safari na Komodo w Indonezji (market)

Data: 2009-06-15 12:30:16
Autor: Ola
safari na Komodo w Indonezji (market)
Zapraszam na safari nurkowe na polskiej łodzi w Parku Narodowym Komodo w Indonezji, miejscu sławnym z największych na świecie jaszczurów oraz najpiękniejszych raf podwodnych. Szczegóły na www.aridive.com

Pozdrawiam, Ola

Data: 2009-06-15 14:48:55
Autor: SHARMDIVER.PL
Ola wrote:
[...]

Witam,

czy można prosić o więcej zdjęć z pod wody na Waszej stronie?

Serdeczne pozdrowienia

ps. manty przepiękne...

Data: 2009-06-24 13:51:19
Autor: Ola
safari na Komodo w Indonezji (market)
Dziekuję, ja manty naprawdę kocham a na Komodo już czasem nawet rozpoznaję konkretne osobniki. Umieszczę niedługo nowe zdjęcia.
Pozdrawiam i zapraszam.
Ola

Data: 2009-06-24 19:45:04
Autor: _Slnt_
Ola pisze:

Dziekuję, ja manty naprawdę kocham a na Komodo już czasem nawet rozpoznaję konkretne osobniki. Umieszczę niedługo nowe zdjęcia.

A w końcu dowiemy się, co się dzieje z Żeromem i dlaczego go nie ma? ;)

Data: 2009-06-25 11:08:41
Autor: info
safari na Komodo w Indonezji (market)
Nie rozumiem, co kogoś w Polsce może obchodzić niejaki Jerome na dalekim Komodo.

Data: 2009-06-25 11:22:23
Autor: adam
safari na Komodo w Indonezji (market)
Nie rozumiem, co kogoś w Polsce może obchodzić niejaki Jerome na dalekim Komodo.

Patrz komu odpisujesz. On sobie trolluje a ty go karmisz

jk

Data: 2009-06-28 10:24:03
Autor: zielgamk
safari na Komodo w Indonezji (market)

Kolina spierdalaj

Tak to chyba nie wypada, toż to i młodzież przecież czyta...
Grzegorz

Data: 2009-06-28 12:14:23
Autor: adam
safari na Komodo w Indonezji (market)
Tak to chyba nie wypada, toż to i młodzież przecież czyta...

To wywaołanie na puszczy.
I potem się brać nurkowa dziwi że niechą naszych grup widziec za granicą

Adam

Data: 2009-06-27 22:20:05
Autor: _Slnt_
info@aridive.com pisze:

Nie rozumiem, co kogoś w Polsce może obchodzić niejaki Jerome na dalekim Komodo.

Bo on taki sympatyczny rigolo' jest!
Byliście wspólnie i łodź z nazwy była międzynarodowa, a nagle żeromka nie ma, to się pytam...

Data: 2009-07-06 09:19:52
Autor: Ola
safari na Komodo w Indonezji (market)
Ja niestety zdjęć pod wodą nie robię i nie mam własnych do szybkiego umieszczenia na stronie. Ale postaram się!

Zapraszam natomiast na http://www.flickr.com/photos/lucasprice/sets/72157616847927965/

Są to zdjęcia moich klientów z marca tego roku.
Znajdziesz tam manty i nie tylko.

Idealnymi miesiącami do zobaczenia mant na Komodo to marzec/kwiecień i od września do grudnia. Zapraszam!
Ola

Data: 2009-07-08 11:46:59
Autor: SHARMDIVER.PL
Ola wrote:
[...]

Dziękuję za piękne zdjęcia.
Mant rzeczywiście zatrzęsienie. Zdjęcia obejrzałem z dużą przyjemnością.
Jeśli będzie więcej - proszę o następne :)

safari na Komodo w Indonezji (market)