samochód do 2000zł

Data: 2017-05-01 14:01:28
Autor: Lisciasty
samochód do 2000zł
W dniu poniedziałek, 1 maja 2017 20:58:51 UTC+2 użytkownik frost napisał:
Chcę podjać pracę jako dostawca i potrzebuje pojazd do rozwożenia pizzy, więc pomyślałem o czymś takim np jak Suzuki Swift

Nie patrz na model tylko szukaj po bogatszych znajomych i rodzinie,
gdzie mają te 2-3 samochody na rodzinę. Często jest tak, że trzymają
takiego małego pierdzipęda do jeżdżenia po bułki, ale jak posmędzisz
odpowiednio długo, to sprzedadzą za grosze, bo zwykle taki
dodatkowy blachowóz najczęściej stoi, a OC płacić trzeba.

L.

Data: 2017-05-02 12:20:22
Autor: frost
samochód do 2000zł

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości news:dec5c7a7-7ef3-444f-9ed1-3921f50c40cbgooglegroups.com...
[...]

To rada w stylu szukaj pracy po znajomości, dziękuje, do niczego mi się nie przydała.

Data: 2017-05-21 08:06:17
Autor: Pszemol
samochód do 2000zł
"frost" <fr@polandia.com> wrote in message news:59085d3c$0$15205$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale to całkiem dobra rada, bo za takie pieniądze musisz znaleźć
kogoś kto nie próbuje zarobić na sprzedaniu Ci rzęcha... :-)
Właśnie jakiś bogatszy członek rodziny, który znudził się zabawką,
albo kolega, przyjaciel, kolega-kolegi...

Ja właśnie za takie symboliczne 2000zł (a dokładniej $500 USD)
kupiłem wczoraj 2004 Passata z silnikiem V6 2,8l. Kupiłem go
od kolegi: gościa który go kochał 10 lat temu ale którejś zimy Passat
nie zapalił, a że gościu miał inny samochód i ten Passat przezimował
całą zimę na parkingu pod chmurą - gościu potem kupił inny samochód
a nigdy nie miał serca aby się zabrać za tego Passata... Przeleżał pod
chmurką prawie 3 lata i poszedłby na złom za $300 gdyby nie ja :-))

Oczywiście auto jest zaniedbane i wymaga włożenia w niego trochę
dukatów aby znowu było miło w nim pojeździć ale myślę że warto.

Jak poszukasz auta na giełdzie za 2000zł to wtopisz niemożebnie.

samochód do 2000zł