samochód

Data: 2011-04-01 12:14:53
Autor: Leon Piłatowicz
samochód
Poszukuję jakiegoś Bardo drogiego samochodu, bo moja rodzina o taki
marzy. Najlepiej porshe albo ferrari.

Data: 2011-04-01 12:43:36
Autor: tadek
samochód
On 1 Kwi, 21:14, Leon Piłatowicz <leonp...@gmail.com> wrote:
Poszukuję jakiegoś Bardo drogiego samochodu, bo moja rodzina o taki
marzy. Najlepiej porshe albo ferrari.

idź synku pisać pierdoły o polityce na Onecie a nie przeszkadzaj tu
normalnym ludziom

Data: 2011-04-01 21:24:17
Autor: megrims
samochód
W dniu 2011-04-01 21:14, Leon Piłatowicz pisze:
Poszukuję jakiegoś Bardo drogiego samochodu, bo moja rodzina o taki
marzy. Najlepiej porshe albo ferrari.
Zonda
albo coś bardziej konkretnego:

"Koszt jednego pojazdu wyniósł między 2,35 a 4,3 miliona dolarów w zależności od specyfikacji."

http://www.m1a1.pl/

Data: 2011-04-02 01:07:35
Autor: Kris
samochód

Użytkownik "Leon Piłatowicz" <leonp396@gmail.com> napisał w wiadomości news:2a79b004-b72f-448e-a095-a7d2f40906c1s33g2000vbb.googlegroups.com...
Poszukuję jakiegoś Bardo drogiego samochodu, bo moja rodzina o taki
marzy. Najlepiej porshe albo ferrari.

gdybys byl bogaty  to bys nie mial tego zakichanego era bluetootha
tylko WiMax

a teraz smarku do lozka

Data: 2011-04-02 10:43:52
Autor: Big Jack
samochód
W wiadomości
*Leon Piłatowicz* napisał(-a):

Poszukuję jakiegoś Bardo drogiego samochodu, bo moja rodzina o taki
marzy. Najlepiej porshe albo ferrari.

Myślę że Burago zadowoli Twoją rodzinę, a Ciebie w szczególności

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-04-02 11:08:07
Autor: Kris
samochód

[...]

jak porsche i ferrai jest drogie to nie masz zielonego pojecia o samochodach

Data: 2011-04-02 11:33:26
Autor: Robert_J
samochód
Poszukuję jakiegoś Bardo drogiego samochodu, bo moja rodzina o taki
marzy. Najlepiej porshe albo ferrari.

To sobie kup.

Data: 2011-04-02 12:37:34
Autor: alex
samochód
W dniu 2011-04-01 21:14, Leon Piłatowicz pisze:
Poszukuję jakiegoś Bardo drogiego samochodu, bo moja rodzina o taki
marzy. Najlepiej porshe albo ferrari.

spełnia twoje wymagania
http://allegro.pl/i1491449211.html

samochód