samochód = broń przeciw gołębiom i psom??

Data: 2009-10-05 22:33:13
Autor: PiotReK
samochód = broń przeciw gołębiom i psom??
Witam,
na moim osiedlu mieszka koleś który jak ma okazje to przejeżdza
gołębie, ktore upodobaly sobie jako taras wypoczynkowy osiedlowa
ulice. koles jak zobaczy ze siedza to przyspiesza i zapoznaje je ze
zderzakiem, ostatnio na trawniku widywałem potracone golebie dziwilo
mnieto skad w ostatnim czasie az tyle, pewnie wiekszosc ich ginie
odrazu na miejscu, ale ostatnio widzialem skad sie biora na trawnikach
- debil jak zobaczyl golebie to sie specjalnie w nie wpakowal
przyspieszajac, jednegio trafil i z wylewajacymi sie wnetrzosciami
zdychal w meczarniach wywijajac fikolki :/
gdybym byl w samochodzie to bym go dogonil i wysadzil mu tube!!
kolezanka ostatnio zglaszala kolesia ktory specjalnie zmienil pas
przyspieszajac, zeby malego psa przejechac po czym spokojnie wjechal
na osiedle i zaparkowal, jak mu zwrocila uwage, to powiedzial, ze
niech sie cieszy ze to nie byla ona :/ policja pewnie tylko go pouczy,
bo dowodow nie ma, ze specjalnie...
PS: o dziwo oboje to kierowcy BMW :/
czyżby syndrom Bardzo Małego Wacka?????
co innego przez przypadek, ale specjalnie to jest skurwysynstwo!!!
Pozdrawiam,
Piotr

Data: 2009-10-06 07:18:30
Autor: Tatanka
samochód = broń przeciw gołębiom i psom??
PiotReK <piotrdg@gmail.com> napisał(a):
Witam,
na moim osiedlu mieszka kole=B6 kt=F3ry jak ma okazje to przeje=BFdza
go=B3=EAbie, ktore upodobaly sobie jako taras wypoczynkowy osiedlowa
ulice. koles jak zobaczy ze siedza to przyspiesza i zapoznaje je ze
zderzakiem, ostatnio na trawniku widywa=B3em potracone golebie dziwilo
[...]
czy=BFby syndrom Bardzo Ma=B3ego Wacka?????
co innego przez przypadek, ale specjalnie to jest skurwysynstwo!!!
Pozdrawiam,
Piotr

Potem sie w niedziele wyspowiada i juz jest OK.
Poloz mu te martwe na szybie, a jak mocniej chcesz to zbij szybe i wrzuc mu do
srodka.
Co za ch ... swoja droga.
Golebie jakie sa, takie sa - sraja - no sraja, jak kazdy. Umyc auto raz na
tydzien na bezdotykowej sama woda za 1 czy 2 zl (tak, ja wlasnie tak robie i 1
zl wystarcza na zmycie guana z kilku miejsc na aucie) to zaden klopot. Ale to
fajne zwierzaki sa.

Data: 2009-10-06 08:14:29
Autor: Samotnik
Dnia 06.10.2009  Tatanka <bombramsel@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał/a:
[...]

Tia, zaiste, najsympatyczniejsze zwierzaki na świecie. p.s. kiedyś przejechałem takiego jednego na S1 - chyba był chory, bo po
prostu stał na jezdni i nawet nie próbował odlecieć. Chciałem go ominąć,
ale wyprzedzałem właśnie TIRa, nie było miejsca na manewr i... ptak
eksplodował! Dosłownie - w lusterku zobaczyłem chmurę pierza.
--
Samotnik

Data: 2009-10-06 10:39:36
Autor: Bydlę
   Tatanka wrote:
> Poloz mu te martwe na szybie, a jak mocniej chcesz to zbij

I jeszcze może urwij nóżki jego dziecku?
;>>>

(jesteś idiotką? namawiasz publicznie do niszczenia mienia?

--
Bydlę

Data: 2009-10-11 16:58:19
Autor: Brzezi
wto, 06 paź 2009 o 09:18 GMT,  Tatanka napisał(a):

Umyc auto raz na tydzien na bezdotykowej sama woda za 1 czy 2 zl (tak, ja
wlasnie tak robie i 1 zl wystarcza na zmycie guana z kilku miejsc na
aucie) to zaden klopot.

1zl? to jest ponizej minuty

ja jak daje 15zl, to ledwo sie wyrabiam, i to myjac samochod po
lepkach...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-10-11 16:59:20
Autor: Nex@pl
Brzezi pisze:
[...]

