salon meblowy gdansk

Data: 2009-03-18 16:06:20
Autor: hovat
salon meblowy gdansk
witam w niedziele bede w gdansku a poniewaz u mnie w miescie brak slonu meblowego w którym dostepny jest w całosci caly system jakis mebli zawsze maja 1,2 elementy tylko na pokazanie chciałbym sie dowiedziec o jakis najwiekszy salon meblowy w gdansku lub okolicach, moze ktos podrzuci jakis adresik

pozdrawiam hovat

Data: 2009-03-18 17:30:14
Autor: Beata
salon meblowy gdansk

Użytkownik "hovat" <hovat@gazeta.pl> napisał w wiadomości:
chciałbym sie dowiedziec o jakis
najwiekszy salon meblowy w gdansku lub okolicach, moze ktos podrzuci jakis adresik

Centrum Handlowe Matarnia - tam masz Ikea i Agata Meble, ale największe skupisko sklepów meblowych jest w Gdańsku Wrzeszczu
przy ul. Grunwaldzkiej 211 w tzw. Centrum Handlowym Top Shopping - Top Meble, Black Red & White, Aldi Meble i jeszcze parę innnych.

Pozdrawiam,
Beata

Data: 2009-03-24 10:46:33
Autor: Sebcio
salon meblowy gdansk
hovat pisze:

[...]

Nie wiem czego szukasz, ale poleciłbym Ci jeszcze jedno miejsce - giełdę w Pruszczu Gdańskim. Tam znajdziesz gotowe, dobre jakościowo meble w dobrej cenie. Znajdziesz tam też producentów, u których możesz zamówić meble w dobrej cenie. To generalnie te same firmy, których meble kupisz w salonach za podwójną cenę.

Jakiś czas temu kupiłem meble do sypialni i gdy później dowiedziałem się o giełdzie, doznałem szoku. Na giełdzie mogłem zamówić takie same meble lub lepsze za około połowę ceny jaką zapłaciłem w sklepie. Do jadalni zamówiłem później duży rozkładany stół z kompletem sześciu krzeseł za dwa tysie - wszystko robione na zamówienie, pod moją jadalnię i moje preferencje kolorystyczno-obiciowe.

Jeśli będziesz w niedzielę, to zajrzyj tam - naprawdę warto.

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-03-25 18:10:00
Autor: hovat
salon meblowy gdansk

Użytkownik "Sebcio" <sebcio@nowhere.net> napisał w wiadomości news:gqa261$umq$1node1.news.atman.pl...
hovat pisze:

[...]

dziekuje za odpowiedzi , meble krzesła i stół zamówione, do świąt będzie stało w salonie

pozdrawiam
Sebcio

salon meblowy gdansk