samochód do 10K

Data: 2013-05-20 19:16:35
Autor: Agent 23908
samochód do 10K
W dniu 2013-05-20 16:16, Wódz pisze:
Witam szanownych kolegów i koleżanki :)

Zamierzam wkrótce kupić swój pierwszy samochód osobowy w cenie do ok 10 k
Chciałbym by był :
- w miarÄ™ bezawaryjny,
- max. 2000 rok produkcji
- niewiele palił

Zamierzam robić nim codziennie trasę ok 100 km
Co byście mi polecili?

Były takie dawne czasy jak mój znajomy w towarzystwie tzw samochodziarzy zapytał co można kupic za 7 koła...

jeden z trabanciarzy tam obecnych odparł - 7 trabantów ;-)
zawsze przynajmniej jeden sprawny
żaden nie osiągnął 2000 roku - produkcję zamknięto jak mnie pamięc nie myli w 1991 roku
miały małe zbiorniki paliwa więc niewiele paliły

Agent 23908

Data: 2013-05-20 20:02:12
Autor: Wódz
samochód do 10K
Dnia Mon, 20 May 2013 19:16:35 +0200, Agent 23908 napisał(a):

[...]

No tak... aż łezka mi się w oku zakręciła... 12 lat mnie wożono trabantem
:)
Choć ja bardziej miałem na myśli że najstarszy rocznik to 2000... Może źle
się wyraziłem. A im młodszy to lepiej

Wódz

Data: 2013-05-20 11:54:49
Autor: Marcin Kiciñski
samochód do 10K
W dniu poniedzia³ek, 20 maja 2013 20:02:12 UTC+2 u¿ytkownik Wódz napisa³:

Choæ ja bardziej mia³em na my¶li ¿e najstarszy rocznik to 2000... Mo¿e ¼le

siê wyrazi³em. A im m³odszy to lepiej

Mo¿e Punto II. Np. taki:
http://otomoto.pl/fiat-punto-bardzo-ladny-i-zadbany-klima-C28321358.html

¯eby nie by³o, nie mam z nim nic wspólnego, wzi±³em pierwszego, który spe³nia kryteria ;)

A Punciakiem je¼dzi³em 7 lat, by³ bezawaryjny, tani w utrzymaniu, ma³o pali³ i mi³o go wspominam :)

Pozdrawiam
MK

Data: 2013-05-21 11:39:19
Autor: Michoo
samochód do 10K
On 20.05.2013 20:54, Marcin Kiciñski wrote:
[...]

Tylko on nie jest zarejestrowany w PL, wiêc dojdzie jeszcze jaki¶ tysi±c.

A Punciakiem je¼dzi³em 7 lat, by³ bezawaryjny, tani w utrzymaniu,
ma³o pali³ i mi³o go wspominam :)

Ja je¿d¿ê od roku(trochê biedniejsze wyposa¿enie bo rok 2001), przy czym kupi³em go za po³owê tej kwoty zostawiaj±c sobie rezerwê na naprawy - na razie 800z³ wydane(w tym wymiana rozrz±du i p³ynów po zakupie, jedna awaria - brok przegni³ i go wywali³o jak zablokowa³em na chwilê gaz dywanikiem).

Michoo

samochód do 10K