samochód do dojazdu do pracy 40km w jedną stronę

Data: 2009-04-20 21:54:21
Autor: Adam Foton
samochód do dojazdu do pracy 40km w jedną stronę
Szukam taniego i ekonomicznego auta na dojazd do pracy, w dwie strony
80km, praktycznie cały czas ekspresówką/autostradą. Cena... nie wiem,
powiedzmy do 10tys zł. Może być gaz, może być diesel lub benzyna.
Tylko, żeby zejść z kosztów spalania :) Jeździć będę sam. Ale w wakacje
będzie to auto potraktowane jako wóz na wakacje z bagażami, także
cinquecento to nie może być. Cóż. jeszcze.. obojętne, czy to ford, czy
fffrancuskie :) Nie mam uprzedzeń (żona ma... ale się je
obejdzie) :) Czyli marka dowolna.

Astra F z koncowki produkcji (od 2000 rdza mniej ja lubi).
Sporo miejsca, silnik 1.6 8v spali 6,5L LPG (trasa, szybkosc 100kmh).
Na wakacje tez sie wybierzesz. Przynajmniej ja jezdzilem :)

AF

Data: 2009-04-21 08:27:55
Autor: MZ
samochód do dojazdu do pracy 40km w jedn± stron

U¿ytkownik "Adam Foton" <usun_literki_k_adamkfotok@gmailk.comk> napisa³ w wiadomo¶ci news:gsijtd$58t$1inews.gazeta.pl...

> [...]
| Sporo miejsca, silnik 1.6 8v spali 6,5L LPG (trasa, szybkosc 100kmh).
| Na wakacje tez sie wybierzesz. Przynajmniej ja jezdzilem :)

Jak na wakacje i z baga¿ami to we¼ wersjê kombi, na codzieñ spali ci 200ml wiêcej/100km, ale za to na wakacje siê spakujesz bez problemu. A my¶lê, ¿e i przy codziennej eksploatacji docenisz baga¿nik :)
MZ

Data: 2009-04-22 00:25:56
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-04-20, Adam Foton <usun_literki_k_adamkfotok@gmailk.comk> wrote:
[...]

LOL. A bez prze³±czania siê na benzynê to ile Ci pali³a?

Krzysiek Kie³czewski

Data: 2009-04-22 07:00:07
Autor: Adam Foton
samochód do dojazdu do pracy 40km w jedn± stronê
Astra F z koncowki produkcji (od 2000 rdza mniej ja lubi).
Sporo miejsca, silnik 1.6 8v spali 6,5L LPG (trasa, szybkosc 100kmh).

LOL. A bez prze³±czania siê na benzynê to ile Ci pali³a?

Trasa:
- dni wolne od pracy, rano pb/6L, lpg/6,5L
- normalny dzien pb/6,5L, LPG/7,5L

Miasto
- pb/9L, LPG/11L

AF

samochód do dojazdu do pracy 40km w jedną stronę