sądzenie się o małą kwotę - czy warto?

Data: 2009-10-22 21:28:39
Autor: JS
sądzenie się o małą kwotę - czy warto?
A te 500 zł to za co ma być? Zwrot pożyczki? Zapłata za coś? Co?
Jacek

Data: 2009-10-23 18:02:53
Autor: froff
JS wrote:
A te 500 zł to za co ma być? Zwrot pożyczki? Zapłata za coś? Co?
Jacek

Odszkodowanie za uszkodzone mieszkanie.
Chcę, żeby pokryło nie tylko gips, farbę i malarza ale też przygotowania
i czyszczenie chlewa po z uwzględnieniem straconego mojego czasu.
Nie wiem jeszcze jak taki pozew napisać ale to odrębny problem.
Oczywiście, jeżeli się złamie i da po dobroci, ew. z jakąś drobną bonifikatą
z mojej strony to procesu nie będzie.

sądzenie się o małą kwotę - czy warto?