Hm, albo myjesz ciężarówkę, albo... zacznij biegać :) JA spokojnie w 9PLN się wyrabiam. 1PLN na myjni to niby 45sek.

Data: 2009-10-11 17:59:36
Autor: Brzezi
nie, 11 paź 2009 o 16:59 GMT, Nex@pl napisał(a):

[...]

I tak nie uzywam wszystkich trybow mycia(mycie, splukiwanie, splukiwanie
zdemineralizowana, woskowanie), tylko 2 tryby, mycie i splukiwanie, i
jezeli to ma byc umycie, a nie tylko splukanie wierzchniego kurzu, to nie
da sie szybciej... cala powiezchnie karoserii trzeba przeleciec raz kolo
razu, w niektorych miejscach, np, bloto albo guana, albo zywica trzeba
poswieci kilka(nascie sekund) ne jedna plame...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-10-11 19:08:14
Autor: Nex@pl
Brzezi pisze:

[...]

A widzisz i tu Twój błąd leży :)

Jeżeli chcę wyczyścić auto, to najpierw biorę wiaderko, gąbkę i ręcznie zmywam najgorszy syf, dopiero potem an myjke jadę, najlepszy efekt. Jechać brudnym autem na myjke to w zasadzie wyrzucić kase w wodę :) Nie domywa to, gdzieś zostaną ptasie G, itd.

Data: 2009-10-06 08:52:54
Autor: Srututu
samochód = broń przeciw gołębiom i psom??
PS: o dziwo oboje to kierowcy BMW :/
czyżby syndrom Bardzo Małego Wacka?????
co innego przez przypadek, ale specjalnie to jest skurwysynstwo!!!

Ja mam Opla i robię dokładnie to samo więc marka nie ma tu znaczenia.
Może piętro zamieszkania robi różnicę. Bo gołębie mają zwyczaj srania po balkonach i parapetach na wyższych piętrach (w tym moim). A dokarmiający to najczęściej barany z parteru/pierwszego piętra dla których gołąbek to czysty ptaszek który naje się i leci załatwiać w bliżej nieokreślonym miejscu.

Data: 2009-10-06 09:16:48
Autor: Robert_J
samochód = broń przeciw gołębiom i psom??
Ja mam Opla i robię dokładnie to samo więc marka nie ma tu znaczenia.

Zaiste chwalebne...

Może piętro zamieszkania robi różnicę.

Myślę że raczej rozmiar mózgu. To przypadłość osobników z mózgiem mniejszym od główki szpilki...

Bo gołębie mają zwyczaj srania po balkonach i parapetach na wyższych piętrach (w tym moim).

Nie wiem czy wiesz, ale człowiek ma zwyczaj srania, śmiecenia i niszczenia wszystkiego wokół siebie :-). I eksterminacji gatunków, które sam jedynie słusznie uznał za szkodliwe. A wszystko w imię jakiś jego zdaniem słusznych idei... Jakoś przez miliony lat wszystkie gatunki współistniały, zależne w jakiś sposób od siebie. Dopiero kiedy pojawił się "myślący" człowiek, największy szkodnik na ziemi, zaczęły się kłopoty...

Data: 2009-10-06 09:30:46
Autor: Srututu
samochód = broń przeciw gołębiom i psom??
Ja mam Opla i robię dokładnie to samo więc marka nie ma tu znaczenia.
Zaiste chwalebne...

Dzięki men. Staram się jak mogę. Widząc aprobatę z twojej strony będę starał się jeszcze mocniej.

Może piętro zamieszkania robi różnicę.
Myślę że raczej rozmiar mózgu. To przypadłość osobników z mózgiem mniejszym od główki szpilki...

Przejęty słodziaczek.

[...]

No właśnie do tych "myślących" i dokarmiających skurwieli mam pretensje.

Data: 2009-10-06 09:42:09
Autor: Heraklit
samochód = broń przeciw gołębiom i psom??
Był 6 październik (wtorek), gdy o godzinie 9:30 *Srututu* w pocie czoła
naskrobał(a):

No właśnie do tych "myślących" i dokarmiających skurwieli mam pretensje.
załatw ich. Nie powstrzymuj gniewu, Ty rządzisz.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-10-06 09:40:46

Data: 2009-10-06 10:18:07
Autor: krzysiek82
Srututu pisze:
No właśnie do tych "myślących" i dokarmiających skurwieli mam pretensje.

