sage symfonia klucz sprzetowy

Data: 2009-03-22 10:30:56
Autor: Yakhub
sage symfonia klucz sprzetowy
W liście datowanym 20 marca 2009 (00:02:27) napisano:

Witam! mam problem z sprzetowym kluczem sieciowym sage symfonii
(finanse i ksiegowosc), Siec sklada sie z 3 komputerow, bez serwera.
(2xwinXP i 1 z win98). wyjątki w firewallu dodalem, ale jakby klucza
nie przekladac to kompy z xp nawzajem nie łacza sie z kluczem (widzi
go tylko ten, do którego klucz jest fizycznie wpiety), ten z 98 widzi
klucz zawsze.
Jesli klucz jest wlaczony do tego z 98, to xp go nie widzą. Przerabiał
juz ktoś taki problem?

Z Symfonią nie miałem do czynienia co prawda, ale wiem, że na przykład
CDN Klasyka komunikuje się z kluczem za pośrednictwem protokołu IPX i
trzeba go było zawsze doinstalowywać na nowych stacjach. Może pomoże?

 Yakhub
Nie pisz do mnie na ten adres.

sage symfonia klucz sprzetowy