samochód = broń przeciw gołę biom i psom??

Data: 2009-10-06 10:37:24
Autor: Bydlę

PiotReK wrote:
>  ostatnio na trawniku widywałem potracone golebie dziwilo
> mnieto skad w ostatnim czasie az tyle, pewnie wiekszosc ich ginie
> odrazu na miejscu, ale ostatnio widzialem skad sie biora na tra

A mógłbyś polsku na spokojnie?
;>

> gdybym byl w samochodzie to bym go dogonil i wysadzil mu tube!!

A zgwałciłbyś mu też córkę czy matkę, czy tylko pobił byś kogoś?

> kolezanka ostatnio zglaszala kolesia ktory specjalnie zmienil pas
> przyspieszajac,

Zakazane?

> PS: o dziwo oboje to kierowcy BMW :/

Koleżanka jest kierowcą firmy produkującej samochody?
;>

Widzisz coś niezgodnego z prwem?
I pytasz nas, jaki jest numer na policję?

--
Bydlę

Data: 2009-10-07 10:25:55
Autor: Bydlę
Gotfryd Smolik news wrote:

>  Jak celem przejechania zwierzaka - to tak

A jaki to ma związek z przejechaniem?

- zjechał na pas, na którym był pies, by go przejechać
vs
- zjechał na pas, na którym był pies, by go przejechać, I JESZCZE PRZYSPIESZYŁ PRZY TYM!

Przypomina odzywki debili z ORMO, że im czapka orzełkiem do góry nogami upadła.
;>>>

.
>  Sugerujesz

sugerowalem, by autor nie robił z siebie idioty, i widząc łamanie prawa doniósł o tym policji.
Nawet napisałem o tym, ale wyciąłeś.

--
Bydlę

samochód = broń przeciw gołę biom i psom??