Tobie już nic nie pomoże, jesteś na dnie, tam już nawet gołębie nie srają.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-06 10:17:34
Autor: Srututu
samochód = broń przeciw gołębiom i psom??
No właśnie do tych "myślących" i dokarmiających skurwieli mam pretensje.

Tobie już nic nie pomoże, jesteś na dnie, tam już nawet gołębie nie srają.

Dla mnie, miejsce w którym gołębie nie srają to raj. No ale wiesz, może ja jestem nienormalny.

Data: 2009-10-06 11:03:46
Autor: GK
Srututu pisze:
Dla mnie, miejsce w którym gołębie nie srają to raj. No ale wiesz, może ja jestem nienormalny.

Jesteś, gorzej jak twoje dziecko przejęło twoje popieprzone geny. Współczuję poznaniakom takiego idioty...
Psiaki jak widzę też nienawidzisz sadysto?

Data: 2009-10-06 11:16:04
Autor: Srututu
[...]

Z tego co widzę to część jest zadowolona. No cóż, wszystkich nie uszczęśliwisz.

Data: 2009-10-06 09:51:49
Autor: Mario
Robert_J pisze:
[...]

hm.. no ja nie sram nikomu na samochód ani nawet na trawę czy chodnik. Nie mierz innych swoją miara. :-P
Śmieci też nie wywalam "gdziekolwiek".

I eksterminacji gatunków, które

W zasadzie eksterminacją można nazwać dokarmianie gołębi starymi bułami i frytami z McŚmiecia (tak robiła moja ex-sąsiadka, nie nie, nie exterminowałem jej, poprostu się przeprowadziłem :-))

pozdrawiam
mario

Data: 2009-10-06 09:48:39
Autor: Mario
Srututu pisze:
PS: o dziwo oboje to kierowcy BMW :/
czyżby syndrom Bardzo Małego Wacka?????
co innego przez przypadek, ale specjalnie to jest skurwysynstwo!!!

Ja mam Opla i robię dokładnie to samo więc marka nie ma tu znaczenia.

Ja robie Renaultem.

  A dokarmiający
to najczęściej barany z parteru/pierwszego ...

Kiedyś poruszałem tę kwestię ze znajomym ornitologiem, który również podzielał Twoje zdanie że ludzie dokarmiający gołębie to debile. Napchane bułą gołębie są otyłe, źle odżywiane, nie mają siły polować. Buła jest niezbyt zdrowa dla człowieka, co dopiero dla gołębia. No i w takim przypadku nie działa selekcja naturalna wśród ptaków, co wpływa długofalowo na osłabienie gatunku.

pozdrawiam
mario
ps. Psy lubię i ich nie rozjeżdżam, dachowe obsrywacze only. :-)

Data: 2009-10-06 11:21:07
Autor: WOJO
[...]

Coś ten ornitolog był niedouczony, bo gołębie to ziarnojady, a nie drapieżniki i nie polują...
Wolisz "selekcję naturalną" wspomaganą przez największego drapieżnika na Ziemi ?
WOJO

Data: 2009-10-06 11:27:50
Autor: Mario
WOJO pisze:
[...]

ciekawe, nie polują? na muchy lub inne robale?
Ziarno to nie buła z McD, prawda?

pozdrawiam
mario

Data: 2009-10-06 10:13:14
Autor: GK
Srututu pisze:
[...]

Fajnie, że się sam przyznałeś, koledzy z odpowiedniego wydziału już wysłali zapytanie o adres do providera.
A żebyś wiedział za co to poczytaj art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt.

Data: 2009-10-06 10:14:33
Autor: Srututu
[...]

Specjalnie dla Ciebie przejadę 2 dodatkowe. Fotę z dedykacją podrzucę na maila.
Żal Ci odbyt ściska, co?

Data: 2009-10-06 10:19:41
Autor: krzysiek82
Srututu pisze:

[...]

Nie widzicie, że to jakiś inwalida umysłowy lepiej go ignorować :) On nie jest w stanie niczego przejechać, no chyba że rowerem bo prawa jazdy nikt by mu nie dał.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 10:08:18
Autor: Karolek

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:haev6i$o21$2nemesis.news.neostrada.pl...
Srututu pisze:

[...]

LOL, a myslalem ze to Ty za takiego tu uchodziles.

Karolek

Data: 2009-10-06 09:11:49
Autor: Marcin
PiotReK wrote:
[...]

