sakwy miejskie gdzie w [waw]

Data: 2013-05-19 10:08:56
Autor: drake.kaczor
sakwy miejskie gdzie w [waw]
Jakoo że coraz częściej jestem zmuszony ściągać i wędrować z sakwą, funkcjonalność modelu turystycznego a raczej brak funkcjonalności, zaczyna mnie irytować. Zastanawiam się nad zakupem sakwy wyglądającej jak zwykła torba na ramię Pojemność ok. 20l, z racji nietypowego bagażnika zamykane haki (czy są w ogóle takie?) Używa ktoś z Was takich toreb?
 Jak to się sprawdza? Gdzie w Warszawie coś takiego można przymierzyć/kupić

Data: 2013-05-19 19:57:13
Autor: Liwiusz
sakwy miejskie gdzie w [waw]
W dniu 2013-05-19 19:08, drake.kaczor@gmail.com pisze:
[...]

Nie z Warszawy, ale polecam sklep sakwyrowerowe.eu

Używam tego:
http://www.sakwyrowerowe.eu/index.php?route=product/product&path=35&product_id=88

--
Liwiusz

Data: 2013-05-19 19:57:40
Autor: Andrzej W.
sakwy miejskie gdzie w [waw]
[...]

A może plecak?
Ja mam plecak New Looxs Wave.
Fajne rozwiązanie.
Plusy:
- pojemny,
- solidnie wykonany,
- prawdopodobnie wodoodporny,
- regulowane mocowanie do bagażnika, solidne i łatwe w użyciu,
- wygląda jak normalny plecak.

Wady:
- na pusto dolne rogi potrafią się podwijać i pchają się w szprychy,
- trzeba odpinać i chować ramiączka do kieszonki przed drogą inaczej
karabińczyk zapozna się ze szprychą w najmniej spodziewanym momencie,
wrażenia niezapomniane,
- ze względu na wysokość zamocowania ramiączek plecaka dziwnie się go nosi.

Zerknij sobie tutaj może coś Ci podpasuje:
http://www.newlooxs.nl/en/

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2013-05-19 22:23:45
Autor: Krzyś Cierpiętnik
sakwy miejskie gdzie w [waw]
drake.kaczor@gmail.com wrote:

Zastanawiam się nad zakupem sakwy wyglądającej jak zwykła torba na
ramię (...)

Używa ktoś z Was takich toreb? Jak to się sprawdza?

Z kronikarskiego obowiązku - przez ok. rok używałem takiej:
http://road.cc/content/review/60851-basil-dazur-messenger-bag

Na swój sposób fajna, ale rozleciały się zatrzaski zamykające i ma też
parę innych problemów. Moja ma trochę inne haki bez tej wajchy. Po
naprawie u kaletnika służy jako zapasowa albo na większe rzeczy.

Od ok. 1,5 roku używam czegoś mniej wyszukanego:
http://www.tchibo.pl/torba-rowerowa-i-na-ramie-p200023637.html

Jest OK, nic się nie rozleciało.

OgĂłlnie takie torby to zacna sprawa. Plecak - nigdy.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

sakwy miejskie gdzie w [waw]