samochód do 10K

Data: 2013-05-21 10:50:25
Autor: Marcin N
samochód do 10K
W dniu 2013-05-20 16:16, Wódz pisze:
Witam szanownych kolegów i koleżanki :)

Zamierzam wkrótce kupić swój pierwszy samochód osobowy w cenie do ok 10 k
Chciałbym by był :
- w miarÄ™ bezawaryjny,
- max. 2000 rok produkcji
- niewiele palił

Zamierzam robić nim codziennie trasę ok 100 km
Co byście mi polecili?

Nie ma takich samochodów w salonach.

Musisz kupić używany. A używanych się nie poleca. Bierze się, co jest na rynku. Dobry używany (okazja) rozejdzie się w rodzinie i najbliższych znajomych. Inne nie są warte polecenia. Co nie znaczy, że nie da się ich używać.

--
MN

Data: 2013-05-21 11:21:25
Autor: Wódz
samochód do 10K
Dnia Tue, 21 May 2013 10:50:25 +0200, Marcin N napisał(a):

[...]

Toś mnie pocieszył ;P

Wódz

Data: 2013-05-21 12:58:59
Autor: AT
samochód do 10K
rynku. Dobry u¿ywany (okazja) rozejdzie siê w rodzinie i najbli¿szych
znajomych. Inne nie s± warte polecenia. Co nie znaczy, ¿e nie da siê ich
u¿ywaæ.

To¶ mnie pocieszy³ ;P

jak masz 10k do dyspozycji to kup za 7k a reszte na naprawy odloz

kupowalem wiele razy auta, niedawno nawet kolejne
tym razem zabra³em mechanika ze sob±, sprawdzi³ 5aut wybralismy 6sztukê
a i tak ju¿ w³o¿y³em 4k, przedzia³ cenowy mia³em 100% wy¿szy,

a co by³oby gdybym sam pojecha³ :)

pare lat wcze¶niej jecha³em sam i w auto nabyte w³o¿y³em 5k
ale jezdzi do dzi¶,
niektórych usterek nie da siê zobaczyæ jak padaj±cy komputer, czy uszkodzona pompa oleju,
czy to ¿e by³ po powodzi :), dobrze odszykowany pod tapicerke nie pomyslalem aby zagl±da :)

czy pêlniêty kolektor, co mia³o byæ nieszczelnym t³umikiem hehe, cz³owiek uczy siê na b³edach, oczywi¶cie wszystko
mo¿na naprawiæ ja tak robi³em w kazdym przypadku ale to nie s± ma³e koszta

a uwa¿am ze i tak siê op³aca nawet kupujac auto za 10k byle mia³o ocynk wlozyc kilka tysiêcy i miec na wie lat spokoj

jak narazie wszystkie moje nabytki sprawuj± siê dobrze, pomimo niema³ych wk³adów finansowych po zakupie, po¼niej w zasadzie
poza eksploatacyjnymi sprawami nic nie robi³em

pozdrawiam i powodzenia
pozdrawiam

Data: 2013-05-21 19:51:36
Autor: Wódz
samochód do 10K
Dnia Tue, 21 May 2013 12:58:59 +0200, AT napisał(a):

> [...]

jak masz 10k do dyspozycji to kup za 7k a reszte na naprawy odloz

kupowalem wiele razy auta, niedawno nawet kolejne
tym razem zabrałem mechanika ze sobą, sprawdził 5aut wybralismy 6sztukę
a i tak już włożyłem 4k, przedział cenowy miałem 100% wyższy,

a co byłoby gdybym sam pojechał :)

Spokojnie mam zamiar jechać po swoje pierwsze autko z "specem", który zna
siÄ™ na samochodach :) i nic mu nie umknie.

Wódz

Data: 2013-05-21 20:29:35
Autor: Marcin N
samoch�d do 10K
W dniu 2013-05-21 19:51, Wódz pisze:

Spokojnie mam zamiar jechać po swoje pierwsze autko z "specem", który zna
siÄ™ na samochodach :) i nic mu nie umknie.

To niczego nie zmieni. Każdy samochód ma jakąś historię. Szukając ze specem czegoś idealnego - możesz spędzić na tym pół życia.

Trzeba po prostu zaakceptować, że używany samochód nie jest idealny.

--
MN

Data: 2013-05-21 21:16:51
Autor: Wódz
samoch�d do 10K
Dnia Tue, 21 May 2013 20:29:35 +0200, Marcin N napisał(a):

To niczego nie zmieni. Każdy samochód ma jakąś historię. Szukając ze specem czegoś idealnego - możesz spędzić na tym pół życia.

Trzeba po prostu zaakceptować, że używany samochód nie jest idealny.

No tak, ale mam na myśli że nikt nie wciśnie mi złomu jako samochód w super
stanie, igła...

Wódz

Data: 2013-05-22 11:16:05
Autor: Diabełson®
samoch�d do 10K
W dniu 2013-05-21 19:51, Wódz pisze:

Spokojnie mam zamiar jechać po swoje pierwsze autko z "specem", który zna
siÄ™ na samochodach :) i nic mu nie umknie.

Antypicownik?

--
http://tnij.org/sympatyczne
Jak masz coÅ› do mnie pisz na zwrotnego maila, adres bangla.

samochód do 10K