Taki kierowca to skarb. Sam tego nie robie, ale popieram akcje pozbycia sie golebi.

Data: 2009-10-06 09:40:04
Autor: Heraklit
samochód = broń przeciw gołę biom i psom??
Był 6 październik (wtorek), gdy o godzinie 9:11 *Marcin* w pocie czoła
naskrobał(a):

zakamuflowany socjopata...

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-10-06 09:38:11

Data: 2009-10-06 10:11:47
Autor: GK
Marcin pisze:
PiotReK wrote:
[...]

A ja popieram akcje pozbywania się debili.
A staruszki ci nie przeszkadzają?
Na szczęście internet nie jest anonimowy i każdego można namierzyć czego wszystkim piszącym podobne słowa szczerze życzę.
art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt

Data: 2009-10-06 11:36:51
Autor: Marcin
GK wrote:
Marcin pisze:
PiotReK wrote:
[...]

To znaczy, ze myszy czy szczury mozna truc i zabijac a golebie juz nie?
A co z komarami, mrowkami itd?
Podobno szczur jest duzo inteligetniejszy od golebia dlaczego ma mniejsze prawo by zyc?

Data: 2009-10-06 09:56:20
Autor: Cyprian Prochot

Użytkownik "PiotReK" <piotrdg@gmail.com> napisał w wiadomości news:138ad84e-7f1b-4fc1-8961-9ee9dd915b01d23g2000vbm.googlegroups.com...

niech sie cieszy ze to nie byla ona :/ policja pewnie tylko go pouczy,
bo dowodow nie ma, ze specjalnie...

dlatego warto wrzucic pod szybe rejestrator.

mnie wczoraj prawie na osiedlu skasowal rozpedzony lanos, ktory na zblokowanych kolach usilowal zmiescic sie na przejsciu na pieszych miedzy mna a pieszą ktora przepuszczalem.

gardlowanie ze strony kierownika lanosa szybko skonczylo sie po wskazaniu rejestratora.

Cyprian Prochot

Data: 2009-10-06 10:40:54
Autor: Bydlę
Cyprian Prochot wrote:
> [...]
> mna a pieszą ktora przepuszczalem.
>
> gardlowanie ze strony kierownika lanosa szybko skonczylo sie po wskazaniu

Daj odsyłacz do filmu.

--
Bydlę

Data: 2009-10-06 10:47:10
Autor: Cyprian Prochot

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:haevr6$n69$3cougar.axelspringer.pl...

> mnie wczoraj prawie na osiedlu skasowal rozpedzony lanos, ktory na

Daj odsyłacz do filmu.

musze zrzucic z rejestratora  i na jakiegos youtuba wywalic.
przy okazji podrzuce linka.

Cyprian Prochot

Data: 2009-10-07 20:38:54
Autor: Arbiter

Użytkownik "Cyprian Prochot" <cyppis@NOSPAMe-koncept.pl> napisał w wiadomości news:haf041$2gv$1news.onet.pl...

musze zrzucic z rejestratora  i na jakiegos youtuba wywalic.
przy okazji podrzuce linka.

i jak, masz ten filmik?

Data: 2009-10-08 08:45:40
Autor: Cyprian Prochot

Użytkownik "Arbiter" <niema@hotmail.com> napisał w wiadomości news:haindc$15an$1newsread2.aster.pl...

musze zrzucic z rejestratora  i na jakiegos youtuba wywalic.
przy okazji podrzuce linka.

i jak, masz ten filmik?

ostatnio mam zajete 28h/dobe ;)
ale co sie odwlecze ... ;D

Cyprian Prochot

Data: 2009-10-06 10:57:39
Autor: GK
Cyprian Prochot pisze:

gardlowanie ze strony kierownika lanosa szybko skonczylo sie po wskazaniu rejestratora.

Kurcze, jakie rejestratory macie? Jakie kamerki? Sam bym taką zainstalował...
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-10-06 22:51:39
Autor: marjan
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Tue, 06 Oct 2009 10:57:39 +0200, GK napisał(a):

Kurcze, jakie rejestratory macie? Jakie kamerki? Sam bym taką zainstalował...

Kamerka - zwykła przemysłówka, jakieś 130zł na allegro z obiektywem, do
tego cyfrowy PVR - akurat używamy z Cyprianem sprzętu firmy Archos - AV700
i AV500. Do tego potrzebujesz zasilacz i jesli kamerka nie ma wbudowanego
mikrofonu - to mikrofonu i wzmacniacza doń.

