s膮d internetowy

Data: 2015-06-23 11:30:36
Autor: Liwiusz
s膮d internetowy
W dniu 2015-06-23 o 11:27, korex pisze:
Mam zamiar z艂o偶y膰 pozew do e-s膮du. Po wpisaniu frazy es膮d w Google.pl
wy艣wietla si臋 na pierwszym miejscu jaki艣 po艣rednik(?)
http://sadinternetowy.pl
co to takiego, nie jest to jaki艣 przekr臋t wy艂udzaj膮cy dane? Korzysta艂
kto艣 z tego?

e-sad.gov.pl

Data: 2015-06-23 11:35:42
Autor: korex
s膮d internetowy

U偶ytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mmb8vs$5pq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tak, wiem ale na tej stronie sadinternetowy
chwal膮 si臋 przyspieszeniem sprawy i porad膮 prawn膮, dlatego pytam c贸偶 to za tw贸r?

Data: 2015-06-23 11:45:33
Autor: Liwiusz
s膮d internetowy
W dniu 2015-06-23 o 11:35, korex pisze:

[...]

To jest tw贸r taki jak kancelaria adwokacka, kt贸rej mo偶esz zleci膰
prowadzenie sprawy. Je艣li porada jest rzeczywi艣cie darmowa, to zarabiaj膮
na zas膮dzonych kosztach zast臋pstwa, ale po prostu musisz przeczyta膰
umow臋 i odpowiedzie膰 na pytanie, czy chcesz i potrzebujesz ich us艂ug.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-23 12:03:15
Autor: korex
s膮d internetowy
U偶ytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mmb9rt$6gu$1node2.news.atman.pl...
[...]

Chyba nie potrzebuje, chodzi o kilkaset z艂otych, wi臋c nie jest to jaka艣 sprawa z pierwszych stron gazet...
Czyli nic mi nie da korzystanie z ich us艂ug, nie przyspieszaj膮, ani nie "ubieraj膮" sprawy w jaki艣 lepszy garnitur z priorytetem rozpatrzenia? ;)

Data: 2015-06-23 12:10:09
Autor: Liwiusz
s膮d internetowy
W dniu 2015-06-23 o 12:03, korex pisze:
[...]