same g³o¶niki (bez odtwarzacza) do TV

Data: 2011-12-15 09:48:20
Autor: PH
same g³o¶niki (bez odtwarzacza) do TV

U¿ytkownik "michalis" <michalis@pentricos.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jcb5tg$via$1node2.news.atman.pl...
Witam,

naby³em telewizor
i mêczy mnie jako¶æ d¼wiêku. Dlatego zastanawiam siê nad tanim zestawem g³o¶ników, które zapewni³yby mi lepsz± jako¶æ i mo¿e przy okazji d¼wiêk przestrzenny. Sam telewizor w sobie odtwarza wszystkie formaty filmów (DVD nie potrzebuje) wiêc potrzebuje jedynie g³o¶ników z wzmacniaczem (odtwarzacz jest mi zbêdny). Poniewa¿ jestem kompletnym laikiem w temacie proszê o informacjê czym siê kierowaæ (jak pod³±czyæ glo¶niki do tv) i bêdê bardzo wdziêczny za jakie¶ propozycje (rozumiem ¿e w granicy ok. 300z³ bêdzie ciê¿ko co¶ sensownego dostaæ?).

pozdrawiam

dorzuæ jeszcze jedno 0 to moze co¶ znajdziemy :)
pzdr

same g³o¶niki (bez odtwarzacza) do TV