Mógłbyś kiedyś podrzucić zdjęcie jak to wygląda zamontowane?

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-10-06 22:58:30
Autor: J.F.
On Tue, 06 Oct 2009 22:51:39 +0200,  marjan wrote:
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

A wolisz wersje 1.0 czy 2.1 ? :-)

J.

Data: 2009-10-06 23:19:43
Autor: marjan
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

? chyba nie zrozumiałem ;>

Data: 2009-10-07 00:38:37
Autor: Adam Płaszczyca
samochód = broń przeciw gołębiom i psom??
Dnia Tue, 06 Oct 2009 23:19:43 +0200, marjan napisał(a):

A wolisz wersje 1.0 czy 2.1 ? :-)

? chyba nie zrozumiałem ;>

Bo tem sprzęt ewoluuje ciągle ;) --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-07 14:08:18
Autor: marjan
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Tue, 06 Oct 2009 23:19:43 +0200, marjan napisał(a):

A wolisz wersje 1.0 czy 2.1 ? :-)
? chyba nie zrozumiałem ;>

Bo tem sprzęt ewoluuje ciągle ;)

To jak możesz, to podrzuć jakieś zdjęcia. Ciekawy jestem jak to wygląda. (obojętne która wersja, najlepiej wszystkie :D)

Data: 2009-10-07 20:44:33
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 07 Oct 2009 14:08:18 +0200, marjan napisał(a):

Bo tem sprzęt ewoluuje ciągle ;)

To jak możesz, to podrzuć jakieś zdjęcia. Ciekawy jestem jak to wygląda. (obojętne która wersja, najlepiej wszystkie :D)

Nie bardzo mogę, jestem na urlopie i tylko GPRS mam. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-07 22:04:40
Autor: J.F.
On Tue, 06 Oct 2009 23:19:43 +0200,  marjan wrote:
J.F. pisze:
Mógłbyś kiedyś podrzucić zdjęcie jak to wygląda zamontowane?
A wolisz wersje 1.0 czy 2.1 ? :-)

? chyba nie zrozumiałem ;>

http://trzypion.oldfield.org.pl/PMS/Rejestrator/

Jakbys mial jakies krytyczne uwagi .. to to jest wersja 1.0 :-)

J.

Data: 2009-10-07 22:13:38
Autor: marjan
J.F. pisze:
[...]

To ja jednak poczekam aż Adam wróci z urlopu i w wolnym czasie pokaże wersję 2.1 :)

Data: 2009-10-07 22:54:03
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 07 Oct 2009 22:13:38 +0200, marjan napisał(a):

To ja jednak poczekam aż Adam wróci z urlopu i w wolnym czasie pokaże wersję 2.1 :)

Zmieniło się tylko tyle, że kamera jest na przyssawce mocowanej do szyby, a
rejestrator jest większy (i lepszy). Reszta na razie bez zmian, choć w końcu dorobię uchwyt na rejestrator i
uporządkuje okablowanie. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-07 09:06:03
Autor: jerry
samochód = broń przeciw gołębiom i psom??
GK natekścił posta haf0q3$lg9$1@inews.gazeta.pl:

gardlowanie ze strony kierownika lanosa szybko skonczylo sie po
wskazaniu rejestratora.
Kurcze, jakie rejestratory macie? Jakie kamerki? Sam bym taką
zainstalował...
starego mediona z allegro za sześć dych. przyczepiony na rzepa.
zasilanie dwa AA. zapis w rozdzielczości 640x480. na karcie 2gb mieści 3h filmu.

Data: 2009-10-07 10:27:20
Autor: Bydlę
Adam Płaszczyca wrote:

> Dowolnej przemysłówki - kamera MA BYĆ WIDOCZNA ;)
>
> Mocowanie - w MM kupujesz najtańszy mini-statyw z głowiczką kulową, w
> sklepie z akcesoriami GSM najtańszy uchwyt z przyssawką.
> Statyw rozbebeszasz tak, że masz samą głowicę, uchwyt ucinasz tak, żeby
> została sama przyssawka z kikutem, do którego przyklejasz głowiczkę.
> I już ;)
>
> P.S. Dla tradycjonalistów - przyklejasz oczywiście poxipolem ;)

Dziękuję bardzo! -  za jakiś tydzień będę miał trochę wolnego, więc sobie pomajsterkuję :-)

--
Bydlę

Data: 2009-10-06 10:20:26
Autor: yaro
PiotReK pisze:
Witam,
na moim osiedlu mieszka koleś który jak ma okazje to przejeżdza [...]

Podsyp mu troche słonecznika lub jakies ziarno na maske,
rano jego BMKa zmieni sie nie do poznania ;)

--
yaro

Data: 2009-10-06 10:24:21
Autor: Srututu
[...]

Fakt, wychowa sobie killera II kategorii. Tacy katrupią obsrańce nie tylko dla przyjemności ale też z chęci zemsty.
Niech przeleci chłop od razu po wszystkich samochodach na parkingu. Problem gołębi rozwiąże się raz-dwa.

Data: 2009-10-06 10:32:54
Autor: yaro
[...]

Jak zobaczysz swojego opelka podziurawionego to moze sie zastanowisz ..
No ale z 2 stony szkoda samochodu, to kierowca jest winny .
Chociaz jak ktos nie mysli to ciezko mu sie 'zastanawiac'.

--
yaro

Data: 2009-10-06 10:32:58
Autor: Camel
PiotReK pisze:
[...]
Witam

Mam kolezanke ktora gonila skur... ktory na drodze wyrzucil malego psa z auta, psiak nie przezyl. Blondynka, 50 kg, 165 cm wzrostu a uprala goscia prawie dwa razy ciezszego, nie bylem swiadkiem (bo bym jej pomogl :)), znam z opowiadan. Gosc zalozyl jej sprawe w sadze a sad sprawe umorzyl :)
Osobiscie szalg mnie trafia jak mam osrane auto, zwlaszcza zaraz po umyciu ale specjalnie przejezdzac to skurwysynstwo i pral bym w pysk bez ostrzegania.
A na okna (na parapet) sa druciane przeszkody dla ptakow, mozna kupic na allegro. Kosztuje pare zlotych, montuje sie chwile i zadne ptaszysko nie siadzie.

Pozdrawiam
Camel

Data: 2009-10-06 10:37:24
Autor: Bydlę

PiotReK wrote:
>  ostatnio na trawniku widywałem potracone golebie dziwilo
> mnieto skad w ostatnim czasie az tyle, pewnie wiekszosc ich ginie
> odrazu na miejscu, ale ostatnio widzialem skad sie biora na tra

A mógłbyś polsku na spokojnie?
;>

> gdybym byl w samochodzie to bym go dogonil i wysadzil mu tube!!

A zgwałciłbyś mu też córkę czy matkę, czy tylko pobił byś kogoś?

> kolezanka ostatnio zglaszala kolesia ktory specjalnie zmienil pas
> przyspieszajac,

Zakazane?

> PS: o dziwo oboje to kierowcy BMW :/

Koleżanka jest kierowcą firmy produkującej samochody?
;>

Widzisz coś niezgodnego z prwem?
I pytasz nas, jaki jest numer na policję?

--
Bydlę

Data: 2009-10-07 10:25:55
Autor: Bydlę
Gotfryd Smolik news wrote:

>  Jak celem przejechania zwierzaka - to tak

A jaki to ma związek z przejechaniem?

- zjechał na pas, na którym był pies, by go przejechać
vs
- zjechał na pas, na którym był pies, by go przejechać, I JESZCZE PRZYSPIESZYŁ PRZY TYM!

Przypomina odzywki debili z ORMO, że im czapka orzełkiem do góry nogami upadła.
;>>>

.
>  Sugerujesz

sugerowalem, by autor nie robił z siebie idioty, i widząc łamanie prawa doniósł o tym policji.
Nawet napisałem o tym, ale wyciąłeś.

--
Bydlę

Data: 2009-10-06 21:06:52
Autor: White Power
samochód = broń przeciw gołębiom i psom??
Dzieci w Polsce głodne do szkoły przychodza bo rodziców na śniadanie nie stać a Ty mi tu o ptaszkach i pieskach żale puszczasz. Zajmij się czymś poważnym.

Data: 2009-10-07 09:14:37
Autor: jerry
samochód = broń przeciw gołębiom i psom??
PiotReK natekścił posta 138ad84e-7f1b-4fc1-8961-9ee9dd915b01@d23g2000vbm.googlegroups.com:

[...]
trochę ntg ale właśnie wczoraj w czasie pogaduchy u fryzjera
fryzjer stwierdza, że jego sąsiad zamiast wysterylizować kotkę
wrzucił cały jej miot do pieca co. niestety brak dowodów
w dodatku tylko zasłyszane więc bez sensu zgłaszać policji.

samochód = broń przeciw gołębiom i psom??