sad pracy

Data: 2012-10-02 12:30:50
Autor: D.P.
sad pracy
Witam,

Czy ktos wie jakie sa kolejne kroki.  Po pozytywnym roztrzygnieciu dla mnie w sadzie pracy o odszkodowanie z tytulu niezgodnego z prawem zwolnienia z mnie z pracy podczas choroby. Sad orzekl "natychmiastowa wykonalnosc" i wyrok nieprawomocny i ze ja moge sie odwolac. Ale nie wiem od czego mam sie odwolywac jak orzeczenie i wyrok byl takie jak w pozwie chcialem. I tyle zasadzil odszkodowania co chcialem czyli 3 miesieczne wynagrodzenie.
Powiedzial co¶ czego nie zrozumialem o miesiecznym wynagrodzeniu na poczatek nawet jeżeli nie bedzie jeszcze uprawomocienia? Czy kto¶ mial co¶ takiego lub wie ?
Czy mam czekac na list z sadu z potwierdzeniem wyroku czy czekac na urpawomocnienie sie ? czy pracodawca przeleje mi srodki jakie zasadzilem mu i kiedy ma na to czas ? Kto wie jak to wyglada ? Prosze o wskazówki,

Dzieki

Daniel

Data: 2012-10-02 11:14:41
Autor: olgierd
sad pracy
Dnia Tue, 02 Oct 2012 12:30:50 +0200, D.P. napisał(a):

[...]

Skoro jesteś zadowolony, to się nie odwołuj. Ale odwołać może się Twój pracodawca, który sprawę przegrał.

Powiedzial coĹ› czego nie zrozumialem o miesiecznym wynagrodzeniu na
poczatek nawet jeĹĽeli nie bedzie jeszcze uprawomocienia? Czy ktoĹ› mial
coĹ› takiego lub wie ?

Tzw. rygor natychmiastowej wykonalności, w tej części pracodawca powinien Tobie wypłacić kasę od razu, nawet jeśli się odwoła.
Czy mam czekac na list z sadu z potwierdzeniem wyroku czy czekac na
urpawomocnienie sie ?

Listu nie dostaniesz, natomiast jeśli pracodawca nie przyśle Ci tej 1 pensji, to powinieneś zwrócić się od odpis z klauzulą w części dotyczącej rygoru natychmiastowej wykonalności -- i z tym możesz iść do komornika. Reszta po uprawomocnieniu się wyroku w całości (czyli np. po apelacji).

--
pozdrawiam, Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2012-10-02 14:57:56
Autor: danio77pl
sad pracy
W dniu wtorek, 2 paĽdziernika 2012 13:14:42 UTC+2 użytkownik olgierd napisał:
> [...]

> i wyrok byl takie jak w pozwie chcialem. I tyle zasadzil odszkodowania

> co chcialem czyli 3 miesieczne wynagrodzenie.

Skoro jeste¶ zadowolony, to się nie odwołuj. Ale odwołać może się Twój pracodawca, który sprawę przegrał.

> Powiedzial co¶ czego nie zrozumialem o miesiecznym wynagrodzeniu na

> poczatek nawet jeżeli nie bedzie jeszcze uprawomocienia? Czy kto¶ mial

> co¶ takiego lub wie ?

Tzw. rygor natychmiastowej wykonalno¶ci, w tej czę¶ci pracodawca powinien Tobie wypłacić kasę od razu, nawet je¶li się odwoła. > Czy mam czekac na list z sadu z potwierdzeniem wyroku czy czekac na

> urpawomocnienie sie ? Listu nie dostaniesz, natomiast je¶li pracodawca nie przy¶le Ci tej 1 pensji, to powiniene¶ zwrócić się od odpis z klauzul± w czę¶ci dotycz±cej rygoru natychmiastowej wykonalno¶ci -- i z tym możesz i¶ć do komornika. Reszta po uprawomocnieniu się wyroku w cało¶ci (czyli np. po apelacji).

-- pozdrawiam, Olgierd

http://LegeArtis.org.pl

Rozumiem i dziekuje za bardzo wyczerpujaca odpowiedz.

Proszę tylko powiedzieć czy ja mam co¶ wysyłać pracodawcy czy on już bedzie wiedział na jakie konto ma przesłać czy otrzyma on co¶ z s±du ?

Daniel

sad pracy