sama sama strikes again

Data: 2011-05-17 00:16:52
Autor: sooobi
sama sama strikes again
Tym razem Nepal i Indie Północne.
Zapraszam:
http://www.sama-sama.com.pl

Data: 2011-05-17 02:30:26
Autor: Leszczur
sama sama strikes again
On 17 Maj, 09:16, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Tym razem Nepal i Indie Północne.
Zapraszam:http://www.sama-sama.com.pl

Przede wszystkim gratuluję fajnej wycieczki, ale skoro największą
wartością strony są zdjęcia to kilka komentarzy:
1. Na połowie zdjęć jest skoszony horyzont i towarzystwo wygląda jakby
miało się zaraz poturlać w dół.
2. Zdjęcia mające GBO* to raczej kosz niż galeria
3. Filtr polaryzacyjny działa tylko pod pewnymi kątami w stosunku do
kierunku nasłonecznienia.
4. W zdjęciach ludzi - raczej albo plan amerykański czyli od kolan w
górę, albo pełna postać. Te baby z chrustem którym obcięto stopy
wyglądają dużo mniej ciekawie niż by mogły.
5. Ciasne kadry - generalnie OK, ale nie jeśli jest ciasno tylko z
jednej strony podczas gdy na pozostałych jest miejsca od pyty.
6. Przy zdjęciach twarzy w słońcu gdzie masz bardzo głebokie cienie -
dobrze jest użyć flesza i trochę dopalić z przodu. Nie zmieni to
naswietlenia tła, ale pierwszy plan będzie wyglądał o niebo lepiej.

Poza tym wszystko OK.

Pozdro,

L'e-szczur

Data: 2011-05-17 11:48:38
Autor: Tomasz Radko
sama sama strikes again
W dniu 2011-05-17 11:30, Leszczur pisze:

Poza tym wszystko OK.

Tia. Ale _poza_ _tym_ jak się pani podobał spektakl, pani Lincoln?

Data: 2011-05-19 14:10:35
Autor: wiLQ
sama sama strikes again
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tym razem Nepal i Indie Północne.
Zapraszam:
http://www.sama-sama.com.pl

Skoro mowa o wlasnym blogu i uderzaniu ponownie...

http://weaksideawareness.wordpress.com ;-)

Zaczalem od fauli ofensywnych z ostatnich 4 lat i codziennej
wyjatkowosci boxscorow, ale bedzie tego wiecej... I jak ktos ma w rekawie jakas analize, ktorej wynikow zawsze byl
ciekawy, ale nie chcial/mogl jej zrobic niech da znac ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-05-19 06:55:47
Autor: Leszczur
sama sama strikes again
On 19 Maj, 15:10, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

I jak ktos ma w rekawie jakas analize, ktorej wynikow zawsze byl
ciekawy, ale nie chcial/mogl jej zrobic niech da znac ;-)

No to sie nazywa nienachalna reklama. Zaszyta gdzies w jakims watku -
kompletnie nie rzucająca się oczy. ;-)
Poza tym - czy ten skromny (bądź co bądź) wpis na martwym (de facto)
prsk jest wyjściem w świat? ;-)))

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-05-19 16:10:04
Autor: wiLQ
sama sama strikes again
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> ciekawy, ale nie chcial/mogl jej zrobic niech da znac ;-)

No to sie nazywa nienachalna reklama. Zaszyta gdzies w jakims watku -

I o to mi chodzilo. Zreszta wychodze z zalozenia, ze tyle tu postow, ze
kazdy rzuca sie w oczy ;-P

Poza tym - czy ten skromny (bądź co bądź) wpis na martwym (de facto)
prsk jest wyjściem w świat? ;-)))

Nie, ot poinformowalem ludzi, od ktorych sie to zaczelo i w dodatku tak
sie sklada, ze na pewno maja oni pomysly na analizy ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-05-19 07:47:27
Autor: Leszczur
sama sama strikes again
On 19 Maj, 17:10, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> No to sie nazywa nienachalna reklama. Zaszyta gdzies w jakims watku -
> kompletnie nie rzucająca się oczy. ;-)

I o to mi chodzilo. Zreszta wychodze z zalozenia, ze tyle tu postow, ze
kazdy rzuca sie w oczy ;-P

No fakt. W ogóle czuję się nieswojo, że wątek o stronach ze zdjęciami
z wycieczek w góry oraz newsy o blogach stanowią 90% ruchu na prsk W
CZASIE TRWANIA NAJLEPSZYCH PLAYOFFOW OSTATNIEJ DEKADY (z hakiem!).

> [...]

Nie, ot poinformowalem ludzi, od ktorych sie to zaczelo i w dodatku tak
sie sklada, ze na pewno maja oni pomysly na analizy ;-)

Zakładam, że 2/3 osób zaglądających na prsk wiedziało już o istnieniu
Twojego bloga ;-)
Z czasem prsk staje się coraz bardziej elitarnym miejscem :D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-05-19 17:16:58
Autor: wiLQ
sama sama strikes again
[...]

Ale czego bys sie spodziewal? Oczywiscie poza ogladaniem gier. Dyskusji
o tym dlaczego Rose albo LeBron suxxxx? Jak fajnie, ze Dirk pokazuje sie
na wielkiej scenie? To juz chyba nie ten etap zainteresowania o NBA.

> [...]
> sie sklada, ze na pewno maja oni pomysly na analizy ;-)

Zakładam, że 2/3 osób zaglądających na prsk wiedziało już o istnieniu

To wciaz zostawia 1/3... co przeklada sie na ... dwie osoby? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-05-19 22:18:09
Autor: Tomasz Radko
sama sama strikes again
W dniu 2011-05-19 18:16, wiLQ pisze:

Zakładam, że 2/3 osób zaglądających na prsk wiedziało już o istnieniu
Twojego bloga ;-)

To wciaz zostawia 1/3... co przeklada sie na ... dwie osoby? ;-)

Na jedną. Zakładając, że Leszczura można liczyć za 2/3 prsk.

Data: 2011-05-20 12:53:49
Autor: Witek
sama sama strikes again
Tomasz Radko used his keyboard to write :

;-)

Data: 2011-05-24 09:06:07
Autor: Hubertus Blues
sama sama strikes again
Witek <jakubo@preczztym.p.lodz.pl> napisał(a):
Tomasz Radko used his keyboard to write :

> Na jednÄ&#65533;. ZakĹ&#65533;adajÄ&#65533;c, Ĺźe Leszczura moĹźna liczyÄ&#65533; za 2/3 prsk.

;-)

Niedoceniacie Leszczura!

--
pozdr