sądzenie się o małą kwotę - czy warto?

Data: 2009-10-22 21:42:27
Autor: Johnson
sądzenie się o małą kwotę - czy warto?
froff pisze:

Może ktoś doświadczony w tych sprawach rozwieje moje wątpliwości?

Nie o takie rzeczy ludzie się sądzą:
http://wyborcza.pl/1,76842,7171629,Proces_o_wiadro.html

--
@2009 Johnson

Data: 2009-10-22 13:02:41
Autor: przypadek
On 22 Paź, 21:42, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:
froff pisze:

> Może ktoś doświadczony w tych sprawach rozwieje moje wątpliwości?

Nie o takie rzeczy ludzie się sądzą:http://wyborcza.pl/1,76842,7171629,Proces_o_wiadro.html

http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091022/POWIAT06/252690758

Ciekawe, jaka podstawa umorzenia?

Data: 2009-10-22 21:45:17
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Johnson" <johnson@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hbqcj4$i7n$1inews.gazeta.pl...

Może ktoś doświadczony w tych sprawach rozwieje moje wątpliwości?
Nie o takie rzeczy ludzie się sądzą:
http://wyborcza.pl/1,76842,7171629,Proces_o_wiadro.html

Mimo to, lepsze, niż samosąd, a znam przypadki, gdy o drobniejsze rzeczy ludzie dawali sobie po twarzy.

Data: 2009-10-22 21:55:48
Autor: Johnson
Robert Tomasik pisze:

Mimo to, lepsze, niż samosąd, a znam przypadki, gdy o drobniejsze rzeczy ludzie dawali sobie po twarzy.

Eee, w takim wypadku powinni sobie dać po paszczy i spokój by był.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-10-22 23:14:15
Autor: Tomasz Pyra
Robert Tomasik pisze:
[...]

No i by sobie dali po twarzy, od razu wiedzieliby kto ma racje i byłby święty spokój.

A tak płacimy za to wszyscy tyle, że dawno można by jednej i drogiej stronie po kilka takich wiader kupić :)

Data: 2009-10-23 13:59:09
Autor: Papa Smerf
Órzytkownik "Tomasz Pyra" napisał:
A tak płacimy za to wszyscy tyle, że dawno można by jednej i drogiej stronie po kilka takich wiader kupić :)

ale tu nie chodzi o koszta, tylko o zasady, kturych rzekomo strzeże prawo, zawsze zaczyna się od wiadra a kończy na miliardach pranych na automatach hazardowych!:O)

Data: 2009-10-24 22:08:01
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
sądzenie się o małą kwotę - czy warto?
Dnia Thu, 22 Oct 2009 21:42:27 +0200, Johnson napisał(a):

Nie o takie rzeczy ludzie się sšdzš:
http://wyborcza.pl/1,76842,7171629,Proces_o_wiadro.html

tutaj materiał video o ww sprawie
http://www.tvn24.pl/12690,1625398,0,1,1-5-roku-procesu-o-wiadro-za-8-50-zl,wiadomosc.html