samochód do dojazdu do pracy 40km wjednąstronę

Data: 2009-04-20 14:02:02
Autor: robert
samochód do dojazdu do pracy 40km wjednąstronę
Witam!

Szukam taniego i ekonomicznego auta na dojazd do pracy, w dwie strony
80km, praktycznie cały czas ekspresówką/autostradą. Cena... nie wiem,
powiedzmy do 10tys zł. Może być gaz, może być diesel lub benzyna.
Tylko, żeby zejść z kosztów spalania :) Jeździć będę sam. Ale w wakacje
będzie to auto potraktowane jako wóz na wakacje z bagażami, także
cinquecento to nie może być. Cóż. jeszcze.. obojętne, czy to ford, czy
fffrancuskie :) Nie mam uprzedzeń (żona ma... ale się je
obejdzie) :) Czyli marka dowolna.

Fiat 126p.

Tani i ekonomiczny.

Data: 2009-04-20 14:20:38
Autor: robert
samochód do dojazdu do pracy 40km wjednÄ?stronÄ?

> Fiat 126p.
>
> Tani i ekonomiczny.

Maszpunto?

Mammalucha

Data: 2009-04-20 14:42:18
Autor: spam
samochód do dojazdu do pracy 40km wjednÄ?stronÄ?

> Mammalucha

To sie nie znasz :)

Na czym? Maluch kosztowa³ 500 z³, a spalanie w trasie to ok  5l/100 km

Data: 2009-04-20 18:03:18
Autor: J.F.
samochód do dojazdu do pracy 40km wjednÄ?stronÄ?
U¿ytkownik <spam@mailinator.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:72a3.000000b0.49ec6daanewsgate.onet.pl...
> Mammalucha
To sie nie znasz :)
Na czym?
Maluch kosztowa³ 500 z³, a spalanie w trasie to ok  5l/100 km

No i to jest bardzo duzo, w porownaniu do sierry, ktora co prawda spali 10l, ale gazu .. a reszty nawet nie ma co porownywac ..

J.

Data: 2009-04-20 18:18:40
Autor: spam
> [...]

No i to jest bardzo duzo, w porownaniu do sierry, ktora co prawda spali 10l, ale gazu .. a reszty nawet nie ma co porownywac ..

Ale napewno nie kupisz jej za 500 z³:)

Data: 2009-04-20 18:29:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
spam@mailinator.com pisze:
[...]

Malucha do jazdy 80km dzieñ w dzieñ te¿ nie kupisz. A je¶li nawet to bêdzie to jedna z wielu rat.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-04-20 14:57:39
Autor: mateusx6
samochód do dojazdu do pracy 40km wjednÄ?stronÄ?

Fiat 126p.

Tani i ekonomiczny.

a zima to co? ognisko sobie w srodku rozpali aby nie przymarzl do kierownicy? chyba nie ma nic gorszego jadac do pracy juz miec nerwa na samochod...

Data: 2009-04-20 15:08:44
Autor: spam
> [...]

a zima to co? ognisko sobie w srodku rozpali aby nie przymarzl do kierownicy? chyba nie ma nic gorszego jadac do pracy juz miec nerwa na samochod...

Tam jest takie samo ogrzewanie jak w kazdym innym samochodzie.

Data: 2009-04-20 15:21:55
Autor: Jakub Jewu³a
[...]

Chyba mnie juz pamiec zawodzi, bo z tego co pamietam to
w "kazdym innym samochodzie" bylo troche inaczej niz w kaszlu ;)

Data: 2009-04-20 15:46:16
Autor: elmer radi radisson
spam@mailinator.com wrote:

Tam jest takie samo ogrzewanie jak w kazdym innym samochodzie.

Jak w kazdym innym z silnikiem z tylu, chlodzonym powietrzem?

Wydaje mi sie ze skoro jestesmy juz te kilka lat w 21 wieku,
to wypadaloby juz powoli wyeliminowac z codziennej, niekolekcjonerskiej
eksploatacji dwusladowe pojazdy nie posiadajace drobiny elementow
zapewniajacych bezpieczenstwo. Czterokolowy plecak wymaga w tym
wzgledzie szczegolnej troski. Oczywiscie pozostanmy wdziecznymi za
uczynienie polski mur.. zmotoryzowana.. Fiat 126p iustitia, et pereat
mundus :)

--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Data: 2009-04-21 01:15:45
Autor: J.F.
On Mon, 20 Apr 2009 15:46:16 +0200,  elmer radi radisson wrote:
spam@mailinator.com wrote:
[...]

No przeciez maluch ma i poduszke powietrzna i najdluzsza strefe
zgniotu od zderzaka do silnika :-)

A powazniej to maluch nie jest taki zly, i jakos masowo ludzie w
maluchach nie gina ..

J.

Data: 2009-04-22 00:22:16
Autor: Krzysiek Kielczewski
samochód do dojazdu do pracy 40km wjedn??stron??
On 2009-04-20, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A powazniej to maluch nie jest taki zly, i jakos masowo ludzie w
maluchach nie gina ..

Bo ju¿ ich prawie nie ma...

Krzysiek Kie³czewski

samochód do dojazdu do pracy 40km wjednąstronę