sam ktory wyglada

Data: 2011-01-05 10:14:54
Autor: Tmek
sam ktory wyglada
Wrescie ktos zrobil sama ktory nie jest skrzyzowania dobrych checi z tym co pod reka znalazl.

Wyglada calkiem ladnie i ksztaltnie, nawet jak na draga, w dodatku z silnikiem zaporozca
 http://allegro.pl/show_item.php?item=1398437502

pzdr
Tmek

Data: 2011-01-05 11:58:24
Autor: J_K_K
sam ktory wyglada
Użytkownik "Tmek" <Tmek@dom.ek> napisał w wiadomości news:4d243676$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

w dodatku z silnikiem zaporozca

No - od CZ-ki z silnikiem samary różni się zdecydowanie :-)
(zwłaszcza brakiem butli z gazem z tyłu ;-).

Pzdr

JKK

Data: 2011-01-05 21:36:16
Autor: Inead
sam ktory wyglada

"Tmek" <Tmek@dom.ek> wrote in message news:4d243676$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ten silnik w Zapku palił między 10 a 15 litrów/100km.

Data: 2011-01-12 21:57:28
Autor: Wojtek
sam ktory wyglada

Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Ten silnik w Zapku palił między 10 a 15 litrów/100km.

Przesadziłeś, w mieście zużycie paliwa było mniejsze niż "Malucha" ok. 6,5l/100km.

Data: 2011-01-05 21:54:06
Autor: Kuczu
sam ktory wyglada
W dniu 2011-01-05 10:14, Tmek pisze:
[...]

Taka low budgetowa wersja motocykli Marcusa Walza. Tu sa oryginaly:

http://www.walz-hardcore-cycles.com/bilder/bikes/intravenous/pics.htm
http://www.product-reviews.net/2007/11/28/marcus-walz-of-hardcore-cycles-makes-another-bike-for-ferrari-f1-star-kimi-raikkonen/
http://www.walz-hardcore-cycles.com/bilder/bikes/bastardo/pics.htm
http://www.rampage-by-walz.com/eng/index.html

Znajdz 10 szczegolow rozniacych oryginaly z motocyklem z aukcji :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-01-05 22:07:54
Autor: Tytus
sam ktory wyglada
Siemka

"Kuczu"
Znajdz 10 szczegolow rozniacych oryginaly z motocyklem z aukcji :)

Roznic jest sporo - najwieksza w cenie
ale maja tez sporo wspolnego, zaden z nich nie jezdzi.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-01-05 22:15:04
Autor: Kuczu
sam ktory wyglada
W dniu 2011-01-05 22:07, Tytus pisze:
Siemka

"Kuczu"
Znajdz 10 szczegolow rozniacych oryginaly z motocyklem z aukcji :)

Roznic jest sporo - najwieksza w cenie
ale maja tez sporo wspolnego, zaden z nich nie jezdzi.

No skoro wiesz, probowales, widziales to nie bede dyskutowac.

Data: 2011-01-05 22:24:38
Autor: Tytus
sam ktory wyglada
Siemka

*** "Kuczu"
No skoro wiesz, probowales, widziales to nie bede dyskutowac.

Nie wiem, nie probowalem, nie widzialem - ale na preclu pisali...

Te Walce to nawet mi sie podobaja - ale nie moge sie przyznac bo sie beda ze mnie smieli :)
a AZ napisze ze "a nie mowilem???"

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-01-06 00:20:42
Autor: ErgoSum
sam ktory wyglada

Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig2nia$58e$1inews.gazeta.pl...

Te Walce to nawet mi sie podobaja...

to nawet gebelsy wpadly na drzewkowy kolek pod side-standem?
wydawalo mi sie ze u nich taki dodatek wymaga TUV i n-ru katalogowego (no chyba ze ten ma?).

erg

Data: 2011-01-06 06:32:52
Autor: Tytus
sam ktory wyglada
Siemka

*** "ErgoSum"
to nawet gebelsy wpadly na drzewkowy kolek pod side-standem?
 wydawalo mi sie ze u nich taki dodatek wymaga TUV i n-ru katalogowego (no
 chyba ze ten ma?).

Szczerze mowiac watpie zeby jakikolwiek z tych konceptow zostal bezwarunkowo dopuszczony do ruchu w helmutowni.
Bo przeciez nie to jest sensem tych prac. Ale byc moze dojcze maja bardziej liberalne przepisy niz u nas co do konstrukcji "SAM"

--
         Tytus
żółta motorynka

sam ktory wyglada