sadowy nakaz zaplaty zaleglego czynszu

Data: 2011-06-23 23:48:38
Autor: Gotfryd Smolik news
sadowy nakaz zaplaty zaleglego czynszu
On Thu, 23 Jun 2011,  basetla wrote:

1. mieszkanie komunalne
2. od grudnia 2006 czynsz jest płacony regularnie co miesiąc, także media.
Jest dowód w postaci wyciągu opłat z banku.

  Nikt nie zapytal, a IMO sprawa jest ważna: czy w tych przelewach było
WYRAŹNIE wskazane ZA JAKI OKRES jest ta zapłata?

  Jeśli tak, to oczywiście starsze sprawy są przedawnione.

  Jeśli nie... to jak się obronić przed 451 KC, zakładając iż
zarządca w treści powiadomienia gdzieś przemycił info że
poprzednie wpłaty zaliczał na "stary dług"?
  Znaczy w takiej wersji, że twierdzi iż dług z 1995 pokrył
z wpłat dokonanych w 1996, w ten sposób był dług za 1996
który pokrył z wpłat dokonanych w 1997...
  Zwracam uwagę na słówko "w" a nie "za"! - jeśli na dowodach
wpłat nie ma informacji "za" (który okres), wierzyciel
może chcieć to wykorzystać.

BTW: komunalne czy nie komunalne, od czasu do czasu mam
  do czynienia z kwitami za mieszkanie komunalne i zarządca
  DAJE roczne rozliczenie.
  Inna sprawa, że wg ustawy *obowiązek* ma tylko na żądanie
(462 KC).

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-06-23 22:08:43
Autor:
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):
> [...]

  DAJE roczne rozliczenie.
  Inna sprawa, że wg ustawy *obowiązek* ma tylko na żądanie

:) o... wreszcie konkrety :)
od XII.2006 starałam się w tytule wpłaty wpisywać okres, tym niemniej był to
TYLKO! okres, bez słówka "za".

Z ta swoją administracją od lat mam kłopot, ponieważ właśnie tak starali się
to zrobić aby nie rozliczyć wygranej z nimi sprawy - lata 90-te. a że chamstwo
straszne, to nie było mowy o jakimkolwiek wyjaśnieniu sprawy - i tak to trwa
od lat, z tymi samymi ludźmi.
Osobiście uważam, że teraz mam szanse na ostateczne rozliczenie się z nimi,
ale nie mogę już wyciągać ani tej starej sprawy sądowej ani tego 'ichniego'
księgowania. Stąd czuję przez skórę ;) że muszę ten sprzeciw przygotować z głową. :) b.

Data: 2011-06-24 00:32:53
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik <basetla_4.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu0dhb$l1p$1inews.gazeta.pl...

  Jeśli nie... to jak się obronić przed 451 KC, zakładając iż
zarządca w treści powiadomienia gdzieś przemycił info że
poprzednie wpłaty zaliczał na "stary dług"?
Myślałem o tym, ale skoro pytający pisze, że domaga sie zapłaty za 1996 rok, to tym samym dowód na to, że nie zaliczył. Natomiast słuszna uwaga, ze od teraz należy pisać, za co się płaci, by nie zaliczył :-)

sadowy nakaz zaplaty zaleglego czynszu