sakwa, plecak czy trzecie ko³o?

Data: 2009-03-21 21:35:28
Autor: kundzia Pindzia
sakwa, plecak czy trzecie ko³o?
Zastanawiam siê co by³oby najlepsze do przewozu baga¿u w kilkutygodniowej
wyprawie... --

Data: 2009-03-21 23:31:03
Autor: Andre
sakwa, plecak czy trzecie ko³o?
Zastanawiam siê co by³oby najlepsze do przewozu baga¿u w kilkutygodniowej
wyprawie... --

Na pewno plecak odpada bo to jest mêka z wiêkszym baga¿em tak jechaæ. Sakwy mogê
¶mia³o poleciæ, jest to naprawdê rewelacyjna sprawa do przewo¿enia wiêkszej
ilo¶ci baga¿u. Z przyczepek nie korzysta³em nigdy wiêc na ten temat siê nie
wypowiem. --

Data: 2009-03-22 10:37:29
Autor: karbar
sakwa, plecak czy trzecie ko
Na pewno plecak odpada bo to jest mêka z wiêkszym baga¿em tak jechaæ.

Plecak odpada. Zgadzam siê.

Sakwy mogê
¶mia³o poleciæ, jest to naprawdê rewelacyjna sprawa do przewo¿enia wiêkszej
ilo¶ci baga¿u.

Sakwy to dobra rzecz, ale zaburzaj± stabilno¶æ roweru - najwiêkszy problem to jest podczas noszenia roweru albo pokonywania jaki¶ przeszkód przy niewielkiej prêdko¶ci (wiêkszy krawê¿nik np.) Ludzie mówi±, ¿e problem ten rozwi±zuje dorzucenie do sakw tylnych jeszcze zestawu na przód. Jestem sk³onny w to uwierzyæ, niestety nie mia³em okazji przekonaæ siê na w³asnej skórze. Przyczepek nie testowa³em.

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka], gg:2240510
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2009-03-22 13:05:11
Autor: Roberto
sakwa, plecak czy trzecie ko
> Na pewno plecak odpada bo to jest mêka z wiêkszym baga¿em tak jechaæ. Plecak odpada. Zgadzam siê.

Bo czyz wygodnie jest miec 30 kg na plecach i to przez kilka godzin dziennie?

> [...]

Sakwy to dobra rzecz, ale zaburzaj± stabilno¶æ roweru - najwiêkszy problem to jest podczas noszenia roweru albo pokonywania jaki¶ przeszkód przy niewielkiej prêdko¶ci (wiêkszy krawê¿nik np.) Ludzie mówi±, ¿e problem ten rozwi±zuje dorzucenie do sakw tylnych jeszcze zestawu na przód. Jestem sk³onny w to uwierzyæ, niestety nie mia³em okazji przekonaæ siê na w³asnej skórze.

Zestaw full-wypas w sakwy jest bardzo komfortowa opcja i nawet malo wprawne
istoty potrafia takiego bika bez najmniejszego problemu prowadzic:

http://tiny.pl/bkdh

Przyczepek nie testowa³em.

Przyczepki sa ok zwlaszcza w przypadku "nadbagazu" lub jazdy przez grzaskie
tereny. Jednak waga samej przyczepki wyklucza jej sensownosc w terenie gorskim i
pagorkowatym.

Data: 2009-03-22 19:50:42
Autor: lenicz
sakwa, plecak czy trzecie ko

U¿ytkownik "Roberto" /niusy.onet.pl

dzieci to jak wrzody na ¿o³±dku. Trzeba sie nauczyæ, zaakceptowaæ i ¿yæ z nimi:-)

Data: 2009-03-22 21:00:01
Autor: Roberto
sakwa, plecak czy trzecie ko

dzieci to jak wrzody na ¿o³±dku. Trzeba sie nauczyæ, zaakceptowaæ i ¿yæ z nimi:-)

Co ty za brednie wypisujesz???? Dzieci to sens i przyjemnosc zycia. Zapewne bez
dzieci kazdy dzien wyprawy zakonczylbym 3 cyfrowym wynikiem na liczniku ale czy
bez nich doznalbym tyle frajdy???

Data: 2009-03-22 21:08:03
Autor: Solar
sakwa, plecak czy trzecie ko
Roberto pisze:

Co ty za brednie wypisujesz???? Dzieci to sens i przyjemnosc zycia.

Nie przesadzajmy. Jeden woli mieæ córkê, a inny jej matkê. ;)

"Ani Marks, ani Engels czy Lenin nie odci±gn± ludzi od ko¶cio³a - sam proboszcz to zrobi."
                                     ks. J. Tischner

Data: 2009-03-22 21:20:06
Autor: lenicz
sakwa, plecak czy trzecie ko

U¿ytkownik "Roberto" napisa³ w wiadomo¶ci news:69b2.00000029.49c698c1newsgate.onet.pl...

Co ty za brednie wypisujesz????
Pogadamy kiedy¶... moje dzieci maj± 24 i 25 lat

Data: 2009-03-24 19:23:39
Autor: Roberto
sakwa, plecak czy trzecie ko

> Co ty za brednie wypisujesz????
Pogadamy kiedy¶... moje dzieci maj± 24 i 25 lat

Wiec tak naprawde od 6-8 lat juz nie masz dzieci ...gdyz sa juz samodzielne,
teoretycznie.

Data: 2009-03-22 11:52:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
sakwa, plecak czy trzecie ko³o?
Panie kundzia Pindzia, prezesie pl.rec.rowery z siedzib± w
<news:gq3mj0$kdg$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Zastanawiam siê co by³oby najlepsze do przewozu baga¿u w kilkutygodniowej
wyprawie...

Plecak to najwy¿ej taki 3-litrowy z camel-bagiem i batonikami (poza tym -
jak wsadzisz do niego portfel to tak ³atwo go nie zgubisz, a w razie
potrzeby nie bêdzie problemu z identyfikacj± zw³ok).
Z przyczepk± nie je¼dzi³em. Sakwy siê sprawdzaj±.

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

Data: 2009-03-22 14:52:11
Autor: Rafa³ Muszczynko
sakwa, plecak czy trzecie ko³o?
kundzia Pindzia <kundziapindzia@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):
Zastanawiam siê co by³oby najlepsze do przewozu baga¿u w kilkutygodniowej
wyprawie...

Plecak odpada, chyba, ¿e to ma byæ wyprawa pokutna.

Sakwy to ¶wietne rozwi±zanie. Zale¿nie od tego ile bagazu potrzebujesz, mo¿esz
za³o¿yæ same tylne, albo tylne+przednie, albo tylne+przednie+worek
transportowy, albo tylne+worek transportowy. To daje spory wachlarz
kombinacji. Wymaga jednak baga¿ników, a te jest problem zamontowaæ np do fulla.

Przyczepka jest te¿ do¶æ fajna na wyprawy. Ja je¼dzi³em z ExtraWheel'em. Co
prawda w sypkim piachu trochê potrafi byæ niestabilne, ale generalnie to
bardzo fajne rozwi±zanie, a dla fulla w zasadzie jedyne wyj¶cie. Do tego
je¿eli sporo wa¿ysz (>100kg) to posadzenie baga¿u na trzecim kole, zamiast na
tym, które i tak jest mocno obci±¿one, mo¿e wybawiæ Ciê od wielu problemów i
awarii (np zerwanych szprych). Jedyny k³opot jest je¿eli wyprawa Twoja bêdzie wi±zaæ siê z pokonywaniem du¿ej
ilo¶ci wind, schodów, czy odcinków poci±giem. Po prostu samemu ciê¿ko jest
naraz nosiæ rower i przyczepke, a zostawiaj±c choæby na chwilê jedno z nich
nara¿asz siê na wybór w stylu: zostawiaæ rower i goniæ za baga¿em, albo
zostawiaæ baga¿ i dbaæ by nie skradziono roweru. I ¿adne rozwi±zanie nie jest
idealne.

Data: 2009-03-22 11:37:21
Autor: szymek_sq [LUB]
sakwa, plecak czy trzecie ko³o?
Roberto - super fotki!

Data: 2009-03-23 16:04:14
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
sakwa, plecak czy trzecie ko³o?
w odpowiedzi Rafa³ Muszczynko na post
news:gq5jar$kah$1inews.gazeta.pl z N 22 mar 2009 15:52:11 pisze co
nastepuje:
[...]

ja waze ponad 100 i jeszcze nie zerwalem zadnej szprychy. oczywiscie jak zalozylem odpowiednie szprychy a nie badziew zaplatany domyslnie w sklepach

--
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz | http://www.rower.orbit.pl
 o__,  -"Szukaj swojej Przygody!  A gdy juz znajdziesz

Data: 2009-03-24 10:53:21
Autor: Coaster
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz wrote:
[...]

Ale jak ktos wazy duzo mniej, to mu sie wydaje, ze 100 + to cos starsznego ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

sakwa, plecak czy trzecie ko³o?