sadowy nakaz zaplaty zaleglego czynszu

Data: 2011-06-23 21:34:09
Autor: Andy Niwiński
sadowy nakaz zaplaty zaleglego czynszu

" basetla" <basetla_4.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:itvrpp$lcq$1inews.gazeta.pl...
1. mieszkanie komunalne
2. od grudnia 2006 czynsz jest płacony regularnie co miesiąc, także media.
Jest dowód w postaci wyciągu opłat z banku.
3. były luki w płaceniu w 2005 i 2006, 2006 został uregulowany w całości.
4. pozew obejmuje żądanie zapłaty od 1995 r., czynsz był płacony, ale bank PKO
BP nie przechowuje dokumentów powyżej 5 lat.

Przechowuje, tyle, że zarchiwizowane i pobierają słoną opłatę za udostępnienie. Tylko forma pisemna, na gębę nikt nic nie wyda i będzie twierdził, że tylko 5 lat.

Data: 2011-06-23 19:47:26
Autor: basetla
Andy Niwiński <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):

> [...]
Przechowuje, tyle, że zarchiwizowane i pobierają słoną opłatę za udostępnienie. Tylko forma pisemna, na gębę nikt nic nie wyda i będzie twierdził, że tylko 5 lat.
od 8 lat nie mam tam rachunku. Czy muszę sądowi udowadniać płatności za ileś
lat wstecz? Tym bardziej, że chcę odpowiedzieć sprzeciwem na ten nakaz
zapłaty? Zatem - co jest przedawnieniem a co nie jest i jak się to liczy w
przypadku czynszu?
b.

Data: 2011-06-23 21:55:14
Autor: klon
sadowy nakaz zaplaty zaleglego czynszu
zapłaty? Zatem - co jest przedawnieniem a co nie jest i jak się to liczy w
przypadku czynszu?

a o googlu słyszałaś? Wychodzi na 1szym miejscu

jk

Data: 2011-06-23 21:15:45
Autor: basetla
klon <sppl66@yahoo.co.uk> napisał(a):
> zapłaty? Zatem - co jest przedawnieniem a co nie jest i jak się to liczy w
> przypadku czynszu?

a o googlu słyszałaś? Wychodzi na 1szym miejscu

jk

tak, wychodzi, (zaczynałam wątek już po czytaniu googla) ale mnie chodzi o
konkretne paragrafy i podpowiedzi, czego w żadnym przypadku nie należy pisać w
uzasadnieniu sprzeciwu.

--

sadowy nakaz zaplaty zaleglego czynszu