saloniki INmedio -jestem w szkou dziwne praktyki

Data: 2011-12-14 12:28:06
Autor: Papkin
saloniki INmedio -jestem w szkou dziwne praktyki
Józef Gołaś wrote:
Kupowałem dziś w Inmedio i zszokował mnie przy kasie baner wystawiony
jak wół przy którym napisano:

1) Płatnośc za bilety komunikacji miejskiej i papierosy tylko gotówką

Poszukaj w archiwach na google znajdziesz w 10sekund - we Wroclawiu kioskarze wycofali sie z jednorazowych biletow. Zarabiasz na tym kilka(max nascie moze) groszy. Trzeba wbic to na kase, idzie podatek i papierowa wstega do paragonu i kopii dla US. Tracisz na papier, na wysilek fizyczny, robisz kolejke przed okienkiem (moze) a zarabiasz tyle co nic. To juz wiesz.

Co do petow nie mam pojecia, nie jestem ******* by palic :)

Data: 2011-12-17 17:59:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
saloniki INmedio -jestem w szkou dziwne praktyki

"Papkin" 4ee88846$1@news.home.net.pl...

[...]

A teraz policz, ile kosztuje wydrukowanie samego biletu z jego znakami
,,zabezpieczeniowymi''. ;) Kiedyś, gdy bilety kolejowe drukowano na
tekturkach, podwyżka cen przejazdów nie pokryła kosztu wymiany tego,
czym te bilety drukowano -- metalowych matryc w automagach drukarskich. :)

Później kolej wpadła na lepszy pomysł -- drukowano drukarkami igłowymi bilety. :)
Ja już wtedy miałem samochód, więc nie korzystałem z tego udogodnienia, ale moi
koledzy drukowali sobie (i nie tylko sobie) bilety, aby jeździć kolejami...

IMO komunikacja zbiorowa odciąża komunikację indywidualną, więc powinna
być dotowana z tych samych pieniędzy, z których budowane (remontowane
czy przebudowywane) są drogi...

Co więcej -- taka zbiorowa komunikacja miejska może być nietypowa. Na
przykład można pobudować mikrotramwaje jeżdżące na wysokościach wśród
sklepów ulokowanych w centrach wielkich miast. Jest tylko jeden
problem -- na przykład w Białymstoku niemal całe miasto
podzielone jest wg wzorca:

 -- sypialnie (produkt jeszcze komunistyczny)
 -- centrum z piwiarniami (produkt obecnej demokracji)
 -- galerie handlowe :)
 -- szerokie drogi prowadzące znikąd donikąd ;)
 -- piękne obwodnice, których nie ma

saloniki INmedio -jestem w szkou dziwne praktyki