sakwy crosso

Data: 2013-07-15 17:29:29
Autor: rmikke
sakwy crosso
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 00:22:44 UTC+2 użytkownik Paweł Olaszek napisał:
Potrzebuję sakw na przód. Powinny pozostać wewnątrz suche nawet podczas oberwania chmury, nie planuję ich jednak topić w jeziorze. Bazując na wiedzy sprzed ~10 lat i doświadczeniach z sakwami author (które po solidnej ulewie łapały nieco wody) postanowiłem kupić sakwy crosso small dry. Doczytałem jednak że i inne modele crosso (np classic small) też są w 100% wodoodporne z uwagi na jakieś magiczne pokrycie żywicą.

Wygooglałem sporo relacji mówiących o odklejaniu szwów i przecieraniu w crosso dry, poza tym crosso classic zachęcają łatwiejszym (?) dostępem do wnętrza i kieszonkami, więc może spełnią moje podstawowe kryterium i dadzą dodatkowe plusy?

Żeby sobie skomplikować ostatecznie wygooglałem jeszcze sport arsenal 312...

A więc które droga redakcjo z tych trzech?

Żadne. Obejrzyj Crosso Twist, są małe i duże. Oberwanie chmury wytrzymują
śpiewająco, pół dnia w ulewie - też.

Data: 2013-07-16 09:10:40
Autor: Paweł Olaszek
sakwy crosso
W dniu 2013-07-16 02:29, rmikke pisze:
A więc które droga redakcjo z tych trzech?

Żadne. Obejrzyj Crosso Twist, są małe i duże. Oberwanie chmury wytrzymują
śpiewająco, pół dnia w ulewie - też.

czyli jeśli trzy dni z rzędu będzie lało, to mam w nich akwarium?
Jakie zalety mają w stosunku do dry? Czy z tymi crosso dry są problemy, czy po prostu na 1000 sprzedanych trzy były wadliwe i ich posiadacze napisali 1000 postów o tym?

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2013-07-16 04:06:26
Autor: rmikke
sakwy crosso
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 09:10:40 UTC+2 użytkownik Paweł Olaszek napisał:

> Żadne. Obejrzyj Crosso Twist, są małe i duże. Oberwanie chmury wytrzymują
> śpiewająco, pół dnia w ulewie - też.

czyli jeśli trzy dni z rzędu będzie lało, to mam w nich akwarium?

Wątpię. Prędzej Ci coś zgnije od wkładania mokrych rzeczy,
ale na to żadna wodoszczelność nie pomoże.

Jakie zalety mają w stosunku do dry?

Cordura. Czy jak tam się nazywa ten materiał. Jest bardzo odporny
na otarcia, a warstwa nieprzemakalna jest wewnątrz.

Czy z tymi crosso dry są problemy, czy po prostu na 1000 sprzedanych trzy były wadliwe i ich posiadacze napisali 1000 postów o tym?

Tego akurat nie umiem powiedzieć.

Data: 2013-07-16 16:34:07
Autor: Titus Atomicus
sakwy crosso
In article <e886a659-3140-44b4-87ac-8011a7256195@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

Cordura. Czy jak tam się nazywa ten materiał. Jest bardzo odporny
na otarcia, a warstwa nieprzemakalna jest wewnątrz.

Hm, tez ostatnio kupilem Crosso Expert.
Niestety, od strony wewn., czyli roweru, nie ma tam cordury.
--
TA

Data: 2013-07-16 08:14:03
Autor: rmikke
sakwy crosso
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 16:34:07 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

> Hm, tez ostatnio kupilem Crosso Expert.
Niestety, od strony wewn., czyli roweru, nie ma tam cordury.

W Twistach też nie, alle ossochozi? Od tes strony raczej
nie przeszorujesz po asfalcie...

Data: 2013-07-17 01:51:52
Autor: Titus Atomicus
sakwy crosso
In article <21c0f553-6fd5-47ea-82ca-108c19cbe919@googlegroups.com>,
> [...]

> Niestety, od strony wewn., czyli roweru, nie ma tam cordury.

W Twistach też nie, alle ossochozi? Od tes strony raczej

No, ale szoruja sie o bagaznik.
W moich starych VauDe jest jakis twardy plastik.
--
TA

Data: 2013-07-16 22:46:33
Autor: rmikke
sakwy crosso
W dniu środa, 17 lipca 2013 01:51:52 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
In article <21c0f553-6fd5-47ea-82ca-108c19cbe919@googlegroups.com>,
> [...]

Nie, od tego są haki.

W moich starych VauDe jest jakis twardy plastik.

Popatrz, w Crosso też...

Data: 2013-07-17 08:50:36
Autor: Titus Atomicus
sakwy crosso
In article <8fd6ced5-bae5-42e7-a43b-21851ff39b22@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

W dniu środa, 17 lipca 2013 01:51:52 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Nie, od tego są haki.

E tam.

> W moich starych VauDe jest jakis twardy plastik.

Popatrz, w Crosso też...

Ale nie w tych co mam.
--
TA

Data: 2013-07-16 09:25:40
Autor: Michał Pysz
sakwy crosso
Ja używam Crosso expert i faktycznie nie przemakały dotąd.
Coprawda całych nie zanurzałem w wodzie ale deszcz przez cały dzień, ulewy czy jakieś moczenie dołu w strumieniu wytrzymują spokojnie. Maja kilka lat i narazie jest bez zmian.

Z Dry faktycznie były jakieś problemy. Ale obserwując ich intensywne użytkowanie  myślę, że na akceptowalnym poziomie.

Oba modele są dość pancerne. Tzn opieranie załadowanego ciężko roweru o mury, drzewa, skały, ziemię, krzaki czy gałęzie nic im nie szkodzi.

mp.