samoch贸d do lasu

Data: 2014-01-27 23:41:02
Autor: yabba
samoch贸d do lasu
U偶ytkownik "Ariusz" <ariuszn@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:52e638a7$0$2137$65785112news.neostrada.pl...
Potrzebuj臋 samoch贸d, kt贸rym m贸g艂bym porusza膰 si臋 po le艣nych, czasem mocno zab艂oconych drogach. Do tej pory moim wymarzonym samochodem terenowym mia艂 by膰 Patrol. Du偶y wygodny dobrze zachowuj膮cy si臋 na z艂ych drogach. Ze znajomym je藕dzili艣my takim na ryby i nie by艂o problemu z dostaniem si臋 gdziekolwiek.

Jednak ostatnio zabra艂 mnie znajomy na wycieczk臋 po lesie swoim leciwym Samurajem i zmieni艂em sw贸j pogl膮d na samoch贸d terenowy. Ten "knypek" wsz臋dzie si臋 wcisn膮艂. Da艂 rad臋 takim do艂om, 偶e patrol dawno by si臋 powiesi艂.

Dodatkow膮 zalet膮 auta znajomego by艂o to, 偶e by艂 to stary do艣膰 poobijany egzemplarza i nie szkoda by艂o mu przetrze膰 si臋 po ga艂臋ziach, czy oprze膰 na drzewie.

Stwierdzi艂em, 偶e w艂a艣nie takiego, ma艂ego, zwinnego samochodu powinienem szuka膰.

Niestety na teren贸wkach kompletnie si臋 nie znam. Prosz臋 wi臋c was o rad臋.
Kt贸ry, model by艂by najlepszy. Mam na oku w艂a艣nie tego samuraja, Jimny, Vitara. Samoch贸d ma wytrzyma膰 le艣ne wyprawy, a przed wszystkim ma kosztowa膰 kilka tys. tak by nie by艂o mi szkoda obija膰 si臋 nim po ga艂臋ziach. Mam zamiar u偶ywa膰 go w zimie dlatego powinien mie膰 pe艂n膮 bud臋, no i najlepiej 4 miejsca.

Mo偶e Feroza? Dobrze spisuje si臋 w terenie, niezbyt si臋 psuje. Wi臋ksza od Samuraja, ale produkcj臋 sko艅czyli chyba 20 lat temu.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-29 08:47:47
Autor: Ariusz
samoch贸d do lasu
W dniu 27.01.2014, 23:41, yabba pisze:
[...]

O to fajna propozycja, wprawdzie samoch贸d nieco ci臋偶szy ale pono膰 r贸wnie sprawny w lesie jak samurai

--
Pozdrawiam ARIUSZ
http://www.ariusz.com

samoch贸d do lasu