sąd wyśmiał kulsonów [Świat wed ług GW]

Data: 2021-04-27 16:15:55
Autor: A. Filip
sąd wyśmiał kulsonów [Świat wed ług GW]
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
<<We wtorek, 27 kwietnia Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia wydał wyrok
w sprawie Katarzyny Augustynek, szerzej znanej jako Babcia Kasia. To
aktywistka-seniorka, która z racji swojej częstej obecności na protestach
przeciwko rządom Prawa i Sprawiedliwości stała się jedną z najbardziej
rozpoznawanych przedstawicielek tzw. opozycji ulicznej.

Po godz. 14 usłyszała w sądzie: "Niewinna". Sąd kosztami procesu obciążył
Skarb Państwa.

Sędzia przekonywała, że rolą policji nie jest legitymowanie obywatela,
który wykorzystuje swoje prawa. A w tym wypadku policja nie miała prawa
legitymować oskarżonej. Dlatego działania policji sąd określił jako
"nieproporcjonalne i nieadekwatne", za to uderzające w godność człowieka. -
Nie można dopuścić do sytuacji, żeby osoba protestująca była wręcz
odzierana z odzieży - przekonywał sąd, który nie znalazł żadnego
usprawiedliwienia dla sposobu działań policji.

I przypomniał, że policjanci jakby zapomnieli, że są zobligowani nie tylko
do wykonywania poleceń czy rozkazów, ale też do przestrzegania prawa.>>

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,27023863,babcia-kasia.html

Jakie odszkodowanie za działania policji dostałaby babcia Kasia pod
rządami PO-Tuska?

--
A. Filip

Data: 2021-04-27 16:26:30
Autor: rAzor
A. Filip pisze:

Jakie odszkodowanie za działania policji dostałaby babcia Kasia pod
rządami PO-Tuska?

Sie kurwiu pytaj ile dostaniesz batow za swojo tempote.

--
Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.

Data: 2021-04-27 22:41:03
Autor: Marcin Debowski
On 2021-04-27, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

Zapewne żadne, bo nikt by jej nie targał w tym po sądach.

--
Marcin

Data: 2021-04-28 01:01:59
Autor: A. Filip
Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> pisze:
On 2021-04-27, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

To za PO-Tuska niezawisły sędzia nie skazał obywatela za to że został
pobity przez policjanta? [AFAIR przy okazji Marszu Niepodległości]

Ja nie jestem przeciw ograniczaniu niezwykłej łatwości legitymowania
obywateli przez policjantów ale może nie rżnijmy głupa jak to wcześniej
niby było (dużo) lepiej a dopiero teraz zeszło na dosłowne psy.

--
A. Filip

Data: 2021-04-28 00:21:39
Autor: Marcin Debowski
On 2021-04-27, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

No to walnij jakimś konkretem, to przeanalizujemy. Przeciętny uczestnik MN vs Babcia Kasia, tak trochę okoliczności mogą być inne w tym kwestia sensowności starania się o odszkodowanie, więc trzeba by ukonkretnić.

--
Marcin

Data: 2021-04-28 06:41:02
Autor: Shrek
W dniu 28.04.2021 o 01:01, A. Filip pisze:

To za PO-Tuska niezawisły sędzia nie skazał obywatela za to że został
pobity przez policjanta? [AFAIR przy okazji Marszu Niepodległości]

Masz na myśli obywatela kloca? A skazał?

Ja nie jestem przeciw ograniczaniu niezwykłej łatwości legitymowania
obywateli przez policjantów ale może nie rżnijmy głupa jak to wcześniej
niby było (dużo) lepiej a dopiero teraz zeszło na dosłowne psy.

Wychodzi na to że skala jednak była inna. Zresztą od dawna pisałem, że zaufanie społeczne do policji wcześniej wynikało tylko i wyłącznie z tego, że większośc ze społeczeństwa z nimi nie miała interakcji. Ci co mieli (w jakikolwiek sposób - na przykład jako świadek czy pokrzywdzony) niemal z automatu uważali ich za bezczelnych nierobów.

--
Shrek

Data: 2021-04-28 18:34:28
Autor: J.F
On Tue, 27 Apr 2021 22:41:03 GMT, Marcin Debowski wrote:
On 2021-04-27, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

Babci Kasi nie, a "narodowcow"?
A ten policjant, co kopal "narodowca"?

Policjant chyba wylecial ... a odszkodowanie zaproponowali? :-)

J.

Data: 2021-04-28 18:59:07
Autor: Shrek
W dniu 28.04.2021 o 18:34, J.F pisze:

Babci Kasi nie, a "narodowcow"?
A ten policjant, co kopal "narodowca"?

Skazany i na wylocie.

Policjant chyba wylecial ... a odszkodowanie zaproponowali? :-)

Sami z siebie to chyba nigdy nie proponowali.

--
Shrek

Data: 2021-04-28 20:20:46
Autor: A. Filip
On 2021-04-27, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

AFAIR policjant był na ścieżce do "tradycyjnego uniewinnienia" ale
przypadała rocznica Grzegorza Przemyka.  "Niektórzy" tak się
zagalopowali z opierdalaniem komuchów/PRL/MO za Przemyka że całkowite
uniewinnienie "sfilmowanego policjanta RP3" (pod rządami PO) wyglądałoby
fatalnie. Od tego czasu jestem za rokrocznymi ogólnopolskimi obchodami
śmierci Przemyka.

--
A. Filip

Data: 2021-04-28 21:18:33
Autor: Shrek
W dniu 28.04.2021 o 20:20, A. Filip pisze:

[...]

Jakieś źródło?

--
Shrek

Data: 2021-05-08 00:15:49
Autor: nie ma emaila
Shrek <1@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

> uniewinnienie "sfilmowanego policjanta RP3" (pod rządami PO) wyglądałoby
> fatalnie. Od tego czasu jestem za rokrocznymi ogólnopolskimi obchodami

Jakieś źródło?

On nie podaje źródeł. To jest prawda objawiona.

sąd wyśmiał kulsonów [Świat wed ług GW]