Widz�c �e kolega pisze o modelu 900 i 9-3 to chyba o t� pierwsz� 9-3 mu
chodzi...
Za turboX trzeba zap�aci� naprawd� grubo a jego serwis kosztuje jeszcze
wi�cej :)
2.5 sobie odpu�� to oplowska wolnoss�ca vka totalnie bez fantazji.
1.8t nie by�o w 9-3OG i 900NG.
Cabrio jest cholernie niestabilne, trzeba mu do�o�y� z 3 rozp�rki i
usztywnienia �eby przesta�o si� wygina� :P

Hmm, serio piszesz? a� tak kiepsko?
czy mog� do ciebie napisa� na prv, lub ty napisz, jakie masz do�wiadczenia z
silnikami, tym modelem i co wiesz? zawsze to mi zaoszcz�dzi troche szukania
i czytania.

Nie widz� zabardzo alternatywy za jak� mog� si� rozgl�da� w podobnej kwocie
i w podobnych wmiare ciesz�cych konfiguracjach....



Śmiało możesz pisać, usuń tylko z adresu co niepotrzebne.
No sztywność karoserii pozostawia wiele do życzenia, biedy nie ma ale jakbyś chciał tym szybciej polatać to warto zainwestować parę zł w kilka wzmocnień.


--
Pozdrawiam
Lewis

saab... lub inne